Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maarquote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook dat raakt met de tijd steeds verder naar de achtergrond.
Cliche's als "tijd heelt alle wonden" (naja niet alle, maar merendeel wel...) en "alles went" kloppen toch best wel... (gelukkig maar)
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ookquote:Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Kuuke heeft een meid mee naar huis genomen van het weekend?quote:Op maandag 3 april 2006 08:35 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
Kinderachtig zelfs. Je nog een beetje inwrijven dat ze loopt te klooien met een ander en dat ze ook nog eens verliefd is. Nuttige info.... NOT!quote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Madski het volgende:
Ok ff een update.
Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.
Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.
Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
Toch zuur. Ik zou er iig niet blij van worden. Ik heb nu vermoedens en ik denk dat ik het daar maar bij wil houden voorlopig.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Madski het volgende:
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
Knap dat je je daar niet druk om gemaakt hebt. Ik zou meteen weer diep in een dip schieten vrees ik. Ik ga er nu vanuit dat ze een ander heeft. De bevestiging heb ik (nog) niet, maar als die komt dan was ik iig voorbereid.quote:Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef Madski het volgende:
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.
Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
Dat vrees ik ook. Aan de andere kant... dan zit die gast opgescheept met die nare karaktereigenschappen.quote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
Hoelang geleden zijn jullie uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Madski het volgende:
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
Zo dan... dan ben jij er ook al een tijd mee bezig zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef Madski het volgende:
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
Als je niets voor haar voelt zou ik het inderdaad maar afkappen. Ik weet niet of zij wel wat voor jou voelt?quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.
Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
Misschien heb jij ook wel een hele stomme hobbyquote:Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef Madski het volgende:
Precies.
Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 12:33 schreef jagermeister1 het volgende:
Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!
Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond)Iemand hier ervaring mee?
Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.![]()
Magic woohooquote:Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |