quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
Doen we een tussendoortje?
Wat nou sorry...hij is ook om tequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]...
McDreamy (sorry... can't help myself
)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Can't buy me love! Als ze naar het vliegtuigkerkhof gaan! Jeugdsentiment!
Voor ons dan even ditquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het die film over Wilde zelf: Wilde ofzo?
Nou, klaar...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben je klaar met je verbouwing Arty?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Get Shorty is de eerste die me te binnen schiet.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is het hier gezellig!Haai aan iedereen die ik nog niet heb begroet maar natuurlijk wel ontzettend heb gemist!
Sheri!quote:
Dan gooi ik deze "handen bij de knop"-vraag er snel nog even in omdat ik over 17 min weg moet...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Doff het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn: The Player is goed...
Jep, is goed! Ik reageer beetje laat, al die meetings vandaag, zit nauwelijks achter m'n pc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef twentemeisje het volgende:
Dit komt uit The Player hè FD?
Ik heb van Wilde alleen Picture of Dorian Gray gelezen (zijn enige roman). Daarvoor komen niet alle keywords in aanmerking.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Het doet me denken aan The Duchess of Padua, Lady Windemere's Fan of wellicht An Ideal Husband, maar van deze toneelstukken ken ik iig geen filmversies. Die sleutelwoorden zijn lekker vaag, die passen bij vrijwel al het werk van Wilde!
Rules are meant to be brokenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb van Wilde alleen Picture of Dorian Gray gelezen (zijn enige roman). Daarvoor komen niet alle keywords in aanmerking.
En vergeet niet dat ik ook nog initialen heb gegeven!
Ik weet niet of ik deze vraag moet laten vervallen, omdat het goede antwoord wel is genoemd, maar niet volgens de regels.
Rhys Ifans met een kleurspoelinkje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef twentemeisje het volgende:
Dan gooi ik deze "handen bij de knop"-vraag er snel nog even in omdat ik over 17 min weg moet...
WOW: Wie-O-Wie?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rhys Ifans met een kleurspoelinkje?
Daar heb ik zo'n hekel aan. Regels zijn er om alles in goede banen te leiden, anders wordt het één en al chaos.quote:
I totally agree!!! Maar heel af en toe moet het kunnen (soepel zijn bedoel ik dan)... als ie nu op IMDB had gekeken dan was het wel een doodzonde geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan. Regels zijn er om alles in goede banen te leiden, anders wordt het één en al chaos.
Maar goed, voor deze ene keer dan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef RuneRose het volgende:
john hawkes, die vent van me and you and everyone we know?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |