Kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:03 schreef SillyWalks het volgende:
Nieuw Zeeland?
Yupquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Oud Joegoslavie zeker? Slovenie?
Een futuristisch Nederland waarin het brede IJ Noord-Holland bruut door midden splijt, en de meeste Waddeneilanden zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
Dan zal ik eens een moeilijke doen, eens zien of jullie deze raden !
[afbeelding]
Idaho? Is dat een land?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef Skande het volgende:
Idaho, maar ik kan ook geen nieuwe plaatsen...
Zie het als een nieuwe dimensie in het spel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idaho? Is dat een land?Lekker onzinnig als we nu ook staten gaan doen.
gokje; Tanzania...quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
gokje; Tanzania...
PS misschien handig om volgende keer even naam van de afbeelding te veranderen
Nieuwe:
[afbeelding]
Trinidad en Tobago?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Vanuatu misschien?
Lesotho is goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef Aurelianus het volgende:
Zo'n ministaatje in Zuid-Afrika dan. Lesotho misschien?
Ik twijfelde, dus ik heb even gespiektquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:06 schreef Skande het volgende:
Colorado
http://geography.about.com/library/maps/blindex.htmquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:23 schreef Elocyp het volgende:
Wyoming
Waar heb je die eigenlijk gevonden op die site want ik kan m niet vinden...?
Ik bedoelde de staten van de Amerika. Maar ik heb t al gevondenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef Skande het volgende:
[..]
http://geography.about.com/library/maps/blindex.htm
Die staan daar ook in het rijtjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Ik bedoelde de staten van de Amerika. Maar ik heb t al gevonden
De volgende:
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
yep de rechter onderhoek is de rechte grens door het victoriameer![]()
hintje gegeven...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:26 schreef Falco het volgende:
Poeh, die laat ik over voor Intxaurraga.
Ik ben niet zo goed in eilanden.
computer viel uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:33 schreef Mobster273 het volgende:
eend is een hele moeilijke aan het maken?
kan ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
computer viel uitdus moest even opnieuw opstarten, hij komt eraan
cool, ik heb een trucje toegepast en ik heb het zelf nieteens doorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef rubbereend het volgende:
ik moest ff goed kijken toen had ik het trucje door
Taiwanquote:
nee de aangrenzende landen weggehaald, en Taiwan is goeiquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
cool, ik heb een trucje toegepast en ik heb het zelf nieteens door![]()
of heb je het over mijn slinks aangepaste landnaam?
anders wordt het ook wel heel makkelijk hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de aangrenzende landen weggehaald, en Taiwan is goei
correctquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:05 schreef Jaguarized het volgende:
Tajikistan?
bhutanquote:
misschien komt ie van een andere site...?quote:
correct U gaat door voor de magnetronquote:
nou het dus jouw beurt, dus ga je gang zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef LennyKravitz het volgende:
doe eens een variatie... spiegelen omkeren of zo...
gibraltar?quote:
misschien een idee om niet de juiste naam in de naam van het plaatje te alten staanquote:
Ik ging er van uit dat er niet "vals" gespeeld wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien een idee om niet de juiste naam in de naam van het plaatje te alten staan
ik fix ff een nieuwe
deed ik ook niet, maar ik vraag mij altijd af wat mensen er van maken achterafquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er niet "vals" gespeeld wordt.
je wilde toch moeilijkerquote:
Geen klagen hoor...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je wilde toch moeilijker
moet je nu ook niet klagen
Lijkt me ook ja...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:10 schreef Cipri het volgende:
Hebbes!
Het is Bolivia!
90 graden gedraait en gespiegelt!
Puerto Rico?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Cipri het volgende:
Hier nog een moeilijke.
Misschien dat ie gespiegeld, gedraait, of slechts een dele van een kaart is!
[afbeelding]
die welquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Sardinië dan.
Fiji?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
ff een hele moeilijke dan (hoop ik)
neequote:
Ik zat in de buurt. Het is Vanuatuquote:
je had verder weg kunnen zitten jaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt. Het is Vanuatu
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het een op zekere wijze vervormd Turkmenistan?
Raad het silhouette van ófwel Bassie ófwel Adriaan voor gevorderden heb ik nog nooit voorbij zien komen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef AntonDingeman het volgende:
Raad je Landje - deel 1
Jezus man.
Wat voor topic is er ooit NIET geweest op Fok! ...
volgens mij niet en het moet toch een land zijn. ik kom er niet uit. Zuid-Afrika lijkt er nog enigzins op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Amerikaanse staat neem ik aan?
Tsjechië?quote:
komt deze kaart misschien van een betere site dan in de OP staat en Bhutan zijn?quote:
Oh, ik heb die site nog geeneens gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
komt deze kaart misschien van een betere site dan in de OP staat en Bhutan zijn?
quote:
no shit sherlockquote:
De vorm van Burkina Faso kende je wel uit je hoofd?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
no shit sherlock
probleem is dat dit er duidelijk een is die je moet oplossen door gewoon een hoop kaarten te bekijken, maar dat vind ik A niet leuk en B heb ik er nu de gelegenheid niet voor
die had ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
De vorm van Burkina Faso kende je wel uit je hoofd?
maar je merkte, het duurde wel ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Jij herkent Bhutan op de kop!? WTF ...
Dat is hem nietquote:
Is dit de staat Washingtonquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Oh nee. het is een verdraaid Centrafrika
Overigens... Washington is juist...
OK, een voor de experts en echte puzzelaars danquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Iemand anders mag een nieuwe opgave posten.
en ja, het is een behoorlijk karakteristiek detailquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
OK, een voor de experts en echte puzzelaars dan
zal wel weer meevallen, weet ik inmiddels uit ervaring
welk land bevat dit detail?
[afbeelding]
neequote:Op donderdag 22 juni 2006 08:32 schreef LennyKravitz het volgende:
Mexico?... (noorden van Mexicaans California?)
eindelijk iemand die hem heeftquote:
lol, ik fix zo het nieuwe topic wel danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag de volgende ook bedenken, heb hier niet zoveel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |