Alsof anderen dat niet doen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen rails meer nodig, ik kies mijn eigen route,
Elke ontwikkelde mens heeft zichzelf in de hand.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dacht het ff niet, das het fijne hier, kan me binnen de regels lekker laten gaan.
Idd, dit slaat echt helemaal op kaas. Kom even terug in de realiteit en besef dat wij als Nederland zijnde weinig met interne zaken van andere landen te maken hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Sjees man, rustig aan. Het is niet gezegd dat de complottheorie de waarheid is. Je bent veel te voorbarig met je conclusies en oproep tot actie dat onze regering weg zou moeten.
Get a grip man.
Kijk, net zogoed als complottheoriegelovers kunnen roepen dat de media of overheid ons indoctrineert of gecontroleerde berichten naar buiten stuurt, kan ik ook wel roepen dat dergelijke mensen ons een fabeltje voorhouden. Het begint bij het enthousiast worden voor de hele 9/11 gebeurtenissen door een enthousiast filmpje van een enthousiaste alex jones, en naarmate je er steeds meer en meer (intrapt) geinteresseerd in wordt wil je genuanceerdere of rustigere beeldverslagen of boeken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou Alex Jones is iemand die hard kan brullen maar 'ambush journalism' bedrijft.
Ik heb een paar werkjes van hem gekeken, Martial Law - The Rise of the police state (bijvoorbeeld). Er zitten zinnige belichtingsmomenten in. Maar met zijn Bones en Skulls gedoe gaat hij duidelijk over the edge.
Op dit moment heb ik een aantal mensen gezien.Alex Jones. Rick Siegel Korey Rowe / Dylan Avery / Jason Bermas Steven E Jones Barrie Zwicker Micheal Ruppert
Alex Jones is wellicht de meest bekende (en in het oog springende) persoonlijkheid in de media die e.e.a. aan de kaak willen stellen. Maar de laatst 3 genoemden uit mijn rijtje geven mij een iets betrouwbaarder beeld van wat daar mogelijk achter zou kunnen zitten.
Eigenlijk zijn we allemaal paradigma verschuivers. Het is ook de verpakking waarmee e.e.a. op de lezer wordt overgebracht. Alex Jones is wel grappig (doet me elke keer denken aan een Tell-Sell reclame). Maar ik zoek liever iemand met rust en meer nuance.
Maar goed dit is dezelfde discussie of je liever kijkt naar NOS, NOVA, Tegenlicht, Zembla, RTL-Z, RTL-nieuws, Hart van Nederland, 2 Vandaag etc, etc.
Terug in de Nederlandse realiteit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, dit slaat echt helemaal op kaas. Kom even terug in de realiteit en besef dat wij als Nederland zijnde weinig met interne zaken van andere landen te maken hebben![]()
i.m.o hebben we daar heel veel mee te maken, je kunt landen politiek/millitair/economisch steunen/ boycotten. Wat the f##k doen wij in Irak en Afghanistan dan ? Waarom zijn er economische sancties.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, dit slaat echt helemaal op kaas. Kom even terug in de realiteit en besef dat wij als Nederland zijnde weinig met interne zaken van andere landen te maken hebben![]()
Wij zitten in afghanistan en irak om belangen van ons en anderen in de navo te beschermen. Het ironische is dat bijnal altijd mensen voor zo oorlog zijn en tegelijkertijd geen ontwikkelingshulp willen geven. Maar we zitten daar toch om de bevolking te helpen ontwikkelen? Zodra het militairen zijn zie je Wilders en de VVD altijd klaar staan om mee te doen. Ook al is het ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
i.m.o hebben we daar heel veel mee te maken, je kunt landen politiek/millitair/economisch steunen/ boycotten. Wat the f##k doen wij in Irak en Afghanistan dan ? Waarom zijn er economische sancties.
Dan zou ik de verdragen m.b.t de NATO er nog 's ff op nalezen en je mening dan nog s bekijken.
Ik gebruik hem niet vaak maar dezevind ik op jouw reactie slaan.
Ik heb gisteren de opname gekeken van "Why the towers fell (2002)" - De officiele lezing.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik hier eerder heb zien posten, bij eerdere vliegtuigcrashes in gebouwen meende getuigen ook explosieven te horen.
Er zijn toch uitgebreidt onderzoeken gedaan naar getuigenverklaringen (los van 9/11) waarbij de verklaringen achteraf gekeken niet altijd strookte met wat er werkelijk plaats had gevonden?
Dat mensen explosies menen te horen betekent niet dat het daadwerkelijk explosies waren. En als iemand vol enthousiastme en vol overtuiging verteld over getuigen die dingen hoorden, tsja, dan denk ik bij mezelf, zou je er niet bij geweest moeten zijn om daadwerkelijk met 100% overtuiging te kunnen roepen dat wat getuigen meenden te hebben gehoord waar is?
intrapt.... ach nee he (nee er zit niks onder mijn schoenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef bennievanhal het volgende:
Het begint bij het enthousiast worden voor de hele 9/11 gebeurtenissen door een enthousiast filmpje van een enthousiaste alex jones, en naarmate je er steeds meer en meer (intrapt) geinteresseerd in wordt wil je genuanceerdere of rustigere beeldverslagen of boeken.
*zucht*quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Kijk, net zogoed als complottheoriegelovers kunnen roepen dat de media of overheid ons indoctrineert of gecontroleerde berichten naar buiten stuurt,
nou waarom gaan wij als nederland dan niet ook Wit rusland binnenvallen om ze te laten ontwikkelenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wij zitten in afghanistan en irak om belangen van ons en anderen in de navo te beschermen. Het ironische is dat bijnal altijd mensen voor zo oorlog zijn en tegelijkertijd geen ontwikkelingshulp willen geven. Maar we zitten daar toch om de bevolking te helpen ontwikkelen? Zodra het militairen zijn zie je Wilders en de VVD altijd klaar staan om mee te doen. Ook al is het ontwikkelingshulp.
Zo wordt iedereen gestuurd en worden argumenten gebruikt die op dat moment handig zijn en die op de korte termijn goed uitkomen.
Vrijheid en ruimte ? waar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef doesss het volgende:
[..]
Elke ontwikkelde mens heeft zichzelf in de hand.
Juist als hem/haar de ruimte en volledige vrijheid wordt gegund.
Dit noemt men beschaving.![]()
Leuke site, dude!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Who were the players at that moment and who held the ace of spades (when needed).
Hou eens ff lekker op zeg, als er al iets is waar je je druk om moet maken is het besluit dat wij in Irak zitten, niet hoe wij als Nederland zijnde omgaan met de USA. Het feit dat je zegt dat onze regering moet aftreden omdat een aantal mensen geloven in een complottheorie van een ander land waarbij er wilde speculaties de boventoon voeren ipv bewijzen, dat is pasquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
i.m.o hebben we daar heel veel mee te maken, je kunt landen politiek/millitair/economisch steunen/ boycotten. Wat the f##k doen wij in Irak en Afghanistan dan ? Waarom zijn er economische sancties.
Dan zou ik de verdragen m.b.t de NATO er nog 's ff op nalezen en je mening dan nog s bekijken.
Ik gebruik hem niet vaak maar dezevind ik op jouw reactie slaan.
We mogen 'n land steunen dat n ander land volplemt met verarmd uranium , sterker nog we doen er als NATO actief aan mee, maar met de interne zaken van Amerika daar hebben we weinig mee te maken.
We mogen samen met de USA n oorlog voeren n.a.v inlichtingenrapporten van datzelfde land, maar hoe die rapporten tot stand zijn gekomen, wie ze gemaakt hebben, of ze helemaal juist zijn daar hebben we weinig mee te maken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vrijheid en ruimte ? waar?
Ik heb n heel andere definitie van beschaving
Beschaving is de mate waarin men zorgt voor de zieken, invaliden, ouden van dagen, de armen, enz. Korter gezegd, de mate van de collectieve onzelfzuchtigheid.
Thx BaajGuardian, had ik wel ff nodig. Bij het lezen van uitspraken als " Wij hebben weinig te maken met binnenlandse aangelegenheden van andere landen " twijfel ik toch erg aan de zin van het discussie voeren. Als dit bassisprincipe van de politiek niet als feit worden geaccepteerd, dan kun je lullen en lullen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
ik geef resonancer gelijk
en Bennievanhal, jij doet net alsof wij een andere waarheid willen presenteren, we willen enkel de leugens van de nepwaarheid van de officiele versie naar buiten brengen.
dat is een groot verschil, altijd maar dat getroll dat *de conspiracy nuts* wel even de waarheid vertellen, WELKE WAARHEID?
we tonen aan wat niet waar is,
p.s. de conspiracy nuts zijn bush en consorten en iedereen die die versie without questioning geloofd.
*dubbelzucht*quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
*zucht*
* De*
*officiėle*
*lezing*
*is*
*ook*
*een*
*complottheorie*
V.
God, dat heb ik nou met dat utopische gedoe van onbaatzuchtige gelijkheid... Sinds wanneer bemoeien landen zich met andere interne aangelegenheden van andere landen dan? Kan je mij daar een goed voorbeeld van geven? Bemoeit Amerika zich dan eigenlijk met onze terroristisch beleid?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx BaajGuardian, had ik wel ff nodig. Bij het lezen van uitspraken als " Wij hebben weinig te maken met binnenlandse aangelegenheden van andere landen " twijfel ik toch erg aan de zin van het discussie voeren. Als dit bassisprincipe van de politiek niet als feit worden geaccepteerd, dan kun je lullen en lullen...
Je draait de zaken om, baajguardian.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
ik geef resonancer gelijk
en Bennievanhal, jij doet net alsof wij een andere waarheid willen presenteren, we willen enkel de leugens van de nepwaarheid van de officiele versie naar buiten brengen.
dat is een groot verschil, altijd maar dat getroll dat *de conspiracy nuts* wel even de waarheid vertellen, WELKE WAARHEID?
we tonen aan wat niet waar is,
p.s. de conspiracy nuts zijn bush en consorten en iedereen die die versie without questioning geloofd.
Precies, ik geef je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou eens ff lekker op zeg, als er al iets is waar je je druk om moet maken is het besluit dat wij in Irak zitten, niet hoe wij als Nederland zijnde omgaan met de USA. Het feit dat je zegt dat onze regering moet aftreden omdat een aantal mensen geloven in een complottheorie van een ander land waarbij er wilde speculaties de boventoon voeren ipv bewijzen, dat is pas![]()
snap je het nou niet of doe je alsof je dom bent?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Je draait de zaken om, baajguardian.
Een gebeurtenis vindt plaats, dan heb je een bepaalde groep mensen die niet geloven in de manier waarop die gebeurtenis heeft plaatsgevonden, dan betekent het niet dat de gebeurtenis die plaats heeft gevonden het complot is. Het is een complot vanuit standpunt van de complotgelovers.
En je hebt daadwerkelijk uitgezocht wat er aan de hand was en waarom de persoon die in de wagen lag (als ie al niet leeg was) was overleden? OF je hebt gewoon het zien van een lijkwagen gekoppeld aan je ideeen dat iedereen in nederland egoistisch is en niet naar zijn/haar medemens omkijkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |