Nogmaals, het wordt al tijden als drugs gebruikt. Dit is niet iets van tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Natalie het volgende:
Vind het nogal triest. Sjonge, vroeger hadden die jongelui aan cola genoeg. Tegenwoordig willen ze 'trippen'. En maar stoer doen tegen hun vriendjes. Bah.
Ik denk dat het meer een vorm van experimenteren is; je grenzen verleggen. Overigens is het gebruik zo laag, dat je niet echt kunt spreken van stoerdoenerij. Het gaat meer om een aantal kinderen die het via via vernomen hebben, en het voor zich zelf houden, zodat het ( hopelijk ) legaal blijft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Natalie het volgende:
Vind het nogal triest. Sjonge, vroeger hadden die jongelui aan cola genoeg. Tegenwoordig willen ze 'trippen'. En maar stoer doen tegen hun vriendjes. Bah.
Dat is jouw mening die niet ondersteund wordt door feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef Batsnek het volgende:
Er is geen groot verschil tussen drugs en downloaden, hacken, stelen en andere 'criminele activiteiten', en dat is dat bij drugs er een gezondheidsrisico bestaat. Daarnaast kun je het maken van wapens en steelervaringen niet vergelijken met drugsgebruik omdat je zo een ongemak van anderen in de hand werkt. Drugs zijn minder schadelijk voor de maatschappij mits men er verstandig mee omgaat. Maar goed daar ga ik verder niet op door omdat een aantal fervente tegenstanders die zelf nooit drugs aangeraakt hebben dat nou eenmaal niet kunnen accepteren.
Op dit forum blijken nou eenmaal veel mensen te zitten die niet eens de moeite nemen om voor drugsgebruik te discussieren. Ik kan me niet voorstellen dat diegenen wel drugs gebruikt hebben, en als dat wel het geval is generaliseren ze hun eigen ervaringen voor iedereen. Discussie is kennelijk gewoon niet mogelijk, en dan neem ik ook niet de moeite om voor diegenen mijn standpunt toe te lichten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die niet ondersteund wordt door feiten.
Bovendien, neem je maar aan dat een ander nooit drugs heeft gebruikt.
En zou de ander melden wel eens drugs gebruikt te hebben dan zou je nu waarschijnlijk ook een vooringenomen mening hebben waarom deze persoon (in jouw ogen) anti is.
Daarnaast vind ik zeer zeker niet dat je pas recht van spreken hebt als je minimaal een keer gebruikt hebt.
![]()
Vroeger, toen DXM nog niet bestond, snoven die jongelui gewoon lijm en ether. Goede oude tijd...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Natalie het volgende:
Drugs: ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nogmaals, het wordt al tijden als drugs gebruikt. Dit is niet iets van tegenwoordig.
Zoals al eerder gezegd in het topic: gebruik van dxm is al redelijk oud. En dat massaal heb je je dus aan laten praten. In die docu hadden ze het over 100 personen. Poe hee.quote:
Je hebt dan zeker ook nog nooit gehoord van jongeren die naar de tuinspeciaalzaak gaan om een zakje zaadjes van een bepaalde tuinplant te kopen, om lekker op te trippen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Drugs: ja.
Hoestdrank: nee.
Ik heb nog nooit gehoord van jongeren die naar de drogisterij gaan om flesjes hoestdrank naar binnen te gooien bij wijze van trip.
En als jij er nooit van gehoord hebt, dan gebeurt het ook niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Drugs: ja.
Hoestdrank: nee.
Ik heb nog nooit gehoord van jongeren die naar de drogisterij gaan om flesjes hoestdrank naar binnen te gooien bij wijze van trip.
Verder boeit het me trouwens ook niet. Ze doen maar. Hun leven.
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker ook nog nooit gehoord van jongeren die naar de tuinspeciaalzaak gaan om een zakje zaadjes van een bepaalde tuinplant te kopen, om lekker op te trippen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |