Tja.. pleur d'r nou eens uit je lijst manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:21 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ben nu aan het oefenen om ook neit elke keer dr aandacht te vragen op msn enzo het laatste communicatie middel met dr nu
Precies.. ik denk zelf ook dat ze het niet beter gaat krijgen bij een ander. Zeker niet op korte termijn. Knap dat je er niet meer over na denkt... ik denk er nog continu overna, maar ik begin wel in te zien dat het zo beter is en dat ik eigenlijk niets aan die griet zou hebben in de toekomst.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef Madski het volgende:
Ach ik hou gewoon in me achterhoofd dat ze bij mij het beste had. Voor de rest denk ik er niet meer over na.
Wil je haar poep?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Over opzich wel alleen dat knagende irritante gevoel van "ik wil weten wat je aan het doen bent" of "ik wil weten of je niet met een ander loopt te "klooien" ... Ik moet gewoon denken "krijg t schijt kind", alleen ja ik wil dat intieme en die shit van dr.... damn ik klink frustie als ik t zo typ
Man je moest eens weten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef Kuuke2k5 het volgende:
exact! das woarbegin ook beetje in de herhaling te vallen... tis iig fijn dat ik niet de enige ben die zo loopt te denken continue
Dat heb ik nog. Het is een fokking obsessie geworden en daar wil ik zsm vanaf. Misschien ook maar eens stoppen met hier te posten. Je blijft er op deze manier toch meer mee bezig. Aan de ander kant ook wel fijn om dingen van je af te typen, alleen het van-je-af lukt nog niet zo. Het typen gaat prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:55 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Die smiley is misschien wat verkeerd gekozen, maar het is kut als je zo dwangmatig blijft denken, had echt t idee dat ik helemaal gestoord werd en alles me geen kloot meer kon schelen....
Weinig bos hier in omgeving Rotterdam. Tja.. het Kralingse bos. Opzich heb ik al een hele boel op papier gezet. Punt is dat ik haar teveel geidealiseerd heb. Toch maar eens aan een lijst met negatieve punten gaan beginnen. Want daar had ze er wel een paar vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:02 schreef Madski het volgende:
Heb trouwens denk ik wat vijanden gemaakt in de vorm van bisexuelen en gelovigen in een topic. Sommige kunnen ook niet tegen oprechte mensen
Misschien anders eens in het bos gaan lopen alles op een rijtje zetten. Het op papier zetten en erover nadenken wilt ook wel helpen.
Goed...plan. Ik zit alleen op mijn werk. Misschien dat ik van het weekend eens het strand opzoek. Stukje lopen zal inderdaad wel ff helpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef Madski het volgende:
Uitwaaien aan het strand of de haven?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef Madski het volgende:
Nee, anders ga je met jager mee uitwaaien
Aan die gedachte houd ik me nu ook even vast.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef Madski het volgende:
Ach ik hou gewoon in me achterhoofd dat ze bij mij het beste had. Voor de rest denk ik er niet meer over na.
Ik zou er wel zin in hebben, maar ik weet dat het zinloos is. Ze is over me heen, ze ziet niets meer in een toekomst met mij. Ach.. ze komt er wel achter!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Aan die gedachte houd ik me nu ook even vast.
Verder gaat het wel .. kheb niet eens zin meer om toenadering te zoeken bij hem.
Dat ie der maar in stikt ... pfff![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Aan die gedachte houd ik me nu ook even vast.
Verder gaat het wel .. kheb niet eens zin meer om toenadering te zoeken bij hem.
Dat ie der maar in stikt ... pfff![]()
Precies. Ze komen dr vanzelf wel achter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik zou er wel zin in hebben, maar ik weet dat het zinloos is. Ze is over me heen, ze ziet niets meer in een toekomst met mij. Ach.. ze komt er wel achter!
*komt ook weer een keer langsfietsen* (lees stiekem heel trouw mee)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Mjah ene moment overvalt me het gevoel dat ik zonder hem ook wel kan.
Andere moment zit ik nog in de fase van : Boehoehoe ik wil hem nog zo graaaaaag *huil huil*
Maar ik voel me sterker dan een paar weken terug.
Missen doe ik hem wel.. iedere dag.
En iemand anders hoef ik op dit moment echt niet.
Maar ik huil niet meer als ik de afwas aan het doen ben of wat dan ook.. dat vind ik wel een vooruitgang opzich.
Maar woon sinds vorig jaar mei op mezelf, en amper 2 maanden later kreeg ik wat met hem .. Hij hoorde bij mij en bij mijn leven wat ik nu leid..
En nu is hij weg .. en nu ben ik weer alleen hier in huis (we woonden niet samen, maar hij was hier in het weekend altijd .. en meestal 1 nacht doordeweeks)
Vooral die weekenden zijn erg heftig voor me
Gelukkig kan de muziek me vaak troost bieden en heb ik lieve vrienden bij wie ik uit mag huilen
1 nieuw gezicht iigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:29 schreef Madski het volgende:
Jepz, best wel. Weinig nieuwe gezichten hier
Achja, het houd je van de straat en bezig tijdens het werken/stage lopen.
Die warmte en genegenheid en het lichamelijke zijn de drie dingen waar ik zo dag per dag me gevoel nog wel eens mee breek. Het zal me verder een rotzorg wezen hoe ze dr leven lijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Mjah ene moment overvalt me het gevoel dat ik zonder hem ook wel kan.
Andere moment zit ik nog in de fase van : Boehoehoe ik wil hem nog zo graaaaaag *huil huil*
Maar ik voel me sterker dan een paar weken terug.
Missen doe ik hem wel.. iedere dag.
En iemand anders hoef ik op dit moment echt niet.
Maar ik huil niet meer als ik de afwas aan het doen ben of wat dan ook.. dat vind ik wel een vooruitgang opzich.
Maar woon sinds vorig jaar mei op mezelf, en amper 2 maanden later kreeg ik wat met hem .. Hij hoorde bij mij en bij mijn leven wat ik nu leid..
En nu is hij weg .. en nu ben ik weer alleen hier in huis (we woonden niet samen, maar hij was hier in het weekend altijd .. en meestal 1 nacht doordeweeks)
Vooral die weekenden zijn erg heftig voor me
Gelukkig kan de muziek me vaak troost bieden en heb ik lieve vrienden bij wie ik uit mag huilen
Dat ervaar ik nu. Nu lijk ik ineens smoor te zijn op haar, terwijl dat eigenlijk al jaren over was. Sterker nog... ik irriteerde me vaak aan allerlei trekjes karaktereigenschappen en gewoontes van haar. Dat was ook vaak de reden dat we ruzie kregen. Nu ze weg is, zie ik die dingen ineens niet meer. Ik zie zowat alleen maar de mooie dingen van haar terwijl ik gewoon weet dat we niet bij elkaar passen. Ik heb ook het vermoeden dat ze nu iets heeft met een collega, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Het feit hoe ze mijn laatste e-mailtjes waarin ik mezelf compleet blootgeef, heeft afgepoeierd, wijst erop dat ze het compleet heeft afgesloten. Hoe sluit je een relatie na 5.5 jaar ineens af? Juist ja.. door een vervanging te zoeken. Ik hoop dat ze d'r kop flink stoot en flink spijt krijgt van wat ze heeft weggegooid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef Rumboon het volgende:
Heb alleen deze pagina gelezen, dus ik ken jullie verhalen verder niet.
Toen mijn ex het uitmaakte (zo'n 3 jaar terug, na 2 jaar 'intensieve' verkering) heb ik het diepste dal in mijn leven tot nu toe ervaren. Ik was nog smoorverliefd op 'r en had een soort afkeer tegen alle andere meisjes; alleen zij was de ware voor mij..Toen ze ook nog een andere vriend kreeg zag ik 't echt niet meer zitten...
Het is zo fucking zwaar voor me de laatste 2 maanden. Ik had gedacht dat na 2 maanden het ergste wel voorbij zou zijn, maar het lijkt alleen maar zwaarder te worden.quote:Geloof het of niet: de tijd heelt zelfs de diepste wonden...heb gewoon geduld. Ik zweer 't je. Bovendien is het de beste leerervaring die ik ooit heb gehad. Ik zie de fouten die ik heb gemaakt, die zij heeft gemaakt...op welke punten ik mezelf heb moeten veranderen en bovendien weet ik nu precies wat voor type ik zoek in het leven...En wat blijkt? Dat is zíj helemaal niet....
Tja.. dat zie ik ook. Gebeurt maar al te vaak dat men na een paar weken al weer een nieuwe liefde heeft. Mijn ex dus ws ookquote:Wat ik veel zie is dat mensen (meisjes in meerdere mate dan jongens denk ik) na het einde van een langdurige relatie gelijk op zoek gaan naar een nieuwe liefde omdat "geluk" weer terug te vinden. Maak deze fout niet. Zorg dat je eroverheen komt door die lege plek die eerder gevuld werd door je ex te vullen met andere leuke dingen. Wordt eerst gelukkig met jezelf en deel dat dan eventueel in de toekomst met een ander...Zo zal dat gat niet nog een keer kunnen ontstaan en heb je veel meer om op terug te vallen. En inderdaad; gooi 'r uit je MSN lijst. Alles wat aan haar/hem herinnerd vertraagt het verwerkingsproces. Het is moeilijk, maar doe die foto's de deur uit..Uit het oog, uit het hart...het klopt echt.
Ik waardeer ze zeker. Ben mijn ouders trouwens ook meer gaan waarderen. Waardeerde ze al, maar ze leven echt met me mee. En doen alles voor me!quote:En nog één tip; heb je (goeie) vrienden? Ga ze meer waarderen!
echte liefde noem ik datquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:52 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik hoop dat ze d'r kop flink stoot en flink spijt krijgt van wat ze heeft weggegooid.
Haha.. daar heb je hem weerquote:
ik was er niet bij, ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar als zij het zo wou afsluiten, heb jij daar weinig aan te zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:11 schreef jagermeister1 het volgende:
Haha.. daar heb je hem weer
Nou kerel, wat ze me geflikt heeft is gewoon stijlloos. Dat heeft woede in mij losgemaakt. Dat zij ook boos is, kan ik helemaal inkomen, maar dat je een relatie van 5.5 jaar zo afsluit... Wat mij betreft mag je dan je hoofd eens flink stoten en terug denken aan de tijd die we samen hadden.
Ik snap jou wel hoor. Is ook wel wat voor te zeggen. Natuurlijk is mijn ego gekwetst, maar ik hou wel veel van haar. Alleen ik heb nog erg veel moeite gedaan om de zaken normaal uit te kunnen spreken. Heb alles keurig netjes zonder verwijten in meerdere mailtjes verwoord. face 2 face praten wilde ze niet. Telefonisch contact ontaarde in een riedel van hier tot Tokio. Dat kind was woest dat ik haar de deur gewezen heb en dat ik alles in rap tempo heb afgerond (achteraf heb ik daar spijt van gekregen)... maar het gekke is... ze wilde zelf weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik was er niet bij, ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar als zij het zo wou afsluiten, heb jij daar weinig aan te zeggen.
Trouwens, je weet dat je relatie nooit kon standhouden, dat zeg je meermaals. Ik begrijp niet dat je je dan toch nog zo aan haar wil vastklampen, ik begijp ook niet waarom je denkt dat ze dan nog met spijt zal terugdenken aan je relatie ... ze zou eerder blij moeten zijn dat het gedaan is. Dit is volgens mij meer een gekwetst ego dan liefde ...
te laat ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze heeft dat meerdere malen geroepen. Toen we net uitelkaar waren begon bij mij een lampje te branden en heb ik alle moed verzameld om toch hulp te zoeken. Ons contact was toen nog redelijk normaal en ze wist er dus van. Als je dan na 3 dagen dat je naar een arts bent geweest nog niet de minste belangstelling vanuit haar kant ontvangt, dan valt dat rouw op je dak kan ik je vertellen. Dat was dan de lieve meid waar je bijna 6 jaar mee gedeeld hebt.
Heb mijzelf hier ook schuldig aangemaakt. Mja was of ben van plan om het binnenkort af te kappen omdat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb. Laatst al een klein dispuut gehad toen ze had afgesproken met een chatvriend zonder te melden aan hem dat ze een vriend had. Was al stijlloos. Voelt eigenlijk ook helemaal niet speciaal dit. Hecht er ook vrij weinig waarde aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef Rumboon het volgende:
Wat ik veel zie is dat mensen (meisjes in meerdere mate dan jongens denk ik) na het einde van een langdurige relatie gelijk op zoek gaan naar een nieuwe liefde omdat "geluk" weer terug te vinden. Maak deze fout niet. Zorg dat je eroverheen komt door die lege plek die eerder gevuld werd door je ex te vullen met andere leuke dingen. Wordt eerst gelukkig met jezelf en deel dat dan eventueel in de toekomst met een ander...Zo zal dat gat niet nog een keer kunnen ontstaan en heb je veel meer om op terug te vallen. En inderdaad; gooi 'r uit je MSN lijst. Alles wat aan haar/hem herinnerd vertraagt het verwerkingsproces. Het is moeilijk, maar doe die foto's de deur uit..Uit het oog, uit het hart...het klopt echt.
Als een dipje eraan zit te komen, gewoon een paar keer hard je kop schudden en aan andere dingen gaan denken. En indien je er over wilt praten. Je bent hier aan het goede adres. Ben zelf best een prater gewordenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
1 nieuw gezicht iig![]()
enne sta er nog wel achter dat het over is maar toch.....![]()
zit weer in een dip , en velen zullen er nog volgen vrees ik![]()
Mja... natuurlijk te laat. Maar ik zag het gewoon nog niet in. Als je relatie op de klippen loopt, dan ga je je ineens afvragen hoe dat is gekomen. En ik vond het gewoon een enorme stap om te nemen.. om al je sores met een huisarts door te nemen. Niet zo gek toch. Ik dacht er altijd zelf wel uit te komen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
te laat ...
ik zou als ex ook echt wel eens vet lachen als je dit doet, net nadat het uit is.
mannen toch, ze treden pas in actie als alles al verloren is... ik zou ook expres niets vragen dan, dat meen ik
Niet helemaal mee eens. Ik ken mezelf vrij goed en je kunt met mij alle kanten op. Maar wie mij als vuil behandelt gaat een paar zware momenten tegemoet. Man of vrouw.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik was er niet bij, ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar als zij het zo wou afsluiten, heb jij daar weinig aan te zeggen.
Liefde en gekwetste ego's gaan vaak hand in handquote:Dit is volgens mij meer een gekwetst ego dan liefde ...
Tsja... stoer. Heel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
te laat ...
ik zou als ex ook echt wel eens vet lachen als je dit doet, net nadat het uit is.
mannen toch, ze treden pas in actie als alles al verloren is... ik zou ook expres niets vragen dan, dat meen ik
Voor sommige mensen (waaronder ik) ligt het gevoelsmatig toch even net iets anders. Ik kan de grootste bek hebben maar op het gebied van vrouwen ben ik gevoelsmatig gewoon te kwetsbaar...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tsja... stoer. Heel erg indrukwekkend.
Zucht... kuthoeren. Stuk voor stuk
Ach ja.. ik heb haar ook niet altijd met respect behandeld. Daar ben ik eerlijk in. Wat ik echter niet kan verkroppen is het feit dat ik oprecht excuses voor bepaalde stommiteiten van mij heb aangeboden. Meerdere malen zelfs. Op een gegeven moment moet je als vrouw zijnde je boosheid toch aan de kant kunnen zetten en over dingen kunnen praten? Tenzij ze iemand anders ligt te naaien natuurlijk.... dan boeit het ineens allemaal niet meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik ken mezelf vrij goed en je kunt met mij alle kanten op. Maar wie mij als vuil behandelt gaat een paar zware momenten tegemoet. Man of vrouw.
Beetje respect is niet zoveel gevraagd.
[..]
Liefde en gekwetste ego's gaan vaak hand in hand
Ik ben gevoelsmatig ook kwetsbaar. Als je dat niet bent lijkt het me een teken dat het je eigenlijk ook niks kan schelen. Nou is dat ook wel iets wat je zelf toelaat natuurlijk. Maarja, om nou een bunker om je heen te bouwen en zo door het leven te gaan... ook een beetje onzinnig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:29 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen (waaronder ik) ligt het gevoelsmatig toch even net iets anders. Ik kan de grootste bek hebben maar op het gebied van vrouwen ben ik gevoelsmatig gewoon te kwetsbaar...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:30 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ach ja.. ik heb haar ook niet altijd met respect behandeld. Daar ben ik eerlijk in. Wat ik echter niet kan verkroppen is het feit dat ik oprecht excuses voor bepaalde stommiteiten van mij heb aangeboden. Meerdere malen zelfs. Op een gegeven moment moet je als vrouw zijnde je boosheid toch aan de kant kunnen zetten en over dingen kunnen praten? Tenzij ze iemand anders ligt te naaien natuurlijk.... dan boeit het ineens allemaal niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |