Och, het is weer eens wat anders dan al die subtiele hints.quote:
Dan niet hequote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan niet zo goed bridgen, dus nee, sorry..
Mja, Aventura is natuurlijk een Rock-babe, dus ik denk eigenlijk niet dat ze kan bridgen. We wachten wel even tot ze dit topic heeft gezien, misschien kan ze het namelijk wél heel goed en wil ze dolgraag bij je langskomen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan niet he![]()
![]()
![]()
Mischien wil aventura wel
Ja echt leuk hoor We gaan uiteraard alleen bridgenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, Aventura is natuurlijk een Rock-babe, dus ik denk eigenlijk niet dat ze kan bridgen. We wachten wel even tot ze dit topic heeft gezien, misschien kan ze het namelijk wél heel goed en wil ze dolgraag bij je langskomen.
Ik wacht even op Aventuurtje voor ik een toezegging doe.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja echt leuk hoor We gaan uiteraard alleen bridgenMaar zonder toeschouwers is er niks aan dus kom je wel ff kijken
![]()
Okeej ik wachtquote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht even op Aventuurtje voor ik een toezegging doe.
Ey Joog, neuken?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef jogy het volgende:
Toch wel moedig.
Ja he maar straks komen ze echt zit ik daarquote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef jogy het volgende:
Toch wel moedig.
Ok, moet ik je wel eerst heldhaftig het huis in smokkelen langs mijn ouders maar dat is niet erg toch?quote:
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, moet ik je wel eerst heldhaftig het huis in smokkelen langs mijn ouders maar dat is niet erg toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef skippy22 het volgende:
Aventura komt net online
Klinkt goedquote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neebij
je
ouders
wonen
is
geen
turnoff.
.
Wilde harde semi-anonieme parkeerplaatsseks dan maar?.
Ze is er anders stil van geloof ikquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef skippy22 het volgende:
Aventura komt net online
Welnee joh, ze is op zoek naar dr agenda en d'r bridge-boek.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze is er anders stil van geloof ik
Ja echtquote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee joh, ze is op zoek naar dr agenda en d'r bridge-boek.
Haha!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pak ff een teiltje dan.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Ze heeft natuurlijk gewoon een volle agenda, dat bladeren duurt natuurlijk evenquote:
Klaverjassen dan maarquote:Op maandag 27 maart 2006 21:17 schreef Aventura het volgende:
En ingelezen. Ik kan niet bridgen. Wel klaverjassen![]()
Wacht ff, waar lees jij dat ik heb ingestemd?!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Klaverjassen dan maarDoe je nu wel mee Insomaniac toe nou toe nou toe nou aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
Pokeren en hartenjagen kan ik ook!quote:
Nou ja nergens ik ging der vanuit dat je wel wilquote:Op maandag 27 maart 2006 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wacht ff, waar lees jij dat ik heb ingestemd?!![]()
sure..quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neebij
je
ouders
wonen
is
geen
turnoff.
.
Wilde harde semi-anonieme parkeerplaatsseks dan maar?.
Volgende keer toch gewoon vragen om te neuken, want dát doen ze wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |