quote:Tja, moeilijk ik wilde heel graag wachten tot na het huwlijk en m'n vriendin ook maar je hebt toch beide bepaalde zondige behoeften.
Na veel bijbelstudie ben ik tot de conclusie gekomen dat bepaalde zaken wel mogen voor het huwlijk.
Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
hopelijk kun je hier iets mee
Groetjes P-L
quote:Tja, moeilijk ik wilde heel graag wachten tot na het huwlijk en m'n vriendin ook maar je hebt toch beide bepaalde zondige behoeften.
Na veel bijbelstudie ben ik tot de conclusie gekomen dat bepaalde zaken wel mogen voor het huwlijk.
Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
hopelijk kun je hier iets mee
Groetjes P-L
Wakker inmiddels.quote:
Heel erg jammer idd. Ik lag in een deuk, wat een reactiesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
ben niet gebanned ofzo, maar heb er toch een account gemaakt!
jammer dat [desbetreffend topic] nu op slot zit
ik ben er alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:12 schreef PonyLover het volgende:
Jullie moeten ook naar de EO komen het is er heel tof
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:15 schreef PonyLover het volgende:
ik heb trouwens hier geen ban hoor, nou ja een TO ban dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |