quote:Tja, moeilijk ik wilde heel graag wachten tot na het huwlijk en m'n vriendin ook maar je hebt toch beide bepaalde zondige behoeften.
Na veel bijbelstudie ben ik tot de conclusie gekomen dat bepaalde zaken wel mogen voor het huwlijk.
Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
hopelijk kun je hier iets mee
Groetjes P-L
quote:Tja, moeilijk ik wilde heel graag wachten tot na het huwlijk en m'n vriendin ook maar je hebt toch beide bepaalde zondige behoeften.
Na veel bijbelstudie ben ik tot de conclusie gekomen dat bepaalde zaken wel mogen voor het huwlijk.
Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
hopelijk kun je hier iets mee
Groetjes P-L
Wakker inmiddels.quote:
Heel erg jammer idd. Ik lag in een deuk, wat een reactiesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
ben niet gebanned ofzo, maar heb er toch een account gemaakt!
jammer dat [desbetreffend topic] nu op slot zit
ik ben er alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:12 schreef PonyLover het volgende:
Jullie moeten ook naar de EO komen het is er heel tof
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:15 schreef PonyLover het volgende:
ik heb trouwens hier geen ban hoor, nou ja een TO ban dan
Das mooi <= doe jij niet verder baggeren op EOquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:15 schreef PonyLover het volgende:
ik heb trouwens hier geen ban hoor, nou ja een TO ban dan
jawel hoor maar ik heb daar wel weer een ban en moet dus even opnieuw registreren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das mooi <= doe jij niet verder baggeren op EO?
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7023988
Doe je snelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:25 schreef PonyLover het volgende:
[..]
jawel hoor maar ik heb daar wel weer een ban en moet dus even opnieuw registreren.![]()
idd, ze controleren niet eens op echte mails,quote:
Hier @ fok controleren ze ook niet echt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
idd, ze controleren niet eens op echte mails,
ik zal ze een paar dingen aanraden ivm kloon controle
en nu ben je wegquote:.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:45):
Goeiedag daar
Pony says (1:48):
goeden avond, ik is pony
.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:48):
Zij god met u
Pony says (1:49):
nou dat niet meer nee:'(
.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:49):
oh ?
.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:50):
hoe gaat het met je dochter?
is ze al weer beter en goed gehecht ?
ik heb voor je gebid
nachten lang
en me vrouw maar aan me pielemuis zitten
Pony says (1:52):
De anus van dochter is definitief buiten gebruik
.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:52):
oh ?
.:{ Nozace | Semi AFK | knaxworst - says (1:53):
Godverdomme
Dan heb ik zeker niet genoeg gebid
ikzal een nieuw gebid moeten kopen
de ouwde is nu een beetje kapot
kut tandarts
ja daar gaat het ook over jaquote:
m'n MSN is een soort van stuk geloof ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Pony-lover
wtf je raar op MSN
jij voegt mij zo toe
en dat ging zo van;
[..]
en nu ben je weg
ik kreeg je ook al niet te pakkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:59 schreef PonyLover het volgende:
[..]
m'n MSN is een soort van stuk geloof ik![]()
prober het zo nog wel even
Er wordt al over gepost;quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:08 schreef SHE het volgende:
Ik kon er wel om lachen...maar om nu dat hele forum te bezoedelen gaat wat ver...die mensen leven in een eigen beschermde overtuiging die ineens bruut wordt verstoord door dees of geen. Ik kan me voorstellen dat dit voor deze mensen echt schokkend is...en eigenlijk vind ik het echt sneu voor ze
Het is ook gemeen van onsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:08 schreef SHE het volgende:
Ik kon er wel om lachen...maar om nu dat hele forum te bezoedelen gaat wat ver...die mensen leven in een eigen beschermde overtuiging die ineens bruut wordt verstoord door dees of geen. Ik kan me voorstellen dat dit voor deze mensen echt schokkend is...en eigenlijk vind ik het echt sneu voor ze
Heb je een linkje naar het topic, ik wil de reacties lezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:57 schreef PonyLover het volgende:
[..]
ja daar gaat het ook over ja
ik spam mijn verhaal over 'mijn dochter nog even' is ook al weg namelijk![]()
-------------
Ik wil hier toch echt nog even terug komen op het misbruik van mijn dochter op jullie kamp. een aantal mensen neemt mij hier niet helemaal serieus, waaromder Jonas. Beste Jonas mijn dochter heeft inderdaad twee gaten, die ik als goed christelijk vader ook prima weet te vinden. Het probleen is dat de artsen nu al de hele morgen bezig zijn het gedeelte tussen de vagina en de anus van mijn arme dochter te hechten, ze schreeuwde het uit. Als ik mijn 16 jarige dochter op bijbelkamp stuur weet ik dat daar ook wel eens wat ruwere spelletjes gespeeld worden maar nachten lang uitgewoond worden door een dozijn puistige pubers hoordt daar naar mijn idee echt niet bij. Ik heb de verantwoordelijken inmiddels ingelicht en zal ook verdere stappen moeten nemen. Ik hoop en bid dat onze knappe artsen de schade zoveel mogelijk kunnen herstellen maar ik vrees dat mijn dochtertje nooit meer de de nauwe anus en het strakke kutje zal krijgen waar ik zo aan gehecht ben.
Het gedrag op het kamp was tegen Gods wil!!!!
------------
kwamen ook mooie reactie op![]()
En deze doet het al niet meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:10 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Er wordt al over gepost;
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7024294
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |