quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het een op zekere wijze vervormd Turkmenistan?
Raad het silhouette van ófwel Bassie ófwel Adriaan voor gevorderden heb ik nog nooit voorbij zien komen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef AntonDingeman het volgende:
Raad je Landje - deel 1
Jezus man.
Wat voor topic is er ooit NIET geweest op Fok! ...
volgens mij niet en het moet toch een land zijn. ik kom er niet uit. Zuid-Afrika lijkt er nog enigzins op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Amerikaanse staat neem ik aan?
Tsjechië?quote:
komt deze kaart misschien van een betere site dan in de OP staat en Bhutan zijn?quote:
Oh, ik heb die site nog geeneens gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
komt deze kaart misschien van een betere site dan in de OP staat en Bhutan zijn?
quote:
no shit sherlockquote:
De vorm van Burkina Faso kende je wel uit je hoofd?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
no shit sherlock
probleem is dat dit er duidelijk een is die je moet oplossen door gewoon een hoop kaarten te bekijken, maar dat vind ik A niet leuk en B heb ik er nu de gelegenheid niet voor
die had ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
De vorm van Burkina Faso kende je wel uit je hoofd?
maar je merkte, het duurde wel ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Jij herkent Bhutan op de kop!? WTF ...
Dat is hem nietquote:
Is dit de staat Washingtonquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Oh nee. het is een verdraaid Centrafrika
Overigens... Washington is juist...
OK, een voor de experts en echte puzzelaars danquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Iemand anders mag een nieuwe opgave posten.
en ja, het is een behoorlijk karakteristiek detailquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
OK, een voor de experts en echte puzzelaars dan
zal wel weer meevallen, weet ik inmiddels uit ervaring
welk land bevat dit detail?
[afbeelding]
neequote:Op donderdag 22 juni 2006 08:32 schreef LennyKravitz het volgende:
Mexico?... (noorden van Mexicaans California?)
eindelijk iemand die hem heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |