Matt Costa stond afgelopen maand in de melkweg.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:44 schreef DeSiever het volgende:
Weet iemand of een paar van zijn kornuiten misschien nog wel op komen treden binnenkort?
Matt Costa of Donavon F of zo?
Had ik graag bij willen zijn maar niemand wou meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Matt Costa stond afgelopen maand in de melkweg.....
Ja volgens mij heb ik dat geopent na het concert van Jack Johnson in maart. Moet je maar even zoeken, nu te lui voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Sunshine' is wel een van mijn favorieten van Matt.
Heeft hij al een eigen topic?
Nee nieuwe user aangemaaktquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben mezelf nog.![]()
Je kan je naam niet veranderen toch? Of is dat inmiddels ook al weer veranderd?
Oow ja ?!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, whaha.. waarom dan?
Even had toch een goede rep?
Zijn wel meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een zekere mate van anonimiteit vind je niet belangrijk?
Wie weet...quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. ok, never mind.
Dan neem je toch een leuke jongedame mee..
Crying Shame heb ik vanaf 't begin af aan al veruit zijn beste plaat gevonden samen met Flake.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ontopic:
Waarom vind ik 'Crying Shame' opeens zo onwijs goed..??
Maar dat zit er ook wel weer bijna op denk ik? Het is alweer bijna een jaar geleden dat hij in de HMH stond(24 maart 2006), en dat was laatste concert van de europatour.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef JeroenV het volgende:
Hij heeft nu even een rustjaartje. Dus zal nog wel even duren voordat hij nieuw materiaal heeft en ook weer optreedt
Kijk dat stemt me al wat gerusterquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar dat zit er ook wel weer bijna op denk ik? Het is alweer bijna een jaar geleden dat hij in de HMH stond(24 maart 2006), en dat was laatste concert van de europatour.
Zit nu te kjken naar de haalbaarheid om daar bij te zijn...quote:Hawaii’s own, Grammy-nominated musician Jack Johnson is proud to host the Fourth Annual Kokua Festival on Earth Day weekend- April 21st and 22nd, 2007 at the Waikiki Shell in Honolulu, Hawaii.
The festival’s incredible music line-up includes Jack Johnson, Eddie Vedder and Boom Gaspar of Pearl Jam, young troubadour Matt Costa, and local Island favorites: Ernie Cruz Jr., and the Girlas.
All proceeds go to the Kokua Hawaii Foundation, a non-profit organization founded by Jack and Kim Johnson to support environmental education programs in Hawaii. The funds raised from the Kokua Festival will be used to further support school recycling on Oahu, sponsor field trips and curriculum, and develop the new farm-to-school program ‘AINA in Schools.
Voorjaar 2006 volgens mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat stemt me al wat gerusterHoe lang geleden heeft hij dat album voor Curious George gemaakt, is dat al een jaar geleden dan?
Curious George Release Date: February 10, 2006quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat stemt me al wat gerusterHoe lang geleden heeft hij dat album voor Curious George gemaakt, is dat al een jaar geleden dan?
En?? Zou te gek zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef ZeroVince het volgende:
Zit nu te kjken naar de haalbaarheid om daar bij te zijn...
Kan em wel even rippen voor je als mp3, kan alleen niet beloven dat het vandaag nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt 'm niet als mp3 toevallig?
Oeh kun je hem in dat geval ook naar mij PM'enquote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan em wel even rippen voor je als mp3, kan alleen niet beloven dat het vandaag nog gaat gebeuren.
Maar als je em wilt kan ik em wel even voor je rippen hoor![]()
Ok ik ga op zoekquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Live at The Greek'/'Live in Japan' moet je zoeken, MaaJ..
Haast ken ik niet. Laat je het hier weten als je tijd, zin en succes gevonden hebt?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan em wel even rippen voor je als mp3, kan alleen niet beloven dat het vandaag nog gaat gebeuren.
check je PMquote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je mailadres?
Wat vind je er van?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gemaild!
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt 'm niet als mp3 toevallig?
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh kun je hem in dat geval ook naar mij PM'en
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haast ken ik niet. Laat je het hier weten als je tijd, zin en succes gevonden hebt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef -Menn0- het volgende:
Hmmz ik heb em hier wel in mp4.....
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bestaat dat ook al..
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gracias!
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Kan je het ook even naar mij mailen, wel leuk om op laptop te hebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je mailadres?
Eens kijken... 3 warezrequests en een heleboel voor andere lezers totaal niet interessante posts.quote:
Dat is van de dvd die wij allemaal gekocht hebben. Daar is dan toch niks mis mee?quote:Op maandag 30 april 2007 10:24 schreef nipeng het volgende:
Eens kijken... 3 warezrequests en een heleboel voor andere lezers totaal niet interessante posts.
We hebben voor minder topics gesloten.
Mijn advies is om dit niet meer te doen.
Wordt dat in NL uitgezonden, net als met Live 8?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even een kickje
Over iets meer dan twee weekjes treed Jack op in Sydney voor Live Earth![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |