Och, het is weer eens wat anders dan al die subtiele hints.quote:
Dan niet hequote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan niet zo goed bridgen, dus nee, sorry..
Mja, Aventura is natuurlijk een Rock-babe, dus ik denk eigenlijk niet dat ze kan bridgen. We wachten wel even tot ze dit topic heeft gezien, misschien kan ze het namelijk wél heel goed en wil ze dolgraag bij je langskomen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan niet he![]()
![]()
![]()
Mischien wil aventura wel
Ja echt leuk hoor We gaan uiteraard alleen bridgenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, Aventura is natuurlijk een Rock-babe, dus ik denk eigenlijk niet dat ze kan bridgen. We wachten wel even tot ze dit topic heeft gezien, misschien kan ze het namelijk wél heel goed en wil ze dolgraag bij je langskomen.
Ik wacht even op Aventuurtje voor ik een toezegging doe.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja echt leuk hoor We gaan uiteraard alleen bridgenMaar zonder toeschouwers is er niks aan dus kom je wel ff kijken
![]()
Okeej ik wachtquote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht even op Aventuurtje voor ik een toezegging doe.
Ey Joog, neuken?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef jogy het volgende:
Toch wel moedig.
Ja he maar straks komen ze echt zit ik daarquote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef jogy het volgende:
Toch wel moedig.
Ok, moet ik je wel eerst heldhaftig het huis in smokkelen langs mijn ouders maar dat is niet erg toch?quote:
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, moet ik je wel eerst heldhaftig het huis in smokkelen langs mijn ouders maar dat is niet erg toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |