Ik had vanacht weer wilde dromen over leuke fok meisjes
![]()
toen ik vanochtend de dekens weg sloeg zag ik daar de 20x5 cm fier overeind staan
![]()
Nu is dat verder nooit zo probleem maar ik had geen tijd meer om er wat aan te doen Dus ff in de badkamer hem in beetje in model gedrukt Meer om de ieeeeeeeeeeeeeeew reactie van me zus te vermijden Maar op de fiets begon het pas fietsen met een odol gaat dus niet zo heel goed en toen kwam ik me buurmeisje onderweg ook nog tegen Maar eenmaal op het station aangekomen begon het ik waggelde de bus en merkte dat iedereen naar me zat te kijken al die tienermeisjes die naar me odol zaten te kijken Best wel
![]()
maar stiekem ook best wel geil
![]()
Eenmaal op het station aangekomen wou ik ff wat koffie halen Iedreen wijzen en kijke uiteraard
![]()
Wie kwam ik tegen ja hoor als je ze niet nodig hebt zijn ze der altijd de pliesie
![]()
Zo klein viespeukje ga je maar ff mee naar het buro
![]()
Eenmaal daar vroeg de jut wat zit daar in je broekje
![]()
m,n pistool meneer Door de spanning en stress werd het me allemaal teveel ik deed me broek naar beneden trekte een paar keer aan m,n bratwurst en spoot de hele zooi onder
![]()
Nu heb ik een boete voor verstoring van de openbare orde Schennis ofzo iets Plus de kosten van het opruimen van alles wat ik
![]()
nou ja heb onder gekliederdt En ik moet in therapie En dat allemaal door die odol