Aangezien ik zo weg moet, het is een film van Dziga Vertovquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef JelleS het volgende:
Laat ik het maar meteen zeggen, het is een docu (ja, alweer).
Die wilde ik hierna nog zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef laurenzo85 het volgende:
The Man with a movie camera?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef laurenzo85 het volgende:
The Man with a movie camera?
Net wel. Het was een rode foto van een lief meisje die haar handjes goed kon thuishouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef mamamiep het volgende:
Hij doet het niet.
Dan maken we er dit plaatje van:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef mamamiep het volgende:
Hij doet het niet.
Helaas voor dit lieve meisje waren dit wel haar laatste seconden van de film..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Net wel. Het was een rode foto van een lief meisje die haar handjes goed kon thuishouden.
In betreffende film is alertheid en snelheid van groot belang, anders kun je t wel shakenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Puntje van de tong. Puntje van de tong.
quote:: First rule in government spending: why build one when you can have two at twice the price?
quote:: [...] Twenty million people died defeating that son of a bitch, and he's our first ambassador to outer space?
quote:: By doing this, you're willing to give your life, you're willing to die for it. Why?
: For as long as I can remember, I've been searching for something, some reason why we're here. What are we doing here? Who are we? If this is a chance to find out even just a little part of that answer... I don't know, I think it's worth a human life. Don't you?
Inderdaad, stiekem toch Starship Troopers. Ik wilde jou het punt niet geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stiekem toch. :p
quote:: What are you studying up there?
: Oh, the usual. Nebulae, quasars, pulsars, stuff like that. What are you writing?
: The usual. Nouns, adverbs, adjective here and there.
Dacht het wel, maar die is het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:26 schreef mamamiep het volgende:
Is er een film van Battlestar Galactica?
quote:: I assume you read the confidential findings report from the investigating committee.
: I flipped through it.
: I was especially interested in the section on Arroway's video unit. The one that recorded the static?
: Continue.
: The fact that it recorded static isn't what interests me.
: [pauses] Continue.
: What interests me is that it recorded approximately eighteen hours of it.
: That is interesting, isn't it?
niksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dan doe ik er wel één.
Wat is het verschil tussen Beat Takeshi en Kitano Takeshi?
Het verschil is dus dat die onder de ene naam regisseert en de andere acteert.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks
1 persoon 2 namen
met beat acteert hij, met kitano regisseert hij
ik kan me ook niet voorstellen dat jij m gezien hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:14 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb geen idee in welk genre ik moet zoeken, laat staan dat ik weet welke film het is.
Vind ik niet erg hoor. Zo lang je vragen over 24 hour maar herkenbaar voor mij zijn. Dit mag je vaker doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
naar aanleiding van de vragen hier en een vraag van ranja in MUZ - trivia maar weer s opgezet
quote:Blackmail Based on play Dandy
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
The Talented Mr Ripley?
quote:Upper class True love
quote:JM
JN
RE
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat jij m gezien hebt
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mamamiep het volgende:
[..].
moet hem maar eens gaan kijken dan
Dat is helemaal fout.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef ranja het volgende:
Laat ik eens St. Elmo's Fire zeggen al heb ik geen idee of daar blackmail in zit.
Nee, maar het begint er al wat meer op te lijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:10 schreef EricusMaximus het volgende:
My Fair Lady?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef EricusMaximus het volgende:
The Importance of Being Earnest?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
Doen we een tussendoortje?
Wat nou sorry...hij is ook om tequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]...
McDreamy (sorry... can't help myself
)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Can't buy me love! Als ze naar het vliegtuigkerkhof gaan! Jeugdsentiment!
Voor ons dan even ditquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het die film over Wilde zelf: Wilde ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |