abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36457894
Ah, topic weer gevonden

Ik heb net een gezond appeltje op, over gisterenmiddag wil ik het niet meer hebben... domdomdom
pi_36464311
Ondanks mijn Points Plan staking toch een TVP .
pi_36466751
Oh jee, er was alweer een nieuw deel
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36477661
Nou, tis te hopen dat zondigen doet afvallen.

Morgen weer een mooie nieuwe dag voor de boeg, over vandaag wil ik het niet meer hebben.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:42:11 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36477819
woei! nog 2 daagjes.....dan is de sriptie af...dan heb ik eindelijk weer tijd om in de gewichte te gaan hangen en weer lekker af te gaan vallen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36486479
ik heb ruimte in mijn NIeuwe!!! Broek !!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb me niet gewogen niet nodig ook maar er zijn wel een aantal cm af!
n.a 10cm om mijn middel *doet een dansje*

[ Bericht 3% gewijzigd door melanie_the_miss op 30-03-2006 11:01:12 ]
Voices tell me I'm the shit.
pi_36486691
Ik heb mijn Flexipoints even ingesteld op "op gewicht blijven". Ik heb echt even te veel andere dingen aan m'n hoofd (problemen met familie, school) dus ik moet eventjes ergens wat verplichtingen schrappen. Maar goed, zolang ik op gewicht blijf kan ik altijd weer verder lijnen als het allemaal weer wat rustiger wordt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36487738
Het is officieel. Na een weekend bij mijn moeder ben ik gewoon een hele kilo aangekomen.
pi_36488546
Welnee, je hebt toch never nooit minstens 7.000 kcal méér gegeten dan je verbrandt
In 1 weekend!! Succes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36489856
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, je hebt toch never nooit minstens 7.000 kcal méér gegeten dan je verbrandt
In 1 weekend!! Succes
Lang weekend. Vrijdag - maandag. En 't is echt waar. Zat ik net mooi op de 65.6, zit ik vanmorgen weer op 66.5
pi_36491400
Gewoon zout + vocht, innepin
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36491761
Nee, meer alle snacks die daar ineens voor het grijpen lagen en me dan constant aangeboden worden. En dat kan ik dan niet laten staan

En dan ook nog veel te veel wijn erbij. Eigen schuld natuurlijk. Nu weer beter doen!
pi_36493218
HEllup ik kom alleen maar aan!!!!!!!! Ik vind het echt niet leuk meer. Vorige maand woog ik nog 63,0 de maand daarvoor nog 60,8 en nu weeg ik al 65,8 sniksnik!!!!!!!!! Dit kan toch niet?
Ik eet wel veel en ik heb nu een zitbaan voor 40 uur per week en doe geen sport meer omdat ik geen tijd meer heb om nog iets te doen.... Ik word er gewoon echt gefrustreerd van dat mijn gewicht toeneemt en dat ik maar niet kan stoppen met eten!
pi_36493354
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef Chicaloca het volgende:
HEllup ik kom alleen maar aan!!!!!!!! Ik vind het echt niet leuk meer. Vorige maand woog ik nog 63,0 de maand daarvoor nog 60,8 en nu weeg ik al 65,8 sniksnik!!!!!!!!! Dit kan toch niet?
Ik eet wel veel en ik heb nu een zitbaan voor 40 uur per week en doe geen sport meer omdat ik geen tijd meer heb om nog iets te doen.... Ik word er gewoon echt gefrustreerd van dat mijn gewicht toeneemt en dat ik maar niet kan stoppen met eten!
probeer dat patroon eens te doorbreken door bv.. andere koekjes te kopen die minder vet zijn , of ander broodbeleg.. kwestie van patroon doorbreken dat kan al een hoop kilo's schelen.

Voor je gevoel eet je dan misschien niet eens minder.
pi_36494151
quote:
Tja, je zult toch echt zelf je eetpatroon moeten veranderen.

In deze post en de paar posts er na, staan allerlei tips over hoe je dagelijkse dingen kunt vervangen door producten met minder calorieën, misschien heb je daar iets aan.
Edit... hier en hier staat ook nog van alles.
Zou je ons misschien eens kunnen zeggen wat je zoal eet op een dag? Dan kunnen we je misschien nog wat meer tips geven over wat je kunt veranderen zonder dat je gelijk op water en brood hoeft te gaan leven, want dat is nergens voor nodig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36494339
quote:
Wat doe je in je pauze??
Zelf probeer ik altijd een half uurtje te gaan lopen in de pauze. Dat helpt al een heel stuk moet ik zeggen.
pi_36494914
Ok thnks voor jullie tips. Ik ga zorgen dat ik de gezonde dingen kies...hoewel dat moeilijk is voor mij.
Vandaag heb ik dit gegeten:

Ontbijt: 1 tictac, 1 tortilla.

Tussedoor:: 4 crueslirepen met choco stukjes van special K, 3 knopper chocokoekjes, 1 bakje danio kwark aardbei met minder dan 5% vet (zo'n klein bakje), 2 bekers optimel aardbeien yoghurt zonder vet, 1 banaan

Lunch: 1 bord macaroni

Avondeten: 1 bord viscuisine, 1 wit broodje, 1 glas jus dorange.

In mijn pauze zit ik in de kantine en eet ik als lunch een half stokbrood met kaas, ham en ananas gegrild of met kipkerrie en sla. We hebben maar 30 min pauze dus tijd om na het eten nog te gaan lopen is er niet meer want je staat al 10 min in de wacht op je stokbroodje.
pi_36495014
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Chicaloca het volgende:
Ok thnks voor jullie tips. Ik ga zorgen dat ik de gezonde dingen kies...hoewel dat moeilijk is voor mij.
Vandaag heb ik dit gegeten:

Ontbijt: 1 tictac, 1 tortilla.

Tussedoor:: 4 crueslirepen met choco stukjes van special K, 3 knopper chocokoekjes, 1 bakje danio kwark aardbei met minder dan 5% vet (zo'n klein bakje), 2 bekers optimel aardbeien yoghurt zonder vet, 1 banaan

Lunch: 1 bord macaroni

Avondeten: 1 bord viscuisine, 1 wit broodje, 1 glas jus dorange.

In mijn pauze zit ik in de kantine en eet ik als lunch een half stokbrood met kaas, ham en ananas gegrild of met kipkerrie en sla. We hebben maar 30 min pauze dus tijd om na het eten nog te gaan lopen is er niet meer want je staat al 10 min in de wacht op je stokbroodje.
Ik weet niet wat er op of in die tortilla zat voor je ontbijt, maar wat dacht je ervan om die enorme lading tussendoortjes eens te schrappen als begin en een fatsoenlijk ontbijt te nemen. Dan kan je bijv. de banaan of een ander stuk fruit houden als tussendoortje. En als lunch gewoon brood nemen of salade, soep en dergelijke. Een bord macaroni is niet echt slank te noemen. En al die salades op stokbrood barsten ook van de kcal. Ook is je avondeten niet super. Ik mis groente!
pi_36495102
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:33 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, ik ben nu 9 kilo kwijt, dus ik heb wel zoiets van, die volgende 9 lukken me ook wel, en dan weer 9 en dan weer...al doe ik er 5 jaar over, prima...
volhouden
"Power is the ultimate aphrodisiac."
pi_36495169
Hebben ze alleen maar stokbroodjes bij je in de kantine?
Neem anders brood met mager beleg mee van huis. Kan je nog naar buiten ook. Zo doe ik het ook .
pi_36495219
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef Pandorah het volgende:
Hebben ze alleen maar stokbroodjes bij je in de kantine?
Neem anders brood met mager beleg mee van huis. Kan je nog naar buiten ook. Zo doe ik het ook .
Hoef je ook niet 10 min in de rij voor je lunch en kan je dus een heerlijke wandeling maken van zo'n 20 minuten. Vraag collega's mee, dat motiveert en kan je ook gezellig kletsen.
pi_36495244
Ok isabeau ik weet zelf ook wel dat ik veel te veel en te ongezond eet. Maar ik blijf eten zonder dat ik honger heb vaak...Vandaag heb ik toevallig vrij dus als ik werk eet ik die tussedoortjes pas als ik thuis kom savonds. Ik ga vandaag niks meer eten en zometeen een uur op de crosstrainer sporten..of twee uur! Ik wil nu echt iets eraan doen voordat ik moddervet ben. 2 jaar geleden woog ik 70 kilo en zo wil ik echt noooooooooooit meer worden. Ik voel me dan heel erg lelijk en onzeker.
En nu was ik al een jaar 60-63 kilo en nu door dat werk weeg ik opeens alweer 65...

Hoop echt dat ik nog kan afvallen!
pi_36495308
Mijn vriendin is met een Cambridge-dieet bezig. Iemand ervaringen/info?
The gum you like, is coming back in style.
pi_36495400
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mijn vriendin is met een Cambridge-dieet bezig. Iemand ervaringen/info?
Nee, maar ben wel bezig met een tekstboek van Cambridge.
"Power is the ultimate aphrodisiac."
pi_36495402
Het Cambridge dieet bevat hoogwaardige eiwitten en is vetarm. Drie porties leveren alle vitamines en mineralen, voedingstoffen en trace elementen die uw lichaam dagelijks nodig heeft. Het vervangt al uw normale voedsel.

Elke dieetmaaltijd bevat 153 of 154 calorieën. Dit zeer lage calorieniveau heeft tot gevolg dat u snel zult afvallen en dus binnen de kortst mogelijke tijd uw streefgewicht zult bereiken.

Weinig koolhydraten.

De sleutel tot het succes van het Cambridge dieet vormt het lage percentage koolhydraten.

Het lichaam slaat energie in twee verschillende vormen op: als vet en als koolhydraten (in de vorm van glycogeen). Het is nu juist het vet dat u voorgoed wilt kwijtraken wanneer u op dieet gaat. Het lichaam zal echter eerst de opgeslagen koolhydraten gaan opmaken. Pas als die volledig zijn opgebruikt, spreekt het lichaam de vetvoorraad aan, die uzelf ook graag ziet verdwijnen.

De kleine hoeveelheid koolhydraten in het Cambridge dieet wordt snel door het lichaam als energie is gebruikt. Aangezien die niet toereikend is om all benodigde energie te leveren, wordt het lichaam gedwongen alle opgeslagen koolhydraten op te gaan maken. Na het Cambridge dieet ongeveer drie dagen te hebben gevolgd, is deze koolhydratenvoorraad uitgeput en moet het lichaam overgaan tot het gebruik van de andere energievoorraad: het overtollige vet.

Deze toestand waarin het overtollige vet wordt “verbrand”, heeft een aantal voordelen voor hen die het dieet volgen:

het brengt een gevoel van welzijn teweeg
het beschermt tegen het verlies van mager weefsel
het doet het hongergevoel aanzienlijk afnemen.
Het gebrek aan honger maakt het weer gemakkelijker om de verleiding te weerstaan om weer wat te eten. Bovendien geeft het u het gevoel de situatie in de hand te hebben. Deze voordelen, gekoppeld aan het bemoedigende gewichtsverlies, maken het u gemakkelijker om met het dieet door te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')