Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achterenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef fokneger het volgende:
ik wil er wel 1
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef Viking84 het volgende:
WheheIk ken het. En ik heb er maar één
. Gooide ik m'n drinken om, haal ik doekje. Laat boterham staan en neem beest mee naar de keuken. Die gaat er direct weer vandoor, zit 5 sec alleen in de kamer, kom ik terug, zit ie aan mn boterham te vreten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Daar is het te laat voor, ze zijn al 8quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet je katten eens africhten
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik heb mn laptop op schoot. Kat zit tussen mijn gezicht en laptop in en nu krijg ik een natte neus in m'n gezicht geduwd. Beter dan die kont van net
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gelmuismat. Een van die rampbeesten gaat die muismat altijd likken![]()
Herkenbaar, zo ben ik eens aan een kanarie gekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef peter.k het volgende:
[..]
Die van mij komen met de boterham van de buren thuis... De buren schieten ze ook liever af. En oh, niet te vergeten: de momenten dat ze met een grote goudvis van de buren in hun bek zitten...
Ja dan maken ze er tasjes van...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef tralalala het volgende:
Zijn ze zwart/wit? Dan heb ik nog wel een adresje...![]()
Die katten moeten gewoon op een grote boerderij rondwandelen, alleen maar gras muizen en vogels en geen kattenluikje. (Pff, dan ben ik er ook vanafquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan schop je ze toch het huis uit
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Als ze vervelend zijn, kun je er ook handtassen van maken.
quote:
Je moet zo ook goed opvoedenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef peter.k het volgende:
[..]
![]()
Serieus ik krijg wel neigingen. Die 3 van mij? Ze zijn de hele dag weg. Ze willen niet geaaid worden. Ze spinnen niet, ze janken alleen en als ze even de kans krijgen zit er overal pis poep en kots.
Bah![]()
Dierenbeul arme lieve katjes Je verzorgt ze niet goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:35 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ze kunnen wel OK zijn, kurk d'r in van voren en van achteren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |