kijk anders even in de spiegel naar jezelf als je probeert zo'n geile blik te gebruiken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BigBadPete het volgende:
Soms probeer ik dat wel eens te doen, maar het mislukt altijd.
Eigenlijk is het eenrichtingsverkeer. Misschien doe ik het wel verkeerd of houden vrouwen hiir niet
van? Een keer kwam er ook nog eens een boze man op me af.
Vrouwen mogen ook reageren.
Beter dan geile potten uitwisselen in de supermarktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef Dizer het volgende:
inkoppertje doet:
Ik doe niks anders dan alleen geile blikken uitwisselen
Wat is een blik erwen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
Moet je het eens met een blik erwen proberen gaat veel beter
Fan is een grote woord. Ik ben weg van Tennis en ik speel zelf graag twee keer in de week. Doe aan compeities en zo. En dan moet je een soort van favor speler hebben he... Nou is dat dus Agassiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Offtopic: ben jij fan van Agassi?
Waarom gelijk afrekenen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef 2Mini het volgende:
kijken.... wachten... lachen... lacht terug? kassa!
En ze kunnen vooral geen kant op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Baleog het volgende:
je moet gewoon met die kassa-meisjes flirten, er zitten best wel lekkere chicks tussen soms![]()
In de VS staat de supermarkt weer bekend als een van de beste plekken om iemand tegen te komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
nee, liefdes ontstaan in zwembaden niet in supermarkten
En was je handen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:51 schreef LENUS het volgende:
Volgens mij heeft TS een "blik" in zijn ogen van een hondsdolle hond die vrouwen in de broek doet poepen. Ik zou zeggen, trek je eerst een paar keer af, zodat je wat relaxer en wat minder geobsedeerd over komt.
En ze zijn pas 16quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
En ze kunnen vooral geen kant op.
Bij kassaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
En ze kunnen vooral geen kant op.
lachen man, als ik daarbij was had ik helemaal dubbel gelegen, ik ben gelijk fan van jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Bij kassa
Ik: Volgens mij vind ze je leuk
vriend: nee man.. praat wat zachter ze kan je horen
ik: nee man.. kijk.. ze vind je echt leuk.. ze begint rood te worden
vriend: stil gekk!
ik: check dat dan
kassa: Ddddaat isss ddddan euh... euh... 12 euro.
Vriend: shiiiit! zo goedkoop.. ik kom vaker hier
ik: wat? de winkel of bij haar?
vriend: shut up
ik tegen kassa: Hij vindt je leuk, betalen en weglopen
Kan in alle eerlijkheid zeggen dat dit zo ongeveer het enige man-vrouw ding (buiten het feit dat ik een sexgod ben dan) is dat ik goed onder de knie heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BigBadPete het volgende:
Eigenlijk is het eenrichtingsverkeer. Misschien doe ik het wel verkeerd of houden vrouwen hiir niet
zou het fijn vinden als jij en je beugelbek collega's gewoon de vakken vullen zodat ik tijdens het geile blikken uitwisselen ook nog daadwerkelijk boodschappen kan doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:23 schreef hose het volgende:
hmmm ik werk in een supermarkt. Nog nooit een geile blik van iemand gehad hoor, tenminste niet van klanten, collega's dat is een ander verhaal![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zou het fijn vinden als jij en je beugelbek collega's gewoon de vakken vullen zodat ik tijdens het geile blikken uitwisselen ook nog daadwerkelijk boodschappen kan doen.
Alvast bedankt.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien ben je gewoon lelijk en moeten mooie vrouwen niks van je hebben
geile amstel voor een geile heineken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef El_Rolando het volgende:
Geile bierblikken.
ff Fifo-en.quote:
Dat is zo, misschien had ik het in de TT moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zou het fijn vinden als jij en je beugelbek collega's gewoon de vakken vullen zodat ik tijdens het geile blikken uitwisselen ook nog daadwerkelijk boodschappen kan doen.
Alvast bedankt.
ogh?Ben je een man van middelbare leeftijd? Dan ben ik je zeker tegengekomen vandaag,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BigBadPete het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:58 schreef Vnaiefje het volgende:
Loop/hang je dan over het wagentje heen met een blik in je ogen van "wat geil hoe je een blik bruine bonen koopt" ?
Dat is wel heel naïef!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef Vnaiefje het volgende:
Misschien moet je dan denken aan de dingen die gebeuren/ruiken ná de bruine bonen.
Ervaring ja? Zullen we samen een keer uh.. Jij en ik.. Boodschappen doen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef Vnaiefje het volgende:
Vertel je stemmetje maar dat het pas naïef om te ontkennen dat 't niet waar is dat het gebeurt![]()
Hou je niet van bruine bonensex?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Vnaiefje het volgende:
Ik lust geen bruine bonen?
En misschien is het wel heel fout dat 't wel als eerste in me opkwam. :\
Ow sorry..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef Vnaiefje het volgende:
Doe eens rustig tegen me, ik ben net nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |