abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36456197
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Waarom? want ik zie geen enkel argument. Is je enige argument dat mensen die dat wel denken 'n negatieve insteek hebben richting de overheid?
Ik heb mijn hoop (ook) gevestigd op de overheid om dit militair-industrieel complex (want die benaming vind ik het meest doeltreffend) in te dammen.
Ik ben echt van mening dat over het algemeen de negatieve insteek in specifiek hier de amerikaanse overheid de basis legt voor een complottheorie.
pi_36456206
by Ken Welch in Houston
Posted March 25, 2006
During the summer of 2005 it was decided go ahead with plans for America’s second 9/11.
http://www.ken-welch.com/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36456219
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:
The Great Conspiracy - The 9-11 News Special You Never Saw.
Is een aanrader om te bekijken.
- Best docu (over 9-11) I have seen so far.-
damn weer een?, heb net gister loose change2 zitten kijken en was behoorlijk onder de indruk.

heb er nu al een stuk of 6 gezien

wat voegt deze toe?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:45:55 #179
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36458007
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:18 schreef huupia34 het volgende:
damn weer een?, heb net gister loose change2 zitten kijken en was behoorlijk onder de indruk.

heb er nu al een stuk of 6 gezien

wat voegt deze toe?
De aanloop naar 9-11 en wat er eigenlijk niet klopt. (lees de kapingen, het begrip conspiracy, FAA, en het trage besef)
Leuke van deze aflevering is de nieuwswaarde alsook de conclusies vrij strak is. Nergens wordt er sterk overdreven (geen Alex Jones). Maar heel neutraal en zuiver.
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:52:34 #180
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36458144
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De aanloop naar 9-11 en wat er eigenlijk niet klopt. (lees de kapingen, het begrip conspiracy, FAA, en het trage besef)
Leuke van deze aflevering is de nieuwswaarde alsook de conclusies vrij strak is. Nergens wordt er sterk overdreven (geen Alex Jones). Maar heel neutraal en zuiver.
Met Scott Ritter?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36458250
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef bennievanhal het volgende:

[..]

Ja goed he?
Als je kijkt naar de negatieve insteek van veel complottheoriegelovers en dat ze in zekere mate geforceerd willen vasthouden aan alternatieve verklaringen voor gebeurtenissen (drones, explosieven) dan lijkt de initiele emotie wel een afkeer tegen bush en zijn administratie te zijn.
Maar he, zoals baajguardian een paginaatje terug ook al zei, het is een gevoel van me.
misschien van veel, maar zeker niet van allemaal:

I have always been concerned about what really happened on September 11, 2001, but I have also always thought that the attacks were the result of a combination of determined action on the part of terrorists and official incompetence. I did not really believe that they might have actually been orchestrated by our own government. Indeed, such a thought, in itself, seemed almost treasonous to me. I am a political moderate, but I am also a strong patriot. I don't believe in condoning anti-government activity in time of war unless it is warranted by fact.
http://www.unknowncountry.com/journal/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36458308
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

alex jones sterk overdreven? Dus nu wordt een bron die ontzettend vaak wordt aangeroepen 'ontzettend overdreven' genoemd om een andere documentaire in een positiever daglicht te zetten? Sjees man
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:04:07 #183
89730 Drugshond
pi_36458440
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef klez het volgende:
Met Scott Ritter?
quote:
The Great Consipracy: The 9/11 News Special You Never Saw
HE GREAT CONSPIRACY: The 9/11 News Special You Never Saw is a 70-minute sequel to The Great Deception, the ground-breaking 44-minute video by Barrie Zwicker, the first mainstream journalist in the world to ask hard questions, in early 2002, about the official story of the events of 9/11. In The Great Conspiracy, Zwicker analyses the use of fear to befuddle the public, and deconstructs the so-called "war on terrorism" as a public control mechanism. He then examines in depth the failure of the military to function on 9/11 and the entirely inappropriate behaviour of the president and his aides that day. Finally, the resistance of the White House to any proper investigation, the extreme taintedness of the 9/11 commission and its drastic underperformance are examined. Throughout, the compliance and complicity of the mainstream media in maintaining a trance of ignorance is addressed. And the responsibility of each thinking citizen emphasized at the end.

TvNewsLIES Editor’s Comment: This is a must see film. Every American should see this. If you have any questions as to why George W. Bush and his administration should not only be removed from power, but should be prosecuted for treason and crimes against humanity, see this film! Finally we have a journalist who is doing his job. Not surprisingly, he is from Canada! See this film and get as many people as you can to see it as well. THIS IS AN ABSOLUTE MUST SEE FILM!
pi_36458731
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:
The Great Conspiracy - The 9-11 News Special You Never Saw.
Is een aanrader om te bekijken.
- Best docu (over 9-11) I have seen so far.-
net gekeken, aardige film

hier te zien overigens http://video.google.com/videoplay?docid=-6529813972926262623&q=The+Great+Conspiracy&pl=true

ook interessant is:

The Great Deception
http://video.google.com/videoplay?docid=6895068144140381538&q=The+Great+Deception&pl=true

quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:39 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk dan eens naar deze documentaire, ik vond het erg verhelderend:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5702006622816922747&q=%22Iraq+War%22

Veel kijkplezier in ieder geval.
ga ik nu kijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 29-03-2006 12:56:10 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:24:53 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36458996
ik heb net het interview met sheen geluisterd, tering zeg ik hoor ook nog nieuwe dingen ook,
ik wist al zeker dat de officiele theorie voor geen meter klopte maar nu begin ik het weer aannemelijk te vinden dat er bommen zijn gebruikt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36460091
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb net het interview met sheen geluisterd, tering zeg ik hoor ook nog nieuwe dingen ook,
ik wist al zeker dat de officiele theorie voor geen meter klopte maar nu begin ik het weer aannemelijk te vinden dat er bommen zijn gebruikt.
Wat zei hij in het interview?
pi_36461446
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:39 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk dan eens naar deze documentaire, ik vond het erg verhelderend:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5702006622816922747&q=%22Iraq+War%22
erg mooie documentaire
Al wisten we natuurlijk al lang dat die oorlog in Irak illegaal is en dat de reden om die oorlog te beginnen een dikke leugen is. maar het is goed om dat weer eens te horen van allemaal insiders zoals in de documentaire.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:16:16 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36461483
er waren opnames van ooggetuigen live die bericht gaven van explosies en dan echt heel erg gedeaileerd, meerdere mensen trouwens.

het word tijd dat onze regering de banden met deze bastaard (bush) verbreekt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:23:52 #189
144250 doesss
Show me the money
pi_36461762
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

erg mooie documentaire
Al wisten we natuurlijk al lang dat die oorlog in Irak illegaal is en dat de reden om die oorlog te beginnen een dikke leugen is. maar het is goed om dat weer eens te horen van allemaal insiders zoals in de documentaire.
Illegale en legale oorlogen
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_36461804
Het wordt tijd dat onze regering verdwijnt. Niet 1x hebben de poltici het over de vragen omtrend 9-11 gehad. Niet 1x. Terwijl ze er heel vaak op gewezen zijn. Ook de opositie zwijgt. Ik heb Marijnissen 1 x zien schrijven dat hij vond dat er wel heel erg weinig bewijs was tegen Bin Laden.
Downing Street Memo's niks hoor je er hier over.
Verarmd Uranium.Haarp. laat maar zitten..
Lafbekken zijn het. Bang voor de macht van het grootkapitaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 29-03-2006 14:35:41 ]
Eisenhower1961.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:09 #191
144250 doesss
Show me the money
pi_36461939
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
er waren opnames van ooggetuigen live die bericht gaven van explosies en dan echt heel erg gedeaileerd, meerdere mensen trouwens.

Misschien een domme vraag hoor, maar kunnen er geen dingen met explosiegevaar aanwezig zijn geweest in het gebouw.

En zeg nou niet: Ja, inderdaad. Bommen.
Want daar is het voorzetje te mooi voor.
Life is just a ride!
pi_36462072
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef Resonancer het volgende:
Het wordt tijd dat onze regering verdwijnt. Niet 1x hebben de poltici het over de vragen omtrend 9-11 gehad. Niet 1x. Terwijl ze er heel vaak op gewezen zijn. Ook de opositie zwijgt. Ik heb Marijnissen 1 x zien schrijven dat hij vond dat er wel heel erg weinig bewijs was tegen Bin Laden.
Verarmd Uranium.. laat maar zitten..
Sjees man, rustig aan. Het is niet gezegd dat de complottheorie de waarheid is. Je bent veel te voorbarig met je conclusies en oproep tot actie dat onze regering weg zou moeten.
Get a grip man.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:32:53 #193
144250 doesss
Show me the money
pi_36462138
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef Resonancer het volgende:
Verarmd Uranium.. laat maar zitten..
We gaan de regering buiten gooien. Wederom. Lijkt wel een nieuw nationaal spel te worden.
Bij elke scheet staat iedereen te dringen om op hoge toon te eisen dat de regering weg moet.
De oppositie voorop, ofcourse. Hoe voorspelbaar

En trouwens de regering moet weg en de oppositie zwijgt dus die deugt ook niet, wie moet er dan het land besturen.
Life is just a ride!
pi_36462196
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:

Tsja, zoals ik hier eerder heb zien posten, bij eerdere vliegtuigcrashes in gebouwen meende getuigen ook explosieven te horen.

Er zijn toch uitgebreidt onderzoeken gedaan naar getuigenverklaringen (los van 9/11) waarbij de verklaringen achteraf gekeken niet altijd strookte met wat er werkelijk plaats had gevonden?

Dat mensen explosies menen te horen betekent niet dat het daadwerkelijk explosies waren. En als iemand vol enthousiastme en vol overtuiging verteld over getuigen die dingen hoorden, tsja, dan denk ik bij mezelf, zou je er niet bij geweest moeten zijn om daadwerkelijk met 100% overtuiging te kunnen roepen dat wat getuigen meenden te hebben gehoord waar is?

[ Bericht 3% gewijzigd door bennievanhal op 29-03-2006 14:40:56 ]
pi_36462505
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef bennievanhal het volgende:

[..]

Sjees man, rustig aan. Het is niet gezegd dat de complottheorie de waarheid is. Je bent veel te voorbarig met je conclusies en oproep tot actie dat onze regering weg zou moeten.
Get a grip man.
Dacht het ff niet, das het fijne hier, kan me binnen de regels lekker laten gaan.
Hadden we maar grip op onze regering.
Nogmaals Verarmd Uranium/Haarp. De EU vraagt om n ban van deze troep.
Wat doet onze regering om dit te ondersteunen ? niks
Als in het buitenland (ex) politici het hebben over 9-11 inside job, waarom is er in de kamer dan nog niet 1x over gesproken?
Als in het buitenland (ex) politici het hebben over valse voorwendselen om de irak oorlog te beginnen, waarom is er in de kamer dan nog niet 1x over gesproken?
Als in het buitenland (ex) politici het hebben over Cia kampen, Cia vluchten, waarom wordt dit dan niet tot op de bodem uitgezocht? Wat heeft Bot met Rice besproken?
Nogmaals of het zijn verschrikkelijke lafbekken, of ze zitten er tot over hun oren in.
Wir habben es nixht gewust wil er in dit geval bij mij absoluut niet in.

Lees 's wat over deze politicus
http://www.kucinich.us/ar(...)512_vend_zvahgrf.cuc
http://www.911blogger.com(...)tates-that-bush.html

Dit soort mannen hebben wij hier niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 29-03-2006 14:48:51 ]
Eisenhower1961.
pi_36462573
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Resonancer het volgende:

Als in het buitenland (ex) politici het hebben over 9-11 inside job, waarom is er in de kamer dan nog niet 1x over gesproken?
Ooit wel eens verondersteld dat wat jij en anderen hier in de 9/11 topics beweren misschien helemaal niet waar is?
Man, je doet net of jouw versie de waarheid is en iedereen die daar niet naar handeld de zaak in de doofpot aan het stoppen is. Op die manier kun je alles en iedereen wel verdacht maken.
pi_36462599
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Resonancer het volgende:
Nogmaals of het zijn verschrikkelijke lafbekken, of ze zitten er tot over hun oren in.
Of jij begint te ontsporen. Kan ook he?
pi_36462859
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef bennievanhal het volgende:

[..]

Ooit wel eens verondersteld dat wat jij en anderen hier in de 9/11 topics beweren misschien helemaal niet waar is?
Man, je doet net of jouw versie de waarheid is en iedereen die daar niet naar handeld de zaak in de doofpot aan het stoppen is. Op die manier kun je alles en iedereen wel verdacht maken.
Dat doet er helemaal niet toe, als (ex) politici het hier over hebben, en dat zijn er n hoop hoor, en niet de minste, waarom heeft niemand in de kamer het er dan over?
Eisenhower1961.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:50:46 #199
89730 Drugshond
pi_36462876
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef bennievanhal het volgende:
alex jones sterk overdreven? Dus nu wordt een bron die ontzettend vaak wordt aangeroepen 'ontzettend overdreven' genoemd om een andere documentaire in een positiever daglicht te zetten? Sjees man
Nou Alex Jones is iemand die hard kan brullen maar 'ambush journalism' bedrijft.
Ik heb een paar werkjes van hem gekeken, Martial Law - The Rise of the police state (bijvoorbeeld). Er zitten zinnige belichtingsmomenten in. Maar met zijn Bones en Skulls gedoe gaat hij duidelijk over the edge.

Op dit moment heb ik een aantal mensen gezien.
  • Alex Jones.
  • Rick Siegel
  • Korey Rowe / Dylan Avery / Jason Bermas
  • Steven E Jones
  • Barrie Zwicker
  • Micheal Ruppert

Alex Jones is wellicht de meest bekende (en in het oog springende) persoonlijkheid in de media die e.e.a. aan de kaak willen stellen. Maar de laatst 3 genoemden uit mijn rijtje geven mij een iets betrouwbaarder beeld van wat daar mogelijk achter zou kunnen zitten.

Eigenlijk zijn we allemaal paradigma verschuivers. Het is ook de verpakking waarmee e.e.a. op de lezer wordt overgebracht. Alex Jones is wel grappig (doet me elke keer denken aan een Tell-Sell reclame). Maar ik zoek liever iemand met rust en meer nuance.

Maar goed dit is dezelfde discussie of je liever kijkt naar NOS, NOVA, Tegenlicht, Zembla, RTL-Z, RTL-nieuws, Hart van Nederland, 2 Vandaag etc, etc.
  • pi_36462893
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef bennievanhal het volgende:

[..]

Of jij begint te ontsporen. Kan ook he?
    Ik heb al heel lang geen rails meer nodig, ik kies mijn eigen route,
    Eisenhower1961.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')