abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36431653
quote:
BERLIJN /DE BILT - Een geheimzinnige spookwolk heeft vorige week in de nacht van woensdag urenlang Nederland...

Een geheimzinnige spookwolk heeft vorige week in de nacht van woensdag urenlang Nederland bedekt.
...en een stuk van Duitsland bedekt.

Hoewel het volgens de radarbeelden van alle weerstations zou moeten regenen, bleef het op de grond kurkdroog. In Duitse media gonst het van de geruchten over mogelijke oorzaken: van Ufo’s tot een militaire oefening.

De Duitse meteoroloog Jörg Asmus spreekt in Spiegel Online over een ’mysterieuze’ aangelegenheid. ,,Eerst dachten we dat een vliegtuig in nood kerosine had geloosd, maar het verkeerde signaal was tien uur lang te zien. Een ander idee was zwermen vogels. Maar dat hebben collega’s van de vogelbewakingsradar in Nederland uitgesloten.’’

Asmus vermoedt daarom dat het om ’wetenschappelijke experimenten of militaire oefeningen’ gaat. Bekend is dat gevechtsvliegtuigen soms miniscule ‘flares’ uitstrooien om de vijandelijke radar te storen. Maar of dat hier het geval is geweest, is onduidelijk. De Duitse luchtmacht ontkent op dat tijdstip op grote schaal flares te hebben uitgestrooid.

Hans Beekhuis, radarexpert van het KNMI in De Bilt, zoekt ook naar een verklaring. ,,Het zou kunnen zijn dat in Oost-Duitsland rietvelden zijn verbrand. In zo’n geval krijg je wolken van koolstofdeeltjes, die het radarbeeld verstoren. Wat het ook was, er heeft iets in de lucht gezweefd.’’

Volgens Beekhuis komt het in Nederland zo’n tien keer per jaar voor dat de weerradar fenomenen waarneemt die op de grond niet voelbaar zijn. ,,Ten tijde van het noorderlicht meten bliksemdetectiesystemen bijvoorbeeld inslagen die helemaal niet plaatsvinden. Dat geeft intussen wel zoveel atmosferische ruis dat het radioverkeer erdoor kan worden gestoord.’’ Van spookweer wil hij echter niet spreken. ,,En aan Ufo-theorieën doen we al helemaal niet.’’
http://www.ad.nl/binnenland/article235989.ece

wat is dit nu weer?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:23:44 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36431672
>> TRU, denk ik.
pi_36431717
Het zou kunnen zijn dat in Oost-Duitsland rietvelden zijn verbrand.

kijk heel normaal antwoord.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_36431752
Of chemtrails..

http://www.chemtrails.nl/
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:34:32 #5
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36431996
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Hans Beekhuis, radarexpert van het KNMI in De Bilt
,,En aan Ufo-theorieën doen we al helemaal niet.’’
Hollandse nuchterheid
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:35:50 #6
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36432035
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Of chemtrails..

Zyggie.
pi_36432188
quote:
Of chemtrails..

Geweldig!
Wat een onzin!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:50:27 #8
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_36432462
Later brak de hell wel los

dinsdag 28 maart 2006 @ 13:51:34 #9
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36432505
quote:
Of chemtrails..

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:08:00 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_36433024
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:07 schreef mazaru het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag een prachtige vallende ster gezien.
Was het wel een vallende ster? (meteoriet dus)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:32:26 #11
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_36433788
Foto's? Radarbeelden? Iemand? Eerst zien dan pas geloven
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_36433803
(Ba=barium)

Use of Ba ions in aerosol applications employed
by the military and geophysical researchers
It should also be noted that aerosols containing the
Ba ion – such as the ferroelectric Ba stearate or Ba
strontium titanate compounds [60,61] – are discharged
along jet flight paths/low flight practise
areas and around munitions production/storage/
guided missile testing facilities as a means of enhancing/
refracting ducting radio/radar signalling
communications for maintaining a reliable measure
of security and rapid communication around the
curvatures of the earth. Ba ions have also been
widely discharged into the atmosphere since the

Lees er hier alles over:
http://www.purdeyenvironment.com/TSE%20Med%20Final.pdf
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:07:59 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36434885
Wel veel stomme reacties trouwens. Dit heeft gewoon in de kranten gestaan en is in duitsland uitgebreid op het nieuws geweest, dus ik snap al die 'lache' reacties over NWO en UFO's niet zo.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36434922
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef blackmage het volgende:
Het zou kunnen zijn dat in Oost-Duitsland rietvelden zijn verbrand.

kijk heel normaal antwoord.
maar dan is dat toch wel bekend?
pi_36439752
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel veel stomme reacties trouwens. Dit heeft gewoon in de kranten gestaan en is in duitsland uitgebreid op het nieuws geweest, dus ik snap al die 'lache' reacties over NWO en UFO's niet zo.
Het is ook wel hilarisch voor pubers natuurlijk
pi_36439935
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Marietje_34 het volgende:
Het is een manier waarop ze hun frustraties kwijt kunnen uit angst voor het zogenaamde 'onbekende'.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:59:12 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36440453
De verklaringen die gaan over radar oefeningen met reflectoren (kunststofdraden met opgedampt metaal) lijken me vreselijk onwaarschijnlijk, ten eerste zou je die dingen moeten vinden (heb dat nog niet gezien) en ten tweede is dat verschrikkelijk gevaarlijk voor de luchtvaart. Stel je voor dat je die troep in de motoren van een passagiersvliegtuig komen...
Roet is koolstof, dat doet het ook prima op radar. Een rookwolk lijkt me een beter verklaring.
Als ik echter lees dat deze wolk niet op de Sat te zien was, dan denk ik dat we hier te maken hebben met een 1 april grap
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36451997
  woensdag 29 maart 2006 @ 01:33:03 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36452844
Hmmmzzz..
Toch [NWS] -> [TRU] (onverklaarbare fenomenen horen nu eenmaal in TRU).
offtopic gebagger eruit gevist.

[ Bericht 73% gewijzigd door Drugshond op 29-03-2006 01:39:50 ]
  Moderator woensdag 29 maart 2006 @ 09:04:40 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36454968
Volgens mij staat er een foutje in dat artikel. Er wordt nl gesproken over 'flares'. Maar wat gevechtsvliegtuigen kunnen uitstoten om de radar van de wijs te brengen heet 'chaff' volgens mij. Flares zijn uh ja uh...een soort van fakkels die uitgestoten worden. Die worden dus heet, en het is de bedoeling om hittezoekende raketten van de hitte van de vliegtuigmotor(en) weg te leiden.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:30:45 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36456447
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
De verklaringen die gaan over radar oefeningen met reflectoren (kunststofdraden met opgedampt metaal) lijken me vreselijk onwaarschijnlijk, ten eerste zou je die dingen moeten vinden (heb dat nog niet gezien) en ten tweede is dat verschrikkelijk gevaarlijk voor de luchtvaart. Stel je voor dat je die troep in de motoren van een passagiersvliegtuig komen...
Roet is koolstof, dat doet het ook prima op radar. Een rookwolk lijkt me een beter verklaring.
Als ik echter lees dat deze wolk niet op de Sat te zien was, dan denk ik dat we hier te maken hebben met een 1 april grap
wel een hele vroege dan, dit is nml al een maand geleden gebeurd.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36456560
Er zijn verschillende oorzaken genoemd die net zo snel weer uitgesloten werden door meteorologen, de Duitse Luchtmacht en de vogelbewakingsradar.

Als de oorzaak brandende rietvelden zou zijn geweest was dit wel bevestigd door Duitsland.

Dat Nederland niet voorop loopt om mysterieuze zaken te willen verklaren is ook bekent, inderdaad misschien uit angst voor het onbekende.

Niet dat wij hier de verklaring zouden kunnen vinden maar het is wel een poging waard vind ik.
Dus kom maar met jullie theorieën hierover.

0 ja, baggeren doe je maar in je eigen achtertuin.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_36456762
Staat ook in "Der Spiegel"

http://www.spiegel.de/spiegel/0,1518,407919,00.html

Wolk ziet er véél groter uit boven Duitsland dan Nederland.
pi_36475137
quote:
Vanmorgen 8.30 uur radio 2:

Weerbericht met Jan Versteeg (Lezersreactie)

Geplaatst op 28.03.2006 om 17:26:29 uur | 2523 bekeken | Lezersbrieven | www.NIBURU.NL | print
Vanmorgen om half 9 op radio 2 het weerbericht met Jan Versteeg.

Melding werd gemaakt,dat er afgelopen week een front over noord-oost nederland trok, waar volgens hem en de radar regen uit moest komen maar het bleef droog.

Versteeg vertelde vanmorgen tijdens het weerbericht dat het voer voor de wetenschap is om dit fenomeen te onderzoeken en hoe het uitblijven van regen mogelijk is. Het zou ook een oefening van leger of luchtmacht kunnen zijn en......dat er iets uit vliegtuigen geloosd was, wat in ieder geval geen kerosine is.

Zijn er geheime acties in ons luchtruim en wat wordt er geloosd?

Tip redactie: Vanavond bij het radioprogramma BNN United tussen 21.00-22.00 uur, interview over Ufo,s
Djezus van de week rook ik zomer in de lucht, toen kwam er een enorme regenbui!

Echt niet normaal de vogels, het leken er wel duizenden! Floten die morgen als idioten alsof eindelijk de lente begonnen was en ineens, weg! Alles weg, net als dat we al 3 jaar geen normale zomer meer hebben gehad hier! Ja mooie nazomers...
wtf is er aan de hand?
Dit kabinet, dit weer...*knipt met de vingers* Oh ja Bush natuurlijk!!!!!!

pi_36475224
quote:
Kinderen en volwassenen onwel in Vlaardingen
29 maart 2006, 15:56 (plaats uw reactie)

VLAARDINGEN (ANP) - Ongeveer tien kinderen van christelijk basisschool 't Ambacht in Vlaardingen zijn woensdagmorgen onwel geworden na een uur gymnastiekles. Ook zeven medewerkers van een naburige apotheek zijn naar het ziekenhuis gebracht, nadat zij onpasselijk waren geworden.

Metingen van de milieudienst DCMR hebben nog geen oorzaak uitgewezen. Gemeente en hulpdiensten tasten nog in het duister. De hulpdiensten sloegen woensdagmorgen rond 10.30 uur groot alarm. Brandweer, GGD en politie rukten massaal uit naar het schoolgebouw en ontruimden in allerijl het schoolgebouw.

Burgemeester T. Bruinsma van Vlaardingen die steeds bij de school aanwezig was, zei 's middags na overleg dat niet duidelijk is wat de oorzaak is. ,,We concentreren ons nu op de riolering, omdat in de apotheek verderop personeel ook onwel is geworden. Ze hadden dezelfde verschijnselen als de schoolkinderen'', aldus Bruinsma.

Klachten

Van de tien schoolkinderen zijn er 's ochtends vijf overgebracht naar het ziekenhuis. De anderen zijn opgevangen en onderzocht in een aangrenzend schoolgebouw. Alle ouders hebben een brief gekregen waarin ze het advies krijgen de kinderen goed in de gaten te houden. De klachten variëren van hoofdpijn tot misselijkheid en diarree.

De kinderen van groep 8a van 't Ambacht kregen woensdagochtend gymles in een oude gymzaal aan de Meidoornstraat. Zij werden onwel, nadat ze weer op school waren aangekomen. De DCMR Milieudienst Rijnmond verrichtte metingen in zowel de gymzaal als in het eigenlijke schoolgebouw, een nieuw pand.

Volgens burgemeester Bruinsma deed zich afgelopen vrijdag een soortgelijk incident voor in de school. Een aantal kinderen werd niet goed , maar hoefde niet naar het ziekenhuis. Ook toen hadden metingen plaats, maar die wezen niets uit.
pi_36475243
tvp

[ Bericht 95% gewijzigd door zhe-devilll op 29-03-2006 21:39:25 ]
pi_36482580
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Geweldig!
Wat een onzin!

Goed onderbouwde reactie!!

Neem hier 's n kijkje. Trails horen min. n vleugellengte achter het vliegtuig te ontstaan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=DG6SWBQW
De hete lucht moet afkoelen. . Maar dat is niet altijd zo.. Gek he?
En zo zijn er nog meer gekke dingen te zien als je er oog voor hebt. helpen wel.

Aan alle jankbekkies hier te zien hebben mensen problemen met chemtrails.

Ten Problems with Discovering Chemtrails
http://educate-yourself.org/cn/ctstenproblems09jun03.shtml

Rare wolken op de radar is echt niet voor het eerst.
http://www.carnicom.com/radar1.htm
http://www.holmestead.ca/chemtrails/soilradar.html
Australie
May 7th, 2004 ... a first! Chemtrails caught on Bureau of Meteorology RADAR!
http://www.gaiaguys.net/Chemtrails.htm

En hoe maken ze die wolken?
http://www.carnicom.com/plasma1.htm

Tom Bearden

Die weet wel wat het was.
http://www.cheniere.org/books/analysis/history.htm
Tom Bearden:
Today, weather engineering is also part of the Pentagon’s military arsenal and is at the command of America’s public enemy Nr. 1, the shadow government.

Basically, the U.S.A. lost the cold war - contrary to all newspaper allegations - against the Soviet Union because of scalar weapons and weather controlling technology. This is one of the key reasons for the multi-trillion dollar Pentagon black budget and secret arms program, namely to catch up in the scalar arms race. The main part of this technology was developed for the Pentagon by Israel and its ultra-secret scalar weapons program and is the reason why the U.S.A. has basically lost its sovereignty to a clique of internationalist scalar terrorists with hyper-tech abilities (such as also demonstrated in the „plane“ deceptions on 9-11-1).
http://www.cloakanddagger(...)lar_Weather_Wars.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36482657
Het is de overheid die ons probeert te brainwashen.

Bij de bovenstaande foto faalde het stealth systeem van het overheidsvliegtuig eventjes.
Gelukkig zijn er snel foto's van gemaakt.
  donderdag 30 maart 2006 @ 01:57:48 #29
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36482669
Die wolk is gewoon undercover.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36482697
Ik heb in ieder geval al mijn aluminium hoedje opgezet om mij te beschermen van deze stralingen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 02:02:59 #31
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36482722
Sorry wilde gewoon hun overtreffen en liep een beetje uit de hand
pi_36487764
http://www.weatherwars.info

These are well documented, remember the senate statement “whoever controls the weather controls the planet,” by stopping rain for months, or bringing on hurricanes, the population can be manipulated, ask yourself why ?

Weather as a Force Multiplier:
Owning the Weather in 2025 (en het liefst nog veel eerder): http://csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf
pi_36487817
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 02:00 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb in ieder geval al mijn aluminium hoedje opgezet om mij te beschermen van deze stralingen.

donderdag 30 maart 2006 @ 11:56:48 #34
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36487993
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:50 schreef fratsman het volgende:

[..]

[afbeelding]
omfg...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36489228

donderdag 30 maart 2006 @ 12:49:29 #36
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36490156
quote:
Als de oorzaak brandende rietvelden zou zijn geweest was dit wel bevestigd door Duitsland.
Die meneer van dat meteorologisch instituut heeft het er over dat een brand helemaal in oost-duitsland een wolk van koolstofdeeltjes zou kunnen veroorzaken die op de radar bij de nederlandse grens opduikt. De bron van de deeltjes en het punt waarop ze te zien zijn kunnen blijkbaar zover uit elkaar liggen dat een verband niet meteen duidelijk is.

Wat die man in feite zegt is dat er wolken van bepaalde deeltjes de radarbeelden kunnen verstoren. Dat kan dus van alles zijn. Rook van een brand of misschien wel de uitstoot van een fabriek. Misschien ook wel een geheime, in een militaire operatie gecreëerde wolk, maar zo exotisch hoeft de verklaring dus niet te zijn.
quote:
De hete lucht moet afkoelen. . Maar dat is niet altijd zo.. Gek he?
Misschien vliegen vliegtuigen met verschillende soorten motoren op verschillende hoogten waar verschillende temperaturen heersen zodat het punt waarop de condenssporen zich vormen wel eens kan verschillen van geval tot geval. Zou dat kunnen?
quote:
Rare wolken op de radar is echt niet voor het eerst.
En het is ook niet voor het eerst dat daar heel basale verklaringen voor zijn.
quote:
Hans Beekhuis, radarexpert van het KNMI in De Bilt, zoekt ook naar een verklaring. ,,Het zou kunnen zijn dat in Oost-Duitsland rietvelden zijn verbrand. In zo’n geval krijg je wolken van koolstofdeeltjes, die het radarbeeld verstoren. Wat het ook was, er heeft iets in de lucht gezweefd.’’

Volgens Beekhuis komt het in Nederland zo’n tien keer per jaar voor dat de weerradar fenomenen waarneemt die op de grond niet voelbaar zijn.
Daar kan natuurlijk een supergeheime samenzwering achterzitten. Maar het kan ook door hele gewone verstoringen komen. Radar heeft ook zo zijn beperkingen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:33:58 #38
45206 Pietverdriet
pi_36490585
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef zwelgje81 het volgende:
wauw wat een mooie foto's
jammer dat die 2 veerfoto's als gif zijn opgeslagen, maar zijn idd mooie foto's

Chemtrails
pi_36490654
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

jammer dat die 2 veerfoto's als gif zijn opgeslagen, maar zijn idd mooie foto's

Chemtrails
Het eerste wat ik d8 toen ik die foto`s zag was: Wat een lelijke fotosoeps...
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:38:49 #40
45206 Pietverdriet
pi_36490729
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het eerste wat ik d8 toen ik die foto`s zag was: Wat een lelijke fotosoeps...
tja
dat het gifs zijn doet idd vermoeden dat ze bewerkt zijn, maakt het ook moeilijk dat te achterhalen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:41:23 #41
45206 Pietverdriet
pi_36490811
quote:
paar slechte foto's van condenssporen
pi_36493445
Normaal blijven posten mensen.
We gaan hier niemand belachelijk maken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36495846
Allemaal even kijken mensen: http://www.weatherwars.info/index.php?category_id=4&parent_id=0 Staan mooie foto's bij waarvan vele duidelijk maken dat er iets meer aan de hand is als dat je met oogkleppen zou denken.

Die website is van deze man:
Hier verteld hij over zichzelf: http://www.weatherwars.info/bio.htm
Een meteoroloog. Ook hij weet gelukkig van 'scalar weapons'. Respect.
pi_36495913
Van de vele topics hier blijf ik de chemtrails altijd nog wel het vermakelijkst vinden. Blijft mij verbazen hoe ver mensen willen gaan in het zien van dingen die er niet zijn.

Edit: hmm, slecht geformuleerd, de trails zijn er wel natuurlijk. Ik doel meer op de verhalen achter dingen zoeken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36496035
Bekijk hier de video: Aerosol crimes aka Chemtrails van onderzoeker van deze site: http://www.carnicom.com/ Respect. Hier: http://oneheartbooks.com/chemtrails.html

Voor mensen die willen weten hoe contrails werken: CONTRAIL PHYSICS
http://www.carnicom.com/model1.htm
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:55:05 #46
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36497174
Dus volgens de satelliet had het moeten regenen uit die wolk, en het regende niet. Da's dus het hele euvel.
(Un)masking for the greater good.
pi_36497629
opgeruimd,
en nou is het klaar mensen.
Over tot de orde van de dag,
ga even een warme maaltijd eten tegen de honger

Het is wel zo respectvol naar zhe-devilll toe om het topic enigzins schoon te houden, samen werken dus !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36509804
pi_36511506
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef LostFormat het volgende:
Van de vele topics hier blijf ik de chemtrails altijd nog wel het vermakelijkst vinden. Blijft mij verbazen hoe ver mensen willen gaan in het zien van dingen die er niet zijn.

Edit: hmm, slecht geformuleerd, de trails zijn er wel natuurlijk. Ik doel meer op de verhalen achter dingen zoeken.
Niet per see aan jouw gericht, maar dat gequote allemaal.

Omdat er gedacht wordt dat ik zaken shop...JA!
de 1e foto is 'n uitvergroting. kleurenfilter verder niks mee gedaan.
Alle foto's heb ik zelf gemaakt.
Sommige heb ik bewerkt met n kleurenfilter, kleuren Velen ook niet want tijd..is schaars, daarom zitten er ook mindere foto's tussen.i.d.d...
Overduidelijk bewerkt soms.
Ik heb bergen materiaal.
Zelfs mijn kinderen verzamelen het
http://www.globenederland.nl/html/vo_weer.htm
Maar mergen copy pasten en dat soort zaken. NEE! Dat heb ik niet met die foto's gedaan. Maar ja the www... ??? bij alles zetten, en terecht hoor.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3QUSMAYB
http://www.mijnalbum.nl/Album=NX6DFXHX
http://www.mijnalbum.nl/Album=WGEOZSQS
http://www.mijnalbum.nl/Album=QTRODZAI
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZV8GYYTE
http://www.mijnalbum.nl/Album=LAEKZQO6
http://www.mijnalbum.nl/Album=SJVVBI7X
Lekker Shoppen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KYUC3WAN
En dan nu de mooie foto's.
http://www.combat-diaries.co.uk/diary24/diary24chapter7.htm
veerwolkjes? tuurlijk wat jij erin wil zien.Ik zie veel "gemaakte" waaronder veerwolkjes , ik ben veel buiten. Heb tijd om ernaar te kijken. Als je niet ziet hoe ze ontstraanzijn san lijken het i.d.d. gewoon veewolkjes.

Aleen maar waterdamp?

Kerosinelozing was het niet? ff opmerking tussendoor om on topic te lijken.
In the early 1990's the United States Air Force began introducing a new safer, less explosive jet fuel, JP-8. Health complaints by engine mechanics and fuel handlers prompted a systematic effort to study the immunosuppressive potential of JP-8.

JP-8 is a product of the newest oil refinery methods using Zeolite catalysts to remove sulphur and lower the SOx problems, plus the use of an aluminum based catalyst that promotes higher hydrogen content in the JP-8 than in previous jet fuels. It is an entirely new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
M
Stop er maar in wat je wilt.

Mischien dat daardoor de trails direkt uit de motoren komen. Ik heb weinig zoom bereik, sommige vliegtuigen zitten (volgens mijn inschattting niet zo hoog) meestal minder koud. De nieuwe brandstof heeft n hogere verbrandingstemp, de motoren hebben andere legering gekregen. Dan zou je denken , heter.. dus duurt het langer voordat de trail verschijnt, Maaar je kunt ook denken dan zit er veel meer water in dus daardoor verschijnt de trail weer eerder. Tja... als je er naar op zoek gaat kom je er achter dat men er maar heel weinig over weet, of laat weten.

Weet je wie Jet Fuel controleert? de EPA.
geheel off topic.
EPA+911 google.
Clinton calls for hearings on EPA's 9/11 report
http://www.cnn.com/2003/ALLPOLITICS/08/26/epa.clinton/
The White House directed EPA to add and delete information, Connaughton said, based on whether it should be released through press statements, information on the Web or other means.
http://msnbc.msn.com/id/3076626
http://www.cbsnews.com/st(...)nal/main567489.shtml
Oh we moeten vertrouwen op de EPahahahaha. Of op het RIVM ? zijn we EL AL?

onntopic?
Ik weet niet hoe oud de gemidelde mens is die hier reageert.
Maar het zien van de trails heeft zeker te maken met leeftijd. Als je niet weet hoe de luchten er voor 1990 zagen, kun je alleen maar afgaan op wat anderen weten en gefotografeerd hebben en dan nog is er de reactie... tja toen fotografeerde men minder en toen vloog men minder, of lette men er minder op? er zijn variabele factoren voor het ontstaan van trails, klop.klopt. klopt. niks tegen in te brengen.
Ik weet wel dat het er vroeger nooit zo uitzag ! Ook in de media kwamen ze zelden voor, maar nu is het er van vergeven. Geanimeerd/Gestild en wel.

Of het (on)gewild gebeurt?
Ik vind het ernstig genoeg.

Waarom DRen/Weermannen/Journalisten wantrouwen die waarschuwen voor deze "experimenten".
Tom Bearden, Tesla, Nick Benich. Scott Stevens.
http://www.bariumblues.com/em_mind%20control.htm
http://www.earthpulse.com/src/category.asp?catid=1
DE EU/Rusland heeft om n ban van die wapens gevraagd.

Sommigen bezitten alles wat er voor nodig is om trails te realiseren, maar ik geef toe dit hoort in TRU , want om daar helemaal het fijne van te weten. .. maar... de meest voor de hand liggende bedrijven kennen jullie vast wel.

Waarom zouden die CIA vluchten eigenlijk zo onbesproken blijven?
Omdat ieder toestel uit de USA clearance heeft?
Ze vliegen kringetjes tot ze 'n baard hebben.
Bot en Rice donder en bliksem.
Dit was het weer.
http://www.contrails.nl/contrails-research/media-01.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 31-03-2006 11:05:17 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36521303
Het klopt wel dat als je nog jong bent je geen weet hebt van de schone rustige hemel, zoals wij die kennen!
Daarnaast moest je dan wel een hemelkijker zijn natuurlijk, want sommigen keken alleen maar naar de grond, al dan niet om geld te vinden op straat of om te kijken of de veter van hun schoen niet losging, of om gewoonweg domweg te staren naar de straat omdat men te verlegen was om omhoog te turen.

Ik was wel verlegen maar keek vaak naar de hemel, die fascineerde me altijd al.
Misschien door het kinderboek Ollebol, dat men hierin vertelde dat je figuren kon waarnemen in de wolken.
Moet je nu eens doen? Tegen de tijd dat je een figuur aan het ontdekken bent zit er al weer een sluier voor.
En wat voor een? Over de gehele wereld doet men meldingen, zelf heb ik tevens ervaren dat het binnen 5 minuten!!!!!!!!!! 5 Minuten, van schitterend blauw blue hemelkleur en zonnestralen het ineens zo bewolkt was dat je je gewoonweg niet kon voorstellen dat het mooi weer was, 5 minuten voorheen!
Er was geen wolkje aan de lucht, veel vliegtuigen dat wel, die zigzaggend doorkruizend door de hemellucht vlogen.
Een prachtige lappendeken vormend aan de blauwe sky, heel apart om te zien dat weer wel.
Maar dat kunstmatige doet vreemd aan, zeker als je dit opmerkt smorgens om half 9 al. Wat doen die 40 vliegtuigen in de lucht zo vroeg?
En weet je soms zie je ze zelfs nog vroeger door de hemel tekeer gaan met zijn allen, mooie strepen vormend.
Die uitwaaieren , en dit gebeurde vroeger niet!
De vliegtuigen toen hadden een lange streep en die was weg na een aantal minuutjes.
Er waaierde niets uit!
De lucht was blauw en bleef blauw.
En als het regende regende het. En als het zomer was dan was het zomer zo simpel was het nu eenmaal!
Tegenwoordig hebben we enge zomers met soms een koelte in de lucht die niet normaal is! Alsof men een ijskast aangezet heeft vanuit hogere sferen, of 3 dagen voordat er sneeuw komt men dit al zo acuraat weet te voorspellen dat je de dagen ervoor je bed uitkomt en kokhalsend de gore buitenlucht inademt. Wat ruik je op sommige dagen dan? Nou soms een pepermuntgeur, dat is vaak voor er sneeuw komt of de geur van verbrand gras, dat is vaak voor er storm komt.
Ja er zijn veel mensen die er last van hebben nml.
Heb jij dit nooit opgemerkt? Dat je even buiten bent en je ineens zwaar verkouden binnenkomt? Althans het lijkt alsof je opeens zwaar verkouden werd maar zo erg is het niet.
Je ademde alleen wat rotzooi in, die men uitwaait in de blauwe hemel boven ons.
Of ogen die ineens geirriteerd raken in de buitenlucht?
En wat komisch dat er mensen zijn die chemtrail foto's bekijken met het idee dat het fotobewerkingen zijn? Bedoel diegene die dit zegt heeft nog nooit in de blauwe eh grijze hemel gekeken! Waarschijnlijk teveel bezig met leren voor school? Of blowen of misschien wel kijken naar die veters die misschien losgaan!?

Ze bestaan en iedereen kan ze zien, bijna dagelijks!
Bewustzijn begint met het openen van je ogen nml en niet door het lezen en welles nietes spelletjes.
Kijk goed om je heen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')