ff Fifo-en.quote:
Dat is zo, misschien had ik het in de TT moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zou het fijn vinden als jij en je beugelbek collega's gewoon de vakken vullen zodat ik tijdens het geile blikken uitwisselen ook nog daadwerkelijk boodschappen kan doen.
Alvast bedankt.
ogh?Ben je een man van middelbare leeftijd? Dan ben ik je zeker tegengekomen vandaag,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BigBadPete het volgende:
Soms probeer ik dat wel eens te doen, maar het mislukt altijd.
Eigenlijk is het eenrichtingsverkeer. Misschien doe ik het wel verkeerd of houden vrouwen hiir niet
van? Een keer kwam er ook nog eens een boze man op me af.
Vrouwen mogen ook reageren.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:58 schreef Vnaiefje het volgende:
Loop/hang je dan over het wagentje heen met een blik in je ogen van "wat geil hoe je een blik bruine bonen koopt" ?
Dat is wel heel naïef!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef Vnaiefje het volgende:
Misschien moet je dan denken aan de dingen die gebeuren/ruiken ná de bruine bonen.
Ervaring ja? Zullen we samen een keer uh.. Jij en ik.. Boodschappen doen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef Vnaiefje het volgende:
Vertel je stemmetje maar dat het pas naïef om te ontkennen dat 't niet waar is dat het gebeurt![]()
Hou je niet van bruine bonensex?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Vnaiefje het volgende:
Ik lust geen bruine bonen?
En misschien is het wel heel fout dat 't wel als eerste in me opkwam. :\
Ow sorry..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef Vnaiefje het volgende:
Doe eens rustig tegen me, ik ben net nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |