Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achterenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef fokneger het volgende:
ik wil er wel 1
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef Viking84 het volgende:
WheheIk ken het. En ik heb er maar één
. Gooide ik m'n drinken om, haal ik doekje. Laat boterham staan en neem beest mee naar de keuken. Die gaat er direct weer vandoor, zit 5 sec alleen in de kamer, kom ik terug, zit ie aan mn boterham te vreten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Daar is het te laat voor, ze zijn al 8quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet je katten eens africhten
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik heb mn laptop op schoot. Kat zit tussen mijn gezicht en laptop in en nu krijg ik een natte neus in m'n gezicht geduwd. Beter dan die kont van net
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likken![]()
Herkenbaar, zo ben ik eens aan een kanarie gekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Ja dan maken ze er tasjes van...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef tralalala het volgende:
Zijn ze zwart/wit? Dan heb ik nog wel een adresje...![]()
Die katten moeten gewoon op een grote boerderij rondwandelen, alleen maar gras muizen en vogels en geen kattenluikje. (Pff, dan ben ik er ook vanafquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan schop je ze toch het huis uit
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Als ze vervelend zijn, kun je er ook handtassen van maken.
quote:
Je moet zo ook goed opvoedenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef peter.k het volgende:
[..]
![]()
Serieus ik krijg wel neigingen. Die 3 van mij? Ze zijn de hele dag weg. Ze willen niet geaaid worden. Ze spinnen niet, ze janken alleen en als ze even de kans krijgen zit er overal pis poep en kots.
Bah![]()
Dierenbeul arme lieve katjes Je verzorgt ze niet goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:35 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achteren![]()
Welles. Read up...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij weet TS niet eens de namen van zijn kat
...quote:- Matou: is zwart wit
- Chica: is cypers
- Scampi: is wit langharig
Ja maar ik zie het ze niet altijd doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kun je ze toch uit elkaar houden lijkt me
Nouja, ik weet wel, als Chica heeft lopen piezen dan is ze heeeel zenuwachtig, dan weet ik hoe laat het is maar dan krijg je d'r echt niet te pakken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb er 5 en als er iets gebeurd dan weet ik zo wie het heeft gedaan daar ken ik ze te goed voor
Misschien had je voordat je die katten aangeschaft had wat meer informatie over katten moeten zoeken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef peter.k het volgende:
Kolere wat heb ik een hekel aan onze drie katten... Die beesten doen maar raak!
De afgelopen dagen hebben ze met z'n 3'en het hele huis onder gekotst, gepiest en geschijt. Te ranzig gewoon. Ben ik lekker een eitje aan het bakken in de keuken, hoor ik verderop in de huiskamer een van die rotbeesten kokhalzen dus ik sprint d'r heen om die kat naar buiten de doen, laat de deur openstaan waardoor een andere kat naar de gang gaat, kom ik uiteraard te laat bij de kotskat (bah, overal over de vloer) en ondertussen zit dat andere rotbeest de mat in de gang onder te zeiken.
Toen ik vervolgens weer terug was in de keuken was mijn eitje ook nog aangebakken![]()
Toen stonk het huis naar pis, kots en ei (doet het nogsteeds) en net kom ik weer beneden heeft er ook nog een naast de kattenbak gepoept.![]()
ARG.
WIE WIL ER NOG 3 KATTEN HEBBEN!?![]()
Rotbeesten...
Gooi ze dan naar buiten En dan laat je ze s,avonds weer naar binnen voordat je naar bed gaat Probleem opgelostquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef peter.k het volgende:
2x kater, 1x poes. Allemaal geholpen. Maargoed, ze krijgen geen goedkoop voer.
Enne, we waren met 5 in een gezin, pa, ma, 3x kind. Maar toen gingen de ouders uit elkaar en zat ik hier alleen met pa, en pa is veel weg, dus zit ik hier min of meer alleen met die katten. En ze zijn niet grappig
Dan moet je toch zelf nagaan wat er aan de hand is met je katten, want dit is niet prettig voor jou en lijkt me ook geen pretje voor de katten om in elkaars pislucht te zitten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef peter.k het volgende:
2x kater, 1x poes. Allemaal geholpen. Maargoed, ze krijgen geen goedkoop voer.
Enne, we waren met 5 in een gezin, pa, ma, 3x kind. Maar toen gingen de ouders uit elkaar en zat ik hier alleen met pa, en pa is veel weg, dus zit ik hier min of meer alleen met die katten. En ze zijn niet grappig
Helemaal niet opgelost, dan gaan ze bij de buren vissen eten, en bij de andere buren tegen het huis aan piezen, en dan komen ze 's avonds weer binnen en dan kotsen ze de gegeten vissen en vogeltjes en kikkers weer uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gooi ze dan naar buiten En dan laat je ze s,avonds weer naar binnen voordat je naar bed gaat Probleem opgelost
Nee ze zitten niet in de pislucht. Dat mag ik elke keer weer opruimenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan moet je toch zelf nagaan wat er aan de hand is met je katten, want dit is niet prettig voor jou en lijkt me ook geen pretje voor de katten om in elkaars pislucht te zitten..
Arme jijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef peter.k het volgende:
[..]
Nee ze zitten niet in de pislucht. Dat mag ik elke keer weer opruimen![]()
quote:
Ja maar dat is ook weer zieligquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef zhe-devilll het volgende:
breng ze naar de chinees
Het zou wat zijn hé, als ik mijn eigen huus zo vuil liet worden dat het naar pis zou gaan stinken... Nee dat is het juist, elke keer weer opruimen. Enne, nouja, nu is de mat dus ook weer verpest, hele mat onder de kattenpies.quote:
Ik heb em voor nu even in de schuur gelegd... En dat _blijven pissen_ ken ik... Er is 1 plek (tegen de plint aan) in de kamer waar Chica het KEER op KEER weer flikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef Frappelsien het volgende:
Zou hem weggooien...als ze dat ruiken blijven ze daar pissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |