Echt waar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
stoer![]()
ik had er liever een gehad UIT tanzania
maar je staat nu iig wel bovenaan in meest exotische locatie
Wat is dat dan precies?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik doe ook nog mee aan die Tags dat is ook leuk
anders moet ik te lang wachten hehehe
zie vorige paginaquote:
amerika of finland, gezien de finland concentratie hier zal die het wel zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef QTPi het volgende:
Toch maar weer een nieuw adres opgevraagd, jullie mogen raden naar welk land ik m moet sturen....![]()
Ik heb net bij de Hema een map gekocht en van die fotobladen waar je de kaarten zo in kunt stekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
Het lijkt me leuk om de ontvangen kaartjes in een soort album te doen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
amerika of finland, gezien de finland concentratie hier zal die het wel zijn
typischquote:
Oeeee dan zou er van mij morgen wel 1 kunnen aankomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
volgens de site 7 dagen, maar dat klopt niet helemaal, want ik heb ze vrijdag na lichting op bus gedaan, dus dan zijn het 6 maar effectief gezien maar 4![]()
Daar heb ik ook heen gestuurdquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
typisch
ik heb er nu dus 4 naar Finland, en wel naar:Jyväskylä
iig nog geeneen in dezelfde stad/dorp
hehe, OK, maar die van mij heeft er nog maar 1 gestuurd en nog maar 1 ontvangen (al zegt ze 2) maar het zal dus wel niet dezelfde persoon zijnquote:
Wat is de url van je site?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef Sonja27 het volgende:
En jawel ik had post! 1 kaartje uit Zweden en 1 kaartje uit........ hoe verrassend..... Finland!Wel een ontzettend mooie van het noorderlicht! Ik zet ze zo weer op mijn postcrossing site!
Misschien is het een idee om bij de openingspost voortaan de sites op te nemen van de fokkers die hun kaartjes online showen? Die van mij kan je hier vinden: http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.htmlquote:
Kennelijk was het een goed plan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:32 schreef Vava het volgende:
O Sonja27, ik zie nu dat jij hetzelfde idee over de links in de OP had
Grappig welquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:43 schreef boskov het volgende:
Ga kaartjes sturen naar:
VS,
Duitsland
Finland
Is het ookquote:
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Grappig welwij kunnen jou ook treffen
Kans bestaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef boskov het volgende:
[..]
Ja, mn vierde is in Belgie, het zou wat zijn als ik Nederland kreeg
quote:
tot nu toe wel leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Hey inkie1010 ik zie dat jij heel druk bent met taggen! Hoe bevalt dat?
Heb je er al een ontvangen? Ik denk dat je ze wel krijgt toch! Als de post het maar goed doet!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
tot nu toe wel leukMaar nu eens afwachten of ik alle kaartjes ook krijg hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |