Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achterenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef fokneger het volgende:
ik wil er wel 1
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef Viking84 het volgende:
WheheIk ken het. En ik heb er maar één
. Gooide ik m'n drinken om, haal ik doekje. Laat boterham staan en neem beest mee naar de keuken. Die gaat er direct weer vandoor, zit 5 sec alleen in de kamer, kom ik terug, zit ie aan mn boterham te vreten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Daar is het te laat voor, ze zijn al 8quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet je katten eens africhten
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik heb mn laptop op schoot. Kat zit tussen mijn gezicht en laptop in en nu krijg ik een natte neus in m'n gezicht geduwd. Beter dan die kont van net
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likken![]()
Herkenbaar, zo ben ik eens aan een kanarie gekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Ja dan maken ze er tasjes van...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef tralalala het volgende:
Zijn ze zwart/wit? Dan heb ik nog wel een adresje...![]()
Die katten moeten gewoon op een grote boerderij rondwandelen, alleen maar gras muizen en vogels en geen kattenluikje. (Pff, dan ben ik er ook vanafquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan schop je ze toch het huis uit
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Als ze vervelend zijn, kun je er ook handtassen van maken.
quote:
Je moet zo ook goed opvoedenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef peter.k het volgende:
[..]
![]()
Serieus ik krijg wel neigingen. Die 3 van mij? Ze zijn de hele dag weg. Ze willen niet geaaid worden. Ze spinnen niet, ze janken alleen en als ze even de kans krijgen zit er overal pis poep en kots.
Bah![]()
Dierenbeul arme lieve katjes Je verzorgt ze niet goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:35 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achteren![]()
Welles. Read up...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij weet TS niet eens de namen van zijn kat
...quote:- Matou: is zwart wit
- Chica: is cypers
- Scampi: is wit langharig
Ja maar ik zie het ze niet altijd doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kun je ze toch uit elkaar houden lijkt me
Nouja, ik weet wel, als Chica heeft lopen piezen dan is ze heeeel zenuwachtig, dan weet ik hoe laat het is maar dan krijg je d'r echt niet te pakken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb er 5 en als er iets gebeurd dan weet ik zo wie het heeft gedaan daar ken ik ze te goed voor
Misschien had je voordat je die katten aangeschaft had wat meer informatie over katten moeten zoeken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef peter.k het volgende:
Kolere wat heb ik een hekel aan onze drie katten... Die beesten doen maar raak!
De afgelopen dagen hebben ze met z'n 3'en het hele huis onder gekotst, gepiest en geschijt. Te ranzig gewoon. Ben ik lekker een eitje aan het bakken in de keuken, hoor ik verderop in de huiskamer een van die rotbeesten kokhalzen dus ik sprint d'r heen om die kat naar buiten de doen, laat de deur openstaan waardoor een andere kat naar de gang gaat, kom ik uiteraard te laat bij de kotskat (bah, overal over de vloer) en ondertussen zit dat andere rotbeest de mat in de gang onder te zeiken.
Toen ik vervolgens weer terug was in de keuken was mijn eitje ook nog aangebakken![]()
Toen stonk het huis naar pis, kots en ei (doet het nogsteeds) en net kom ik weer beneden heeft er ook nog een naast de kattenbak gepoept.![]()
ARG.
WIE WIL ER NOG 3 KATTEN HEBBEN!?![]()
Rotbeesten...
Gooi ze dan naar buiten En dan laat je ze s,avonds weer naar binnen voordat je naar bed gaat Probleem opgelostquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef peter.k het volgende:
2x kater, 1x poes. Allemaal geholpen. Maargoed, ze krijgen geen goedkoop voer.
Enne, we waren met 5 in een gezin, pa, ma, 3x kind. Maar toen gingen de ouders uit elkaar en zat ik hier alleen met pa, en pa is veel weg, dus zit ik hier min of meer alleen met die katten. En ze zijn niet grappig
Dan moet je toch zelf nagaan wat er aan de hand is met je katten, want dit is niet prettig voor jou en lijkt me ook geen pretje voor de katten om in elkaars pislucht te zitten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef peter.k het volgende:
2x kater, 1x poes. Allemaal geholpen. Maargoed, ze krijgen geen goedkoop voer.
Enne, we waren met 5 in een gezin, pa, ma, 3x kind. Maar toen gingen de ouders uit elkaar en zat ik hier alleen met pa, en pa is veel weg, dus zit ik hier min of meer alleen met die katten. En ze zijn niet grappig
Helemaal niet opgelost, dan gaan ze bij de buren vissen eten, en bij de andere buren tegen het huis aan piezen, en dan komen ze 's avonds weer binnen en dan kotsen ze de gegeten vissen en vogeltjes en kikkers weer uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gooi ze dan naar buiten En dan laat je ze s,avonds weer naar binnen voordat je naar bed gaat Probleem opgelost
Nee ze zitten niet in de pislucht. Dat mag ik elke keer weer opruimenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan moet je toch zelf nagaan wat er aan de hand is met je katten, want dit is niet prettig voor jou en lijkt me ook geen pretje voor de katten om in elkaars pislucht te zitten..
Arme jijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef peter.k het volgende:
[..]
Nee ze zitten niet in de pislucht. Dat mag ik elke keer weer opruimen![]()
quote:
Ja maar dat is ook weer zieligquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef zhe-devilll het volgende:
breng ze naar de chinees
Het zou wat zijn hé, als ik mijn eigen huus zo vuil liet worden dat het naar pis zou gaan stinken... Nee dat is het juist, elke keer weer opruimen. Enne, nouja, nu is de mat dus ook weer verpest, hele mat onder de kattenpies.quote:
Ik heb em voor nu even in de schuur gelegd... En dat _blijven pissen_ ken ik... Er is 1 plek (tegen de plint aan) in de kamer waar Chica het KEER op KEER weer flikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef Frappelsien het volgende:
Zou hem weggooien...als ze dat ruiken blijven ze daar pissen
Hij houdt NIET van geaaid worden, hij is DOL op vissen van de buren en hij zit binnen 2 dagen ONDER de klitten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef Frappelsien het volgende:
Kom maar hier met die langharige etter!
Mooi diertje!
Ja en wat gaat mijn zusje dan doen? Die zit nu dus bij mijn ma en die gaat dan 2 nieuwe kittens nemen. In plaats van dat ze die 2 rotbeesten neemtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef Frappelsien het volgende:
Zonde
*PROEST*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Er schijnen kattenbossen te zijn in Nederland
wat men ermee bedoeld weet ook niet precies hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef peter.k het volgende:
[..]
hij zit binnen 2 dagen ONDER de klitten...![]()
Kat niet buitenlaten. Blijven ze ook nog eens een stuk schoner.quote:
Hebben ze, en wat voor een! Een schonequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:17 schreef Gstyles het volgende:
He TS koop eens een kattenbak viespeuk!
Ja maar hé, da's zielig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Crack_david het volgende:
gooi maar voor mijn wielen
tijd dat diezelfde eer een keer aan dat beest van jou toekomt dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef maxamius het volgende:
mijn kat is wel leuk buiten vermoord die alles, konijnen voglens en ratten
goh, en je moeder zegt daar niets van??? Ik zou toch eens overleggen met je moeder, aangezien het ook haar katten warenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ja en wat gaat mijn zusje dan doen? Die zit nu dus bij mijn ma en die gaat dan 2 nieuwe kittens nemen. In plaats van dat ze die 2 rotbeesten neemt![]()
Dat zuigt hèquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb het met vlagen dat ik ze wel kan af schieten die 3 die hier lopen .
Net ook weer komt een kat naat boven rennen springt op me bureau pist tegen de achterkant van mijn mooie lcd en rent hard weg![]()
!
Liever dat ze buiten tegen een boom zeiken dan binnen tegen een TFT scherm, de plint en de nieuwe deurmat enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:51 schreef brood_korst het volgende:
Gewoon een zweep kopen, als ze dan weer lopen te klote ros je een keer keihard met de zweep erop !!! en dat doe je dan ook bij die andere twee ook al hebben ze niks gedaan ( voor de lol)
Katten![]()
Mensen wie katten buiten hun huis laten lopen
Kurkquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef Steve-O het volgende:
Echt waar ik ga dat beest zijn openingen nog is een keer dichtkitten
dan moet je die hoeren kat van je maar africhten !!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef peter.k het volgende:
[..]
Liever dat ze buiten tegen een boom zeiken dan binnen tegen een TFT scherm, de plint en de nieuwe deurmat enzo![]()
Ja dat maakt het nog erger; ik voel me schuldig tegenover mensen als jij en ondertussen zit ik zelf OOK met de puinzooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef brood_korst het volgende:
[..]
dan moet je die hoeren kat van je maar africhten !!!!die tyfus beesten schijten en zeiken bij anderen in de tuin en dan maar janken al worden ze afgemaakt door mensen zoals mij
![]()
Laat ze gewoon lekker op je grasveld spelen johquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ja dat maakt het nog erger; ik voel me schuldig tegenover mensen als jij en ondertussen zit ik zelf OOK met de puinzooi![]()
Maar dat vind ik dan weer zieligquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef brood_korst het volgende:
EN DAN KAR JE DER VOLGAS OVERHEEN MET JE GRASMAAIER !!!!![]()
![]()
weetje wat pas zielig is als iemand zich kapot werkt voor zijn mooie tuintje en in de avond komt er zoeen kanker kat van jou de hele tering bende vol schijten !!!!quote:
Precies!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:29 schreef brood_korst het volgende:
[..]
weetje wat pas zielig is als iemand zich kapot werkt voor zijn mooie tuintje en in de avond komt er zoeen kanker kat van jou de hele tering bende vol schijten !!!!
Ophangen moet je ze![]()
Of maak een hele diepe put en gooi er eerst een paar emmers met flinke spijkers en schroeven in en flikker dan die kut katten erin.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Precies!![]()
Zaterdag heb ik mijn tuin voor de lente weer helemaal opgeknapt, maar voordat ik kon beginnen, moest ik eerst de stront en diarree opruimen, voordat ik aan de gang kon gaan. Waarschijnlijk schijten ze alleen in mijn tuin, omdat de rest van de wijk hier zowat niets aan hun tuin doet. In die harde grond van de buren kunnen ze natuurlijk niet graven.
Afschieten moeten ze ze. Alle 7!
En nu zitten d'r al weer een stuk of 15 drollen in mijn tuin. Heb al eens mijn hele tuin volgestrooid met koffieprut, kattenschrik en andere milieuvriendelijke rommel. Maar helpen doet het niet. Ben meer geld kwijt aan die kutbeesten dan dat die beesten waarschijnlijk gekost hebben. Geld wat ik liever had gebruikt om nieuwe planten te kopen.
Dus katteneigenaars: Laat die kutbeesten verdomme gewoon binnen, of liever:![]()
Je denkt toch niet dat ik in mijn nu prachtige tuin een diepe put ga graven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Of maak een hele diepe put en gooi er eerst een paar emmers met flinke spijkers en schroeven in en flikker dan die kut katten erin.
MIaaaaaaaaaaaaaaauuu SPLATS
![]()
![]()
Nou voor al die emotionele schade wie ik kan toebrengen aan die katten eigenaren vind ik het prachtigquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in mijn nu prachtige tuin een diepe put ga graven?![]()
Ei!![]()
Bij het scheren (van de poes) om van de klitten af te komen, is ie uitschoten.quote:Op maandag 17 april 2006 17:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Gaat het nu weer goed dan?
AAAAAAAAAH wat lieffffffffquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:41 schreef DeeCruise het volgende:
Ik heb er sinds vannochtend 4...dat gaat me wat worden de komende 8 weken
[afbeelding]
olie in het voer doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:46 schreef pacandor_ het volgende:
ik heb er 2... hele leuke lieve beesten.. maar die haren!!!! arrgghhhh
die dingen gaan overal inziten.... 2 witte katten.......... misschien dat ik ze maar es kaalscheer ofzo... ghehe
Ik niet zo eigenlijk als ik de vooruitzichten zie...Veel troep, aandacht, en tijd...quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
AAAAAAAAAH wat lieffffffff
Ik heb er sinds vorige week 5 extra dat zijn er dus nu 8 in totaal
en ik geniet ervan!![]()
Waarom neem je dan levende wezens in huis?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijk als ik de vooruitzichten zie...Veel troep, aandacht, en tijd...
Tijd heb ik niet, aandacht gaat nog en troep is al regelmatig aan de orde...Niet echt chill dus
borstelen helpt voor 2 minuten..... ghehehe ken een van die katten de hele dag borstelen die blijft verharen.... ghehehe maar olie helpt!? ik bedoel.. ze moeten toch eens in de zoveel tijd verharen!?!?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
olie in het voer doen
eh wel plantaardige olie, zonnebloem oid! En borstelen helpt ook!
Laat haar dan helpen of doe haar aan de poezenpil!quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijk als ik de vooruitzichten zie...Veel troep, aandacht, en tijd...
Tijd heb ik niet, aandacht gaat nog en troep is al regelmatig aan de orde...Niet echt chill dus
Ja in het voorjaar en najaar maar olie is goed voor de vacht vitamientjes enzo!quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
borstelen helpt voor 2 minuten..... ghehehe ken een van die katten de hele dag borstelen die blijft verharen.... ghehehe maar olie helpt!? ik bedoel.. ze moeten toch eens in de zoveel tijd verharen!?!?
oke dan.... zal het es proberen!!!!! thanks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja in het voorjaar en najaar maar olie is goed voor de vacht vitamientjes enzo!
Onzin....ik heb die kat overgenomen van de buurjongen omdat ik het beestje wou helpen. Verhuizen van het platteland (waar ze dagelijks vrij buiten rondrend) naar de binnenstad vond ik zielig voor haar. Daarbij heb ik ruimte, en tijd voor haar, ze is daarbij ook enorm zelfstandig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan levende wezens in huis?
/edit ik las verkeerd volgens mij
Maar het blijft hetzelfde. Je kan het alleen doen als je tijd en ruimte hebt voor die beestjes
Zoals net ook al gezegd is, ik werk veel. Nachtdiensten. Dat maakt het leven al een stuk gecompliceerder, en dit komt niet echt goed uit op dit moment...quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Laat haar dan helpen of doe haar aan de poezenpil!
Tis echt heel leuk om mee te maken maar je moet wel zin maken!
Hups schoonmaken jij!
hahaha dat kan ik!!!! heb ik ook...... kost je toch wel een paar sociale contacten....quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zoals net ook al gezegd is, ik werk veel. Nachtdiensten. Dat maakt het leven al een stuk gecompliceerder, en dit komt niet echt goed uit op dit moment...
Precies, dan begrijp je ook wel dat dit enigzins conflictsituaties met zich mee kan gaan brengen...We zien t wel..Verder ben ik heel tevreden met de moeder...De enige vrouw die duidelijk aangeeft wat ze wil, zelfstandig is, NOOIT haar mond open doet, lief is, en voor niet al te veel zooi zorgt. Vind er maar zo 1 op 2 benen....quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:00 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
hahaha dat kan ik!!!! heb ik ook...... kost je toch wel een paar sociale contacten....
en af en toe schiet het huishouden er ook wel es bij in... maarjah....
hahahah yep ik kan het me heeel erg goed voorstellen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Precies, dan begrijp je ook wel dat dit enigzins conflictsituaties met zich mee kan gaan brengen...We zien t wel..Verder ben ik heel tevreden met de moeder...De enige vrouw die duidelijk aangeeft wat ze wil, zelfstandig is, NOOIT haar mond open doet, lief is, en voor niet al te veel zooi zorgt. Vind er maar zo 1 op 2 benen....![]()
Perse zonnebloemolie of mag olijfolie ook?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja in het voorjaar en najaar maar olie is goed voor de vacht vitamientjes enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |