Nouja, toch weer een paar dagen verder hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi ik zie mijn brievenbus pas maandag weer, maar ben echt benieuwd of er dan wat in zit, zal nog maar niet teveel verwachten hehe
Goedzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:46 schreef innepin het volgende:
Hee, wat een leuk idee. Heb me ook maar opgegeven, morgen even kaartjes kopen
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik moet van mezelf nu een beetje minder taggen haha![]()
Gisteren twee kaarten van mij (officiele) aangekomen in Finland en Zweden, mocht twee nieuwe sturen, allebei USA. Ben benieuwd of er vandaag nog wat aankomt van mij
volgens mij kan je niet zien wanneer iemand jouw adres heeft, dat is ook niet de bedoeling natuurlijk, het gaat om de verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:43 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je het eigenlijk zien als jouw adres aan iemand is gegeven en er dus een kaart onderweg is?
En wordt jouw adres pas aan iemand gegeven zodra een kaart die jij hebt gestuurd aan is gekomen of al wanneer jij wat adressen hebt aangevraagd?
dat kan je gewoon op de bus zien of die al geleegd is of niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor de Finse zondag op de bus gedaan. DE bus was toen net wel of net niet geleegd, dus het kan ook zijn dat hij pas maandag in de postrode is gekomen. Het is nu vrijdag en het kaartje is er nog steeds niet...Ik had priority. Hoe lang deden jullie kaartjes erover naar Finland?
Ja, inderdaad, degene moet dat nummer invoeren op de site, tot die tijd is de status 'travelling'.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat kan je gewoon op de bus zien of die al geleegd is of niet...
die van mij deden er 4 dagen over, effectief gezien, maar houd er rekening mee dat de ontvanger misschien wel niet thuis is, op vakantie ofzo, dat registratie lang duurt hoeft niet aan de post te liggen...
dan kan je het verschil meestal nog wel hooren, als de bus net gelegd is dan hoor de kaart duidleijk op de bodem vallen, als ie niet geleegd hoor je geen klootquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, degene moet dat nummer invoeren op de site, tot die tijd is de status 'travelling'.
De reden dat ik onzeker was over het wel of niet geleegd zijn van de bus, is dat ikiets voor19 uur bij de bus was, die normaliter om 18 uur geleegd wordt. Op de bus stond dat de volgende lichting zondag om 18 uur zou zijn, maar dat was het al ruim geweest. Ik weet niet of de brievenbussen real-time meegaan met de zomertijd, dat de buslichter de tijd op de bus nog niet goed had gezet of dat hij echt pas om 19 uur kwam legen
Oh hehe, dat is waar ook (ben niet helemaal wakker), ik bedoel ook zo'n rondje met (in mijn geval) 18 uur erop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan kan je het verschil meestal nog wel hooren, als de bus net gelegd is dan hoor de kaart duidleijk op de bodem vallen, als ie niet geleegd hoor je geen kloot
maar goed, heb jij een aparte brievenbus dat er echt een tijd op staat? staat toch normaal alleen maar op lichting X is geschied, waarbij X steeds een nummertje wordt doorgedraaid bij lichting?
Dat zijn oude brievenbussen, op de nieuwere staat een tijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Mobster273 het volgende:
maar goed, heb jij een aparte brievenbus dat er echt een tijd op staat? staat toch normaal alleen maar op lichting X is geschied, waarbij X steeds een nummertje wordt doorgedraaid bij lichting?
er zijn natuurlijk niet genoeg postbodes om bij iedere postbus een postbode te hebben om exact 18uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh hehe, dat is waar ook (ben niet helemaal wakker), ik bedoel ook zo'n rondje met (in mijn geval) 18 uur erop.
Het verwarrende was dat er stond dat de volgende lichting om zondag om 18 uur zou zijn, terwijl het al 19 uur was
ja? gaaf, maar wij hebben alleen nog van die antieke gevallenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat zijn oude brievenbussen, op de nieuwere staat een tijd.
Die oranje zijn nog nieuwerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef Mobster273 het volgende:
ja? gaaf, maar wij hebben alleen nog van die antieke gevallen
ik wist wel dat er nieuwe bussen komen, in het oranje, maar dat er een tijd op staat wist ik niet
Randstad wordt als eerste voorzien van die nieuwe bussen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk niet genoeg postbodes om bij iedere postbus een postbode te hebben om exact 18uur
[..]
ja? gaaf, maar wij hebben alleen nog van die antieke gevallen
ik wist wel dat er nieuwe bussen komen, in het oranje, maar dat er een tijd op staat wist ik niet
http://www.tpgpost.nl/cor(...)oranjebrievenbus.jspquote:Wekelijks 100 oranje brievenbussen
Sinds 1850 zijn de brievenbussen van TPG Post (toen nog de Posterijen) bepalend voor het Nederlandse straatbeeld. Vanaf 1914 is de brievenbus altijd rood geweest. Daar is vandaag na 92 jaar verandering in gekomen. De invoering van de nieuwe huisstijl en daarmee de nieuwe kleur, valt samen met de plaatsing van het nieuwe model rode brievenbus die al in 2003 gestart is.
Tot op heden zijn in de regio’s Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Dordrecht en Amersfoort 5.300 nieuwe brievenbussen geplaatst;
Daarnaast staan er nog 13.000 oude rode tweelingbrievenbussen en 2.411 rode eenlingbrievenbussen verspreid door Nederland. Het vervangingstraject voor de rode brievenbussen ziet er als volgt uit:
Vanaf februari 2006 tot en met december 2008 worden jaarlijks ruim 4000 oranje brievenbussen geplaatst (nieuw model);
De oude rode brievenbussen krijgen na de zomer van 2006 een sticker met het TNT Post logo;
De 5.300 reeds geplaatste nieuwe rode brievenbussen (nieuw model) krijgen na de zomer van 2006 een nieuwe rode klep met TNT Post logo;
In 2009 en 2010 worden de 5.300 al geplaatste nieuwe rode brievenbussen (nieuw model) en de eenlingbrievenbussen als laatste vervangen door oranje brievenbussen;
Tot en met het einde van dit jaar worden er wekelijks 100 oranje brievenbussen geplaatst.
Vaag, ik woon in Amsterdam maar in mijn buurt zijn ze allemaal nog roodquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.tpgpost.nl/cor(...)oranjebrievenbus.jsp
Dit zat ik toevallig van de week te lezen.
Dus je krijgt een bevestigingsmail als iemand de code op het kaartje heeft ingevoerd? Ben nu af en toe aan het inloggen om te kijken of het er al isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gisteren nog 2 mailtjes gehad dat nog 2 van mijn naar Finland gestuurde kaartjes zijn aangekomen!
ja, maar lang niet alle mail komt aan hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je krijgt een bevestigingsmail als iemand de code op het kaartje heeft ingevoerd? Ben nu af en toe aan het inloggen om te kijken of het er al is
hotmail?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar lang niet alle mail komt aan hoor
Ik had uit mijn u2u's wat dingen laten mailen, maar die komen simpelweg niet aan, ook niet in de spambox.
a met een tilde: ãquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Zitten er bij iedereen vreemde tekens in de adressen en gaat dat goed? Ik heb bv. geen idee wat dit: Fernão zou moeten zijn. Ferna...o?
Fernao denk ik ja, die £ kan je er uitlaten neem ik aan. Er zit een kringeltje op de a, Portugees?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Zitten er bij iedereen vreemde tekens in de adressen en gaat dat goed? Ik heb bv. geen idee wat dit: Fernão zou moeten zijn. Ferna...o?
apart, nou ja, ik heb er nog geen last van gehad iigquote:
*check*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Fernao denk ik ja, die £ kan je er uitlaten neem ik aan. Er zit een kringeltje op de a, Portugees?
foto!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
de post kwam net langs met een kaartje uit Amerika (2 kaartjes ontvangen, 2 uit de VS)
Fernão Ferro? user fabinho dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
*check*
Ik heb trouwens een vader en zoon te pakken.Wel toevallig.
die heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Inderdaad, u gaat door voor de magnetron.
Ook al vader en zoon, of had jij maar één van de twee te pakken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad![]()
maar dat had je natuurlijk al begrepen
Gelezen en een U2U gestuurdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Troel het volgende:
Zo. Ik heb een Fok! to Fok! tag opgestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |