ja, maar lang niet alle mail komt aan hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je krijgt een bevestigingsmail als iemand de code op het kaartje heeft ingevoerd? Ben nu af en toe aan het inloggen om te kijken of het er al is
hotmail?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar lang niet alle mail komt aan hoor
Ik had uit mijn u2u's wat dingen laten mailen, maar die komen simpelweg niet aan, ook niet in de spambox.
a met een tilde: ãquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Zitten er bij iedereen vreemde tekens in de adressen en gaat dat goed? Ik heb bv. geen idee wat dit: Fernão zou moeten zijn. Ferna...o?
Fernao denk ik ja, die £ kan je er uitlaten neem ik aan. Er zit een kringeltje op de a, Portugees?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Zitten er bij iedereen vreemde tekens in de adressen en gaat dat goed? Ik heb bv. geen idee wat dit: Fernão zou moeten zijn. Ferna...o?
apart, nou ja, ik heb er nog geen last van gehad iigquote:
*check*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Fernao denk ik ja, die £ kan je er uitlaten neem ik aan. Er zit een kringeltje op de a, Portugees?
foto!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
de post kwam net langs met een kaartje uit Amerika (2 kaartjes ontvangen, 2 uit de VS)
Fernão Ferro? user fabinho dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
*check*
Ik heb trouwens een vader en zoon te pakken.Wel toevallig.
die heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Inderdaad, u gaat door voor de magnetron.
Ook al vader en zoon, of had jij maar één van de twee te pakken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad![]()
maar dat had je natuurlijk al begrepen
Gelezen en een U2U gestuurdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Troel het volgende:
Zo. Ik heb een Fok! to Fok! tag opgestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |