Tja.. pleur d'r nou eens uit je lijst manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:21 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ben nu aan het oefenen om ook neit elke keer dr aandacht te vragen op msn enzo het laatste communicatie middel met dr nu
Precies.. ik denk zelf ook dat ze het niet beter gaat krijgen bij een ander. Zeker niet op korte termijn. Knap dat je er niet meer over na denkt... ik denk er nog continu overna, maar ik begin wel in te zien dat het zo beter is en dat ik eigenlijk niets aan die griet zou hebben in de toekomst.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef Madski het volgende:
Ach ik hou gewoon in me achterhoofd dat ze bij mij het beste had. Voor de rest denk ik er niet meer over na.
Wil je haar poep?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Over opzich wel alleen dat knagende irritante gevoel van "ik wil weten wat je aan het doen bent" of "ik wil weten of je niet met een ander loopt te "klooien" ... Ik moet gewoon denken "krijg t schijt kind", alleen ja ik wil dat intieme en die shit van dr.... damn ik klink frustie als ik t zo typ
Man je moest eens weten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef Kuuke2k5 het volgende:
exact! das woarbegin ook beetje in de herhaling te vallen... tis iig fijn dat ik niet de enige ben die zo loopt te denken continue
Dat heb ik nog. Het is een fokking obsessie geworden en daar wil ik zsm vanaf. Misschien ook maar eens stoppen met hier te posten. Je blijft er op deze manier toch meer mee bezig. Aan de ander kant ook wel fijn om dingen van je af te typen, alleen het van-je-af lukt nog niet zo. Het typen gaat prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:55 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Die smiley is misschien wat verkeerd gekozen, maar het is kut als je zo dwangmatig blijft denken, had echt t idee dat ik helemaal gestoord werd en alles me geen kloot meer kon schelen....
Weinig bos hier in omgeving Rotterdam. Tja.. het Kralingse bos. Opzich heb ik al een hele boel op papier gezet. Punt is dat ik haar teveel geidealiseerd heb. Toch maar eens aan een lijst met negatieve punten gaan beginnen. Want daar had ze er wel een paar vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:02 schreef Madski het volgende:
Heb trouwens denk ik wat vijanden gemaakt in de vorm van bisexuelen en gelovigen in een topic. Sommige kunnen ook niet tegen oprechte mensen
Misschien anders eens in het bos gaan lopen alles op een rijtje zetten. Het op papier zetten en erover nadenken wilt ook wel helpen.
Goed...plan. Ik zit alleen op mijn werk. Misschien dat ik van het weekend eens het strand opzoek. Stukje lopen zal inderdaad wel ff helpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef Madski het volgende:
Uitwaaien aan het strand of de haven?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef Madski het volgende:
Nee, anders ga je met jager mee uitwaaien
Aan die gedachte houd ik me nu ook even vast.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef Madski het volgende:
Ach ik hou gewoon in me achterhoofd dat ze bij mij het beste had. Voor de rest denk ik er niet meer over na.
Ik zou er wel zin in hebben, maar ik weet dat het zinloos is. Ze is over me heen, ze ziet niets meer in een toekomst met mij. Ach.. ze komt er wel achter!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Aan die gedachte houd ik me nu ook even vast.
Verder gaat het wel .. kheb niet eens zin meer om toenadering te zoeken bij hem.
Dat ie der maar in stikt ... pfff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |