abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 19:43:44 #201
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36586397
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ook dat raakt met de tijd steeds verder naar de achtergrond.
Cliche's als "tijd heelt alle wonden" (naja niet alle, maar merendeel wel...) en "alles went" kloppen toch best wel... (gelukkig maar )
Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36599296
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
  maandag 3 april 2006 @ 09:03:23 #203
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36599613
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:35 schreef Kuuke2k5 het volgende:

[..]

Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
Kuuke heeft een meid mee naar huis genomen van het weekend?
pi_36599676
andersom maar goed niet mijn type verder
Helpt wel om ff een bepaald gevoel kwijt te raken ofzo, weer ff de aandacht van een ander....
  maandag 3 april 2006 @ 10:17:24 #205
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36600795
Ok ff een update.

Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.

Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.

Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
  maandag 3 april 2006 @ 10:21:14 #206
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36600891
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Madski het volgende:
Ok ff een update.

Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.

Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.

Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
Kinderachtig zelfs. Je nog een beetje inwrijven dat ze loopt te klooien met een ander en dat ze ook nog eens verliefd is. Nuttige info.... NOT!
  maandag 3 april 2006 @ 10:25:04 #207
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36600992
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
  maandag 3 april 2006 @ 11:24:00 #208
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36602397
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Madski het volgende:
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
Toch zuur. Ik zou er iig niet blij van worden. Ik heb nu vermoedens en ik denk dat ik het daar maar bij wil houden voorlopig.
  maandag 3 april 2006 @ 11:30:51 #209
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36602543
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.

Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
  maandag 3 april 2006 @ 12:33:51 #210
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36604194
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef Madski het volgende:
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.

Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
Knap dat je je daar niet druk om gemaakt hebt. Ik zou meteen weer diep in een dip schieten vrees ik. Ik ga er nu vanuit dat ze een ander heeft. De bevestiging heb ik (nog) niet, maar als die komt dan was ik iig voorbereid.

Zelf ben ik wel alweer lekker aan het rondneuzen. Opzich best wel weer leuk... zeker als je merkt dat er nog meiden zijn die wel interesse in je tonen.

Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!

Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond) Iemand hier ervaring mee?

Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.
pi_36604512
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
  maandag 3 april 2006 @ 13:06:27 #212
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36605152
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
  maandag 3 april 2006 @ 13:36:38 #213
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606032
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
Dat vrees ik ook. Aan de andere kant... dan zit die gast opgescheept met die nare karaktereigenschappen.
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Madski het volgende:
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
Hoelang geleden zijn jullie uit elkaar gegaan?

Ik denk zelf dat ik het ergste nu wel achter de rug heb. Zat er goed doorheen, maar merk nu dat ik wel wat vooruitgang boek. Zij het met miniscule stapjes. Werk zorgt ook wel voor goede afleiding. Kan ook zijn dat ik straks weer in zo'n mega dip belandt natuurlijk, maar ik ga daar ff niet vanuit. Op de een of andere manier voel ik me anders vandaag. Lijkt wel alsof ik er vrede mee begin te krijgen. Kan schijn zijn hoor... maar goed... eindelijk weer ff een dagje dat ik me redelijk voel.
  maandag 3 april 2006 @ 13:37:26 #214
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606053
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
  maandag 3 april 2006 @ 13:38:38 #215
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606087
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef Madski het volgende:
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
Zo dan... dan ben jij er ook al een tijd mee bezig zeg.
  maandag 3 april 2006 @ 13:42:57 #216
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606212
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.

Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
  maandag 3 april 2006 @ 14:08:15 #217
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606926
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.

Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
Als je niets voor haar voelt zou ik het inderdaad maar afkappen. Ik weet niet of zij wel wat voor jou voelt?

Ik ben af en toe ook wel bang om alleen te zijn ja. Volgens mij heb ik dat altijd wel gehad en ben ik veel teveel aan mijn ex blijven hangen. Het had veel eerder uit moeten zijn gezien onze problemen, maar toch had ik alles ook voor geen goud willen missen. Toch ben ik nu van plan om een tijdje als vrijgezel verder te gaan. Gewoon om mezelf te leren kennen en te ontdekken wat ik nou echt wil. Ik ga me iig niet meer in een relatie storten als ik twijfel of het wel de juiste keuze is.
  maandag 3 april 2006 @ 14:11:23 #218
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606995
Precies.

Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
  maandag 3 april 2006 @ 14:36:55 #219
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36607806
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef Madski het volgende:
Precies.

Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
Misschien heb jij ook wel een hele stomme hobby

Nee.. ik snap wat je bedoelt. Mijn ex had nou ook niet echt veel interesse in de dingen die ik leuk vond. zelf had ze niet eens een hobby. Tja.... tv kijken.... hele dagen lang
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik opgelucht begin te raken. Er zat zoveel scheef bij ons.... tuurlijk was ze ook lief en hield ik van haar. We hadden alleen zo weinig raakvlakken. Bovendien praatten we ook amper. Ook zoiets essentieels.
  maandag 3 april 2006 @ 14:52:11 #220
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36608249
Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
En dan nog, als ik goed gedaan heb ik een tournooi dan kan men best blij zijn.
  maandag 3 april 2006 @ 14:55:46 #221
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36608335
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:33 schreef jagermeister1 het volgende:

Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!

Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond) Iemand hier ervaring mee?

Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.
Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...
Ik kan het me zelf ook niet voorstellen, maar wel dat je in het begin "verdoofd" bent van verdriet, angst en pijn... Maar dan nog ben ik te nuchter om m'n kop in het zand te steken.

En ja, ex'en die verhalen gaan rondlullen, jammer altijd dat het zo moet gaan, maar ja...
Ik heb met m'n laatste ex altijd zoiets gehad van, dat ik geen zin had om me ook zo als een teringwijf te gaan gedragen. Bepaalde vrienden van me weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, wat voor streken m'n ex heeft geleverd en tot op de dag van vandaag hou ik dat zo; tenzij het ter sprake komt en hun erg doorvragen.
Heb geen zin om hem zwart te maken, hou gewoon de eer aan mezelf en hij is uit m'n leven en bestaat ook niet meer voor me. Als ik er anders over denk gaat het teveel energie kosten, vind ik het gewoon niet waard.
Ik hoef hem niet zwart te maken, hij heeft zichzelf al gigantisch voor lul gezet en zit nu op de blaren, niet ik...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 3 april 2006 @ 15:15:27 #222
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36608900
quote:
Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
Magic woohoo Maarem, er is idd een groot verschil tussen geen interesse hebben en het gewoon downright stom te vinden. Ik heb een vriend (gewoon een vriend dus ) die onwijs veel over waterpolo praat, en nou kan me die sport echt niks interesseren, maar alleen al omdat ik weet hoe graag hij erover praat luister iktoch naar em, en ik zal nooit zeggen dat het stom is of wat dan ook.

Magoed ik weet wat je voelt, als die-hard gamer kom je dit probleem ook vaak genoeg tegen. De beste films kunnen het gevoel wat ik kreeg bij het spelen van Shenmue niet evenaren, maar dat zullen andere mensen nooit geloven, lastig is dat

Ik heb nu een korte relatie gehad met een ander meisje, ontzettend lekker ding. Maar daarbij heb ik dus hetzelfde gevoel gehad (het is inmiddels weer over). Alles wat ik deed en vond was maar stom, en alles wat zij deed moest maar interessant gevonden worden... Toch blijf ik het een schat van een meid vinden, stom is dat
  maandag 3 april 2006 @ 15:40:15 #223
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36609743
Jepz, nja en sowieso. Gezien wij totaal op de verkeerde golflengte zitten (zij onvervaren, ik weet wat ik wil) en totaal geen gesprekstof hebben lijkt het voor mij wel duidelijk.

Ach, zwemmen dr wel meer in de zee. Dat ik de juiste vrouw voor me tegenkom twijfel ik niet aan.
  maandag 3 april 2006 @ 15:44:08 #224
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36609860
Kleine update:

Het is nu sinds de Carnaval uit. Sinds vorige week echt het contact helemaal verbroken. Ging ik me alleen maar kut van voelen. Op zich gaat het nu wel OK. heb zaterdag met stappen met een ander meisje gezoend. en die vindt mij ook echt heel leuk (een collegatje). En ik vindt haar ook echt heel leuk Ik vond haar ook al "wel leuk" toen ik nog een relatie had. Maar het wordt nu alleen maar "erger".

Alleen ik vindt het wel een beetje raar tegenover mijn vrienden en familie. Dat ik na een maand opeens iemand anders "leuk vind". Ik heb ook tegen dat meisje gezegd dat ik het wel ff rustig aan wil doen. en dat ik net een relatie van 3 jaar achter de rug heb. Maar ik moet steeds aan haar denken. En nu heb ik zaterdag iets met haar afgesproken. Maar ik ben bang dat ik dit onbewust doe om mijn ex te vergeten. Maar dat gevoel heb ik niet. moeilijk
"Damn you, vile woman!"
  maandag 3 april 2006 @ 15:51:02 #225
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36610122
Je moet bij jezelf afvragen of je al over je ex heen bent of niet. Dat kan niemand beslissen voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')