Dat klonk heel eng Douwe.quote:
Ik heb de mijne tot nu toe ook behoorlijk vol geschreven. Had eigenlijk gewoon geen ruimte meer over en nog wel een hoop tekst, dus ik hoop maar dat die mensen het leuk vinden! En ik hoop ook dat ze het kunnen lezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden schrijf ik zo'n ding vrij vol.![]()
Maar dan krijg je wel een kaart uit Honoluluquote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
Het kan heel snel gaan, het kan heel lang duren, volgens mij is daar niet echt peil op te trekken. Ik ben net zo ongeduldig als jij, kan echt niet wachten tot een van mijn kaarten aankomt! Zal je zien dat mijn adres naar iemand uit Honolulu gaat ofzo, en ik alsnog een maand moet wachten.
Daar heb je wel weer helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een kaart uit Honoluludat kan ook niet iedereen zeggen
Die van mij zijn al 6 dagen onderweg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:01 schreef Mobster273 het volgende:
2-4 dagen voor binnen europa staat er op de zite van TPG, dus die van mij zouden vanaf vandaag aan moeten kunnen komen....
*afwacht...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf aangemeld en mag twee kaartjes richting de USA sturen en een naar Brazilie
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef Klonk het volgende:
ik net blij, de postbode![]()
alleen een AH foldertje![]()
Wow, dat doe je goed! Gelijk allemaal ver wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf aangemeld en mag twee kaartjes richting de USA sturen en een naar Brazilie
Nouja, ik heb nu een aantal kaarten op de bus zitten, maar die staan nog niet bij verzonden bij mij, dus het zou kunnen hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef Mobster273 het volgende:
zijn er ook mensen hier die kaarten moesten versturen aan dubieuze accounts?
van de 5 die er stuurde, zijn er 3 naar mensen die 8/9 hebben verstuurd en er minstens 3 hebben geregistreerd als ontvangen, die geloof ik wel, er is er 1 die er 43 heeft verstuurd en 37 geregistreerd heeft ontvangen, als die fout gaat weet ik het ook niet meer
maar ik heb er ook 1, die gaat naar iemand die op 3 maart geregistreerd is, op 7 maart voor het laatst heeft ingelogd en nog maar 1 kaart heeft gestuurd en er geen heeft ontvangen... nou is het nu nog te vroeg om me daar zorgen over te maken (ik verwacht ze op zijn vroegst vanmiddag maar waarschijnlijker is donderdag pas...), maar heeft iemand hier ook al slechte ervaringen gehad?
overigens ga ik er gewoon vanuit dat ook dit geen oplichtster is, maar je weet het nooit... het zou iig niet logisch zijn bij maar 1 kaart verstuurd hebben, want ik ben dan als het goed is op dit moment dan de enige die een kaart onderweg heeft naar haar
ze staan sowieso pas bij verzonden als ze zijn aangekomen, in het systeem staan ze nu als travelling, en dat is logisch, anders zou je namelijk meer dan 5 adressen kunnen opvragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu een aantal kaarten op de bus zitten, maar die staan nog niet bij verzonden bij mij, dus het zou kunnen hoor.
tja, het is geen EU, maar ik kan me toch eigenlijk niet indenken dat het buiten europa valtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef morgaine21 het volgende:
Yay mn eerste kaart naar duisland is ook aangekomen. Heb gelijk twee nieuwe adressen aangevraagd. (eerste wilde ik maar 1 nieuwe aanvragen maar toen ik zag dat ik weer iemand uit de usa had (3e keer) was ik een beetje teleurgesteld
en heb ik er nog maar een aangevraagd om het goed te maken8)7 ) Nu heb ik naast die uit de usa ook iemand uit Ijsland
![]()
Weet iemand toevallig hoeveel erop moet naar Ijsland? T hoort toch gewoon bij europa he?
Nou, nee. Ik ga echt niet dagen op zoek. Heb gewoon 10 mooie fotokaarten "groeten uit Nederhorst den Berg" gekocht en daar doen ze het maar even mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef Troel het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk als iemand speciale kaarten vraagt? Gaan jullie dan echt op zoek?
Ik had er eentje die vroeg iets speciaals, maar ik heb dus echt niets kunnen vinden wat daaraan voldeed, dus toen heb ik iets "IJsselsteins" opgestuurd. Of blijven jullie echt meerdere dagen zoeken?
Hier zijn volgens mij wel slechte ervaringen mee, maar in jouw geval denk ik dat het heel goed kan dat deze persoon 1 kaart heeft verstuurd en dat daardoor jij het adres hebt gekregen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef Mobster273 het volgende:
zijn er ook mensen hier die kaarten moesten versturen aan dubieuze accounts?
maar ik heb er ook 1, die gaat naar iemand die op 3 maart geregistreerd is, op 7 maart voor het laatst heeft ingelogd en nog maar 1 kaart heeft gestuurd en er geen heeft ontvangen... nou is het nu nog te vroeg om me daar zorgen over te maken (ik verwacht ze op zijn vroegst vanmiddag maar waarschijnlijker is donderdag pas...), maar heeft iemand hier ook al slechte ervaringen gehad?
quote:Vielen dank für Deine tolle Postkarte!
I was so happy to received it today! It is a wonderfull idea to make self some pictures from the place where you live!
Greetings from Germany
Ja ze woont in het Ruhrgebied en de kaart heeft er 6 dagen over gedaan!quote:The user Melli received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Hey Laura!
Thanks a lot for your postcard!Your town GRONINGEN is not far away from me!
Melli
Ja je krijgt in je emailbox bericht dat je kaart met postcard ID NL-xxxx is aangekomen en je ziet meteen wat de ontvanger aan je schrijft.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort ook zo'n berichtje krijg. Komt dat trouwens gewoon in je e-mail binnen?
Oké, dat is handig. Ik wil het namelijk wel direct weten!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja je krijgt in je emailbox bericht dat je kaart met postcard ID NL-xxxx is aangekomen en je ziet meteen wat de ontvanger aan je schrijft.
Ja dat is echt leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja je krijgt in je emailbox bericht dat je kaart met postcard ID NL-xxxx is aangekomen en je ziet meteen wat de ontvanger aan je schrijft.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef Laura 2000 het volgende:
Yes één van mijn kaarten is ook aangekomen!!
[..]
Ja ze woont in het Ruhrgebied en de kaart heeft er 6 dagen over gedaan!![]()
Komt het misschien omdat ik twee losse postzegels van 0,39 cent erop heb geplakt?
Waar in NZ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn eerste kaart is aangekomen, in Hongarije![]()
Nu mag ik er eentje naar Nieuw-Zeeland sturen en eentje naar Vancouver![]()
Wie niet.quote:
waar staat die op de site? of heb je die zelf gemaakt?quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
Hotmailadressen wil ie nog wel eens blokkeren.
Had ik ook met m'n hotmail. Toen maar veranderd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zie het
Op me Wanadoo account komt hij gewoon binnen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik
heb
een
kaartje
een hele mooie uit San Fransico met de Golden Gate bridge
Ik ben jaloers.quote:
Ze doen goede zaken bij de VVV Groningen. Ik heb daar van de week ook al tien kaarten gahaaldquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb 10 verschillende kaarten gehaald bij de VVVFf een voorraadje aanleggen
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Aventura het volgende:
Heb ook net vorige week een kaartje naar Finland gestuurd
van de drie kaarten die ik gestuurd heb nog geen een naar Finland. Wel eentje naar Portugal, Polen en een naar de US.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....
Ik mag hopen dat daar nog verandering in gaat komen....
ik kan me ook niet indenken dat deze verhouding zo blijft, maar opvallend is het welquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
van de drie kaarten die ik gestuurd heb nog geen een naar Finland. Wel eentje naar Portugal, Polen en een naar de US.
nog steeds geen postzegels gekocht!
Allemaal uit Finland.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik kan me ook niet indenken dat deze verhouding zo blijft, maar opvallend is het wel
maar goed, uiteindelijk gaat het me ook niet zo zeer om waar het heengaat maar om waar het uit terugkomt
Hahahaha nog eentjequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:13 schreef Quispi het volgende:
[..]
Ze doen goede zaken bij de VVV Groningen. Ik heb daar van de week ook al tien kaarten gahaald![]()
gewoon ¤0,85 net zo als bij alle kaarten naar buiten europa, zo lang onder de 20 gram ofzo, maar dat ga je nooit halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoeveel geld aan postzegels moet er eigenlijk op een kaartje naar de USA ? En naar India ?
Current top countries (last 60 days)quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....
Ik mag hopen dat daar nog verandering in gaat komen....
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb gewoon wat van die velletjes voor Binnen europa en Buiten Europa gekocht![]()
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef inkie1010 het volgende:
Volgens mij niet, je stuurt alleen naar andere landen wat ik begrepen heb!
ik had er ook 5, maar nu zijn er 3 aangekomen en heb ik meteen weer 3 opgevraagd, zodat er nu nog steeds 5 onderweg zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi dat jullie dat kunnen, beginnen met 2 of 3 adressenik was zoo nieuwsgierig dat ik er meteen 5 opvroeg
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw deel al weer, en ik heb me nog steeds niet aangemeld![]()
Wat zijn die tags eigenlijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik doe ook nog mee aan die Tags dat is ook leuk
anders moet ik te lang wachten hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |