je vergist je in de kracht van het volk, dit kan nog eens hele grote gevolgen gaan hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever het balletje rolt hoor.
Ik denk dat het blijft bij wat mensen die aan het huidige verhaal twijfelen blijft.
Bush gaat echt niet zeggen dat het net even allemaal wat anders ligt, en ook zie ik niet zo snel nieuwe bewijzen boven water komen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef Resonancer het volgende:
http://www.globalresearch.ca/articles/CHO409F.html
wat een typische en nietszeggende reply weer, lang tekst erbij en ander een beetje dom proberen te later overkomen spreken jullie dat onderling af ofzo om zo steeds re reageren? Echt hoe kom je erbij dat ik die dingen niet begrijp? Dat zeg ik nergens, Ik heb daar al jaren geleden genoeg over gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeker nog nooit van HAARP, Blue Beam gehoord?
Let wel dit artikel is van 8 jr geleden, inmiddels is HAARP al flink uitgebouwd.
EU clashes with US over atmosphere tests
Als je dingen niet begrijpt wil dat nog niet zeggen dat het science fiction is.
Nou bepaalde dingen sluiten andere juist weer wel uit, verklaringen van passagiers in de vliegtuigendat de kapers in de cockpit zaten sluiten bijvoorbeeld drones en hologrammen uit. Maar dan krijg je weer een eindeloze discussie van die gespreken zijn nep, is onmogelijk van die hoogte te bellen etc dus het waren drones.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Resonancer het volgende:
Het een sluit het ander niet uit.i.d.d. Maar als je er zoveel over gelezen hebt dan noem je scalar weapons toch geen SF?
al-Qaida guilty as hell. Dat staat voor mij wel redelijk vast.quote:Al-Qaeda Plotters Dismiss Moussaoui's Role
By Jerry Markon, Timothy Dwyer and Debbi Wilgoren
Washington Post Staff Writers
Tuesday, March 28, 2006; 1:21 PM
A day after Zacarias Moussaoui testified that he was supposed to hijack a fifth airplane on Sept. 11, 2001, and fly it into the White House, his defense attorneys read statements from several other alleged terrorists questioning Moussaoui's competence and saying that they do not believe he was involved in the plot.
The testimony at the federal courthouse in Alexandria this morning was an attempt by the attorneys to prove their client was lying about his involvement in the hijackings, which killed nearly 3,000 people. Prosecutors are trying to prove that Moussaoui could have prevented the attacks by alerting the FBI when he was arrested in August 2001 on immigration violations. His attorneys want to show that his conduct did not affect the deadly chain of events.
Sayf al-Adl, a senior member of al Qaeda's military committee, told interrogators that Moussaoui "was absolutely not going to take part in this particular mission, Sept. 11, 2001," according to defense exhibits.
Mustafa al-Hawsawi, described in the court papers as al-Qaeda's financial and travel planner, said he saw Moussaoui at al-Qaeda training camps in Afghanistan but never helped him arrange to fly to the United States to prepare for the attacks.
Hawsawi did make those arrangements for the operatives who carried out the hijackings, he said in the statement. But none of those "other brothers" ever mentioned Moussaoui or said he would play a role, the statement said.
Nurjaman Riduan Isamuddin, who is known as Hambali and was the chief strategist for the South Asian terror group Jemaah Islamiya, which has ties to al-Qaeda, said he worked with Moussaoui in Malaysia and believed he was "very troubled, not right in the head."
The statements were taken by interrogators in the United States' secret and controversial detention system. They were read into the record by Moussaoui's defense attorneys, a highly unusual move that provided the latest legal twist in a trial that has been full of them.
Yesterday, Moussaoui, 37, told jurors his job was to head a five-man crew that included Richard Reid, the British citizen who later tried to set off explosives in his shoes aboard a transatlantic flight. Moussaoui said his orders came from Osama bin Laden and his plan was foiled by his August arrest.
He said he was never told the exact date the attacks were to occur, but was told that his mission would be part of a larger operation that would strike other target as well.
"I was supposed to pilot a plane to hit the White House," Moussaoui told a riveted federal courtroom in Alexandria. "I only knew about the two planes of the World Trade Center in addition to my own plane."
His words were as stunning as the way in which he delivered them. When he pleaded guilty to conspiring with al-Qaeda last year, Moussaoui denied involvement in Sept. 11 and insisted that he was to be part of a second wave of attacks. He then launched into one of his rambling courtroom outbursts, ending it by screaming, "God curse America!"
The familiar Moussaoui was gone yesterday. In his place was a hardened terrorist operative who spoke calmly and methodically, looking straight at his questioners as he voiced his hatred for the nation that had put him on trial for his life. "I consider every American to be my enemy," Moussaoui, said as jurors leaned forward in their seats. "For me, every American is going to want my death because I want their death."
Defense lawyers then read into the record evidence gathered in an overseas detention center from Khalid Sheik Mohammed, a key planner of Sept. 11. Jurors were told that neither prosecutors nor defense attorneys had access to Mohammed or to others whose words were being read this morning.
Mohammed's statement, too, contradicted Moussaoui's testimony.
He said Moussaoui had been slated for a second wave of attacks that would have included targets not hit on Sept. 11, such as the White House and the Sears Tower in Chicago. Mohammed noted that the Sept. 11 attacks on the Twin Towers and the Pentagon proceeded on schedule despite Moussaoui's arrest while taking flying lessons in Minnesota.
Even if Moussaoui's precise role is never certain, what was clear yesterday was the damage that his testimony, given over the strenuous objections of his lawyers, had done to his defense. Under cross-examination by Assistant U.S. Attorney Robert A. Spencer, Moussaoui admitted to the government's primary argument for his execution -- that he lied to the FBI after his arrest to allow the Sept. 11 attacks to go forward.
Moussaoui acknowledged that he did not know the exact date of the attacks but that he knew they were to take place just after August. He learned of the attacks while listening to the radio when he was in jail in Minnesota, and "I immediately understood," he testified.
Moussaoui said he lied "because I wanted my mission to go ahead," adding that he "never told them anything about the operation."
"You hid that from them. You concealed it, right?" Spencer asked.
"Indeed," Moussaoui replied.
Legal experts said those admissions, combined with Moussaoui's chilling demeanor in court, probably would resonate with the jury, which is expected to begin deliberating this week on whether he is eligible for the death penalty. If jurors find him eligible, a second phase of the hearing would determine whether Moussaoui should be executed.
"It sounds like he's toast," said Eric Muller, a former federal prosecutor who teaches at the University of North Carolina. "The prosecution's best hope was to make him appear scary rather than crazy. It sounds like he was really scary."
Brian Jenkins, a terrorism expert who is senior adviser to the president of the Rand Corp., said Moussaoui "has destroyed much of his defense. He has gone as far as he possibly can to make the prosecution's case."
That case had appeared troubled only days ago. Prosecutors were embarrassed by the misconduct of a government lawyer, Carla J. Martin, who improperly coached witnesses. Moussaoui's attorneys unearthed government documents that showed in new detail how the FBI had ignored repeated warnings from its own agents that Moussaoui was a terrorist who wanted to hijack an airplane.
Before Moussaoui took the stand, his attorneys, with whom he does not speak, tried to block his testimony. One, Gerald T. Zerkin, said Moussaoui does not recognize the court's authority and, "as an al-Qaeda member, he believes it is okay to lie."
But prosecutors urged U.S. District Judge Leonie M. Brinkema to let him speak. Brinkema agreed, acknowledging that Moussaoui "had expressed his disdain of the United States" but had promised to behave in court.
Asked by a court clerk to raise his right hand and promise to tell the truth, Moussaoui stood motionless. He then told Brinkema he understood that he was required to speak truthfully, and he was allowed to take the stand.
From that moment on, Moussaoui was intense but controlled, often leaning forward on both forearms so close to the microphone that his lips brushed against it. He was silent when Spencer said "good morning" but answered questions from both sides politely and even apologized for "making a speech."
In a thick French accent, he matter-of-factly explained the great pleasure he derived from the deaths of so many Americans on Sept. 11. At one point, Spencer whipped out one of the numerous handwritten motions Moussaoui had written from jail when he was representing himself earlier in the case. The motion said the 19 hijackers should be "blessed" by Allah.
"You still believe that?" Spencer asked.
"One hundred percent," Moussaoui replied.
Minutes earlier, Moussaoui testified that he had bought two small knives in Oklahoma and was prepared to use them to cut the throat of a passenger or flight attendant on the plane he hijacked. "To cut the throat of somebody is not difficult," he said, explaining that he did not need training to do it.
The French citizen even injected a bit of humor, poking fun at the perception by many Americans that he was intended to be the "20th hijacker," which refers to the fact that the hijacked plane that crashed in Pennsylvania had only four crew members instead of five. Asked by Zerkin why he had signed his guilty plea as "the 20th hijacker," Moussaoui replied: "Because everybody used to refer to me as the 20th hijacker, and it was a bit of fun." He said he was not meant to be on that plane.
Moussaoui said he initially declined to take part in the Sept. 11 plot when he was first asked by senior al-Qaeda leaders in 1999 while he was managing a guest house for bin Laden's organization in Afghanistan.
He changed his mind, he said, after dreaming about crashing a plane into the White House. He mentioned the dream to bin Laden, who sent a senior lieutenant to tell Moussaoui to get flight training in the United States.
By the summer of 2001, Moussaoui said, he knew other hijackers were in the United States, but he had no contact with them here. He identified most of the 19 hijackers when prosecutors flashed their pictures on a screen, saying he knew them from his time in Afghanistan.
His own hijacking cell, Moussaoui said, was to include Reid, who later pleaded guilty to trying to blow up a Paris-to-Miami flight by igniting his shoes. Reid, who pledged loyalty to bin Laden when he was sentenced to life in prison in 2003, once worshiped with Moussaoui at a London mosque.
Moussaoui testified repeatedly that he views himself as being at war with the United States. Asked by Zerkin whether a death sentence would make him a martyr, he said: "I believe in destiny. . . . What I'm doing now is just to speak the truth, and God will take care of the rest."
Mijn idee erover? 9/11 is natuurlijk niet gegaan zoals bedoeld was. Er zijn zoveel fouten gemaakt en onvoorzienne dingen gebeurd, die ze in de dagen daarna hebben proberen te herstellen, dat het resultaat een officieel verhaal is dat met plakband en elastiekjes bij elkaar gehouden wordt. Dat gaat langzaam gefixed worden. Net wat je zegt, we krijgen een nieuwe cover-up. En deze hebben 'ze' jaren kunnen voorbereiden. Een nieuwe mix van feiten en fictie. En de paar dingen die toegegeven moeten worden zullen heel gemakkelijk weer afgedekt worden met "incompetentie van de overheid". Mensen die hun eigen hachje wilden beschermen en dergelijke, iets wat er bij het publiek makkelijk ingaat. Misschien zal er hier en daar een mannetje moeten worden geofferd. Big deal. Verwachten dat nu de echte waarheid zal doorbreken is hetzelfde als verwachten dat er een revolutie zal plaatsvinden. Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef Resonancer het volgende:
Nog heel ff en dan nieuw onderzoek, onderzoek klaar (jrtje of 4?), Bush allang weg,
uitkomst onderzoek .ja we hebben vlucht 93 neergehaald dat klopt, en wtc7 laten exploderen om de schade te beperken.
'Infertility time bomb' warningquote:NWO depopulation program..right on schedule.
Kijk dan eens naar deze documentaire, ik vond het erg verhelderend:quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn idee erover? 9/11 is natuurlijk niet gegaan zoals bedoeld was. Er zijn zoveel fouten gemaakt en onvoorzienne dingen gebeurd, die ze in de dagen daarna hebben proberen te herstellen, dat het resultaat een officieel verhaal is dat met plakband en elastiekjes bij elkaar gehouden wordt. Dat gaat langzaam gefixed worden. Net wat je zegt, we krijgen een nieuwe cover-up. En deze hebben 'ze' jaren kunnen voorbereiden. Een nieuwe mix van feiten en fictie. En de paar dingen die toegegeven moeten worden zullen heel gemakkelijk weer afgedekt worden met "incompetentie van de overheid". Mensen die hun eigen hachje wilden beschermen en dergelijke, iets wat er bij het publiek makkelijk ingaat. Misschien zal er hier en daar een mannetje moeten worden geofferd. Big deal. Verwachten dat nu de echte waarheid zal doorbreken is hetzelfde als verwachten dat er een revolutie zal plaatsvinden. Ain't gonna happen.
Ik ben het helemaal 100% met je eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef mouzzer het volgende:
Om met jouw woorden maar te spreken: als iets bestaat wil dat niet zeggen dat het met 11/9 te maken heeft. Lijkt er bijna op alsof julle willen dat die dingen er allemaal achterzitten zodat je kan zeggen zie je wel en ik wist er alles van en jullie lekker niet! Maar een groep mensen die jarenlang een actie voorbereiden en uitvoeren nee dat is opeens te gek voor woorden dat kan toch niet dat waren maar holbewoners en amateurs. Ik bedoel In het verleden zijn vliegtuigen gekaapt met nepbommen, zijn zelfmoordacties met vliegtuigen uitgevoerd, terroristische acties maanden in voorbereiding geweest etc. waarom dat nu bij 11/9 opeens dan zo raar en wordt er zo denigrerend over gesproken?
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar tuurlijk blijft het een rat in mijn ogen.
Denk je dat echt??quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:57 schreef bennievanhal het volgende:
Dit vind ik nog steeds wel een goede post van me
[..]
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.
Ja goed he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Denk je dat echt??
De mensen die van mening zijn dat 9/11 een conspiracy is, in welke mate dan ook, komen tot die conclusie omdat ze een hekel aan Bush en zijn regering hebben??
Dat is nogal wat. Op basis waarvan ben je tot deze veronderstelling gekomen?
Ik zal het bekijken zodra ik even tijd heb.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zoals ik al uit den treure heb gezegd: het gaat hier om politieke verantwoordelijkheid (ook bij 9/11). Ik ben er 90 procent van overtuigd dat de regering-Bush een vuil spelletje heeft gespeeld, zowel bij 9/11 als bij de inval in Irak. Maar de vraag is vooral: wie is de "mastermind"? George Dubbele Joe? Iets zegt me dat dat verre van de waarheid is.
Veel kijkplezier in ieder geval.
Feiten?? Welke?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef Resonancer het volgende:
de feiten spreken voor zich
Zie bovenstaande reactiesquote:
Niet op voorhand. Ik verdiep me prima in de aanslagen, heb in diverse discussies met onderbouwde reacties laten zien waarom bepaalde gebeurtenissen niet onmogelijk zijn zoals complottheoriegelovers beweren. Vandaaruit viel me op dat steeds de negatieve insteek in de bush administratie terugkomt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
Je plakt een etiket op iedereen die de officiele versie afwijst
Waarom? want ik zie geen enkel argument. Is je enige argument dat mensen die dat wel denken 'n negatieve insteek hebben richting de overheid?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:30 schreef bennievanhal het volgende:
Daarom geloof ik geen snars van het hele netwerk 'gezeur'.
Misschien telt dat inderdaad wel mee in mijn mening over wat er 9-11 is gebeurt. Maar ik probeer wel zoveel mogelijk te lezen en mijn eigen conclusie te trekken. Tot nu toe is de enige conclusie die ik voor mezelf heb getrokken dat er meer aan de hand is. Wat er allemaal waar is weet ik gewoon niet. Ik geloof zeker niet alles wat ik in de films over complottheorieen zie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:57 schreef bennievanhal het volgende:
Dit vind ik nog steeds wel een goede post van me
[..]
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.
Ben echt heel benieuwd hoe er gereageerd zou zijn op/na de aanslagen wanneer clinton president was geweest. Volgens mij heel anders dan dat men nu reageerd, maar goed, dat zal altijd gissen blijven. Blijft voor mij dat bush is een rat de main insteek in het verhaal is.
Het lijkt erop dat de complottheorie al een feit is. De onveklaarbaarheden en toevalligheden ondersteunen het feit. Het is bij lange na nog geen feit.
Ik ben echt van mening dat over het algemeen de negatieve insteek in specifiek hier de amerikaanse overheid de basis legt voor een complottheorie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom? want ik zie geen enkel argument. Is je enige argument dat mensen die dat wel denken 'n negatieve insteek hebben richting de overheid?
Ik heb mijn hoop (ook) gevestigd op de overheid om dit militair-industrieel complex (want die benaming vind ik het meest doeltreffend) in te dammen.
damn weer een?, heb net gister loose change2 zitten kijken en was behoorlijk onder de indruk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:
The Great Conspiracy - The 9-11 News Special You Never Saw.
Is een aanrader om te bekijken.
- Best docu (over 9-11) I have seen so far.-
De aanloop naar 9-11 en wat er eigenlijk niet klopt. (lees de kapingen, het begrip conspiracy, FAA, en het trage besef)quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:18 schreef huupia34 het volgende:
damn weer een?, heb net gister loose change2 zitten kijken en was behoorlijk onder de indruk.
heb er nu al een stuk of 6 gezien
wat voegt deze toe?
Met Scott Ritter?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De aanloop naar 9-11 en wat er eigenlijk niet klopt. (lees de kapingen, het begrip conspiracy, FAA, en het trage besef)
Leuke van deze aflevering is de nieuwswaarde alsook de conclusies vrij strak is. Nergens wordt er sterk overdreven (geen Alex Jones). Maar heel neutraal en zuiver.
misschien van veel, maar zeker niet van allemaal:quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Ja goed he?
Als je kijkt naar de negatieve insteek van veel complottheoriegelovers en dat ze in zekere mate geforceerd willen vasthouden aan alternatieve verklaringen voor gebeurtenissen (drones, explosieven) dan lijkt de initiele emotie wel een afkeer tegen bush en zijn administratie te zijn.
Maar he, zoals baajguardian een paginaatje terug ook al zei, het is een gevoel van me.
alex jones sterk overdreven? Dus nu wordt een bron die ontzettend vaak wordt aangeroepen 'ontzettend overdreven' genoemd om een andere documentaire in een positiever daglicht te zetten? Sjees manquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De aanloop naar 9-11 en wat er eigenlijk niet klopt. (lees de kapingen, het begrip conspiracy, FAA, en het trage besef)
Leuke van deze aflevering is de nieuwswaarde alsook de conclusies vrij strak is. Nergens wordt er sterk overdreven (geen Alex Jones). Maar heel neutraal en zuiver.
quote:
quote:The Great Consipracy: The 9/11 News Special You Never Saw
HE GREAT CONSPIRACY: The 9/11 News Special You Never Saw is a 70-minute sequel to The Great Deception, the ground-breaking 44-minute video by Barrie Zwicker, the first mainstream journalist in the world to ask hard questions, in early 2002, about the official story of the events of 9/11. In The Great Conspiracy, Zwicker analyses the use of fear to befuddle the public, and deconstructs the so-called "war on terrorism" as a public control mechanism. He then examines in depth the failure of the military to function on 9/11 and the entirely inappropriate behaviour of the president and his aides that day. Finally, the resistance of the White House to any proper investigation, the extreme taintedness of the 9/11 commission and its drastic underperformance are examined. Throughout, the compliance and complicity of the mainstream media in maintaining a trance of ignorance is addressed. And the responsibility of each thinking citizen emphasized at the end.
TvNewsLIES Editor’s Comment: This is a must see film. Every American should see this. If you have any questions as to why George W. Bush and his administration should not only be removed from power, but should be prosecuted for treason and crimes against humanity, see this film! Finally we have a journalist who is doing his job. Not surprisingly, he is from Canada! See this film and get as many people as you can to see it as well. THIS IS AN ABSOLUTE MUST SEE FILM!
net gekeken, aardige filmquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:
The Great Conspiracy - The 9-11 News Special You Never Saw.
Is een aanrader om te bekijken.
- Best docu (over 9-11) I have seen so far.-
ga ik nu kijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar deze documentaire, ik vond het erg verhelderend:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5702006622816922747&q=%22Iraq+War%22
Veel kijkplezier in ieder geval.
Wat zei hij in het interview?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb net het interview met sheen geluisterd, tering zeg ik hoor ook nog nieuwe dingen ook,
ik wist al zeker dat de officiele theorie voor geen meter klopte maar nu begin ik het weer aannemelijk te vinden dat er bommen zijn gebruikt.
erg mooie documentairequote:Op woensdag 29 maart 2006 02:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar deze documentaire, ik vond het erg verhelderend:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5702006622816922747&q=%22Iraq+War%22
Illegale en legale oorlogenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
erg mooie documentaire![]()
Al wisten we natuurlijk al lang dat die oorlog in Irak illegaal is en dat de reden om die oorlog te beginnen een dikke leugen is. maar het is goed om dat weer eens te horen van allemaal insiders zoals in de documentaire.
Misschien een domme vraag hoor, maar kunnen er geen dingen met explosiegevaar aanwezig zijn geweest in het gebouw.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
er waren opnames van ooggetuigen live die bericht gaven van explosies en dan echt heel erg gedeaileerd, meerdere mensen trouwens.
het word tijd dat onze regering de banden met deze bastaard (bush) verbreekt.
Sjees man, rustig aan. Het is niet gezegd dat de complottheorie de waarheid is. Je bent veel te voorbarig met je conclusies en oproep tot actie dat onze regering weg zou moeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef Resonancer het volgende:
Het wordt tijd dat onze regering verdwijnt. Niet 1x hebben de poltici het over de vragen omtrend 9-11 gehad. Niet 1x. Terwijl ze er heel vaak op gewezen zijn. Ook de opositie zwijgt. Ik heb Marijnissen 1 x zien schrijven dat hij vond dat er wel heel erg weinig bewijs was tegen Bin Laden.
Downing Street Memo's niks hoor je er hier over.
Verarmd Uranium.. laat maar zitten..
Lafbekken zijn het. Bang voor de macht van het grootkapitaal.
We gaan de regering buiten gooien. Wederom. Lijkt wel een nieuw nationaal spel te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef Resonancer het volgende:
Het wordt tijd dat onze regering verdwijnt. Niet 1x hebben de poltici het over de vragen omtrend 9-11 gehad. Niet 1x. Terwijl ze er heel vaak op gewezen zijn. Ook de opositie zwijgt. Ik heb Marijnissen 1 x zien schrijven dat hij vond dat er wel heel erg weinig bewijs was tegen Bin Laden.
Downing Street Memo's niks hoor je er hier over.
Verarmd Uranium.. laat maar zitten..
Lafbekken zijn het. Bang voor de macht van het grootkapitaal.
Tsja, zoals ik hier eerder heb zien posten, bij eerdere vliegtuigcrashes in gebouwen meende getuigen ook explosieven te horen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
er waren opnames van ooggetuigen live die bericht gaven van explosies en dan echt heel erg gedeaileerd, meerdere mensen trouwens.
het word tijd dat onze regering de banden met deze bastaard (bush) verbreekt.
Dacht het ff niet, das het fijne hier, kan me binnen de regels lekker laten gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Sjees man, rustig aan. Het is niet gezegd dat de complottheorie de waarheid is. Je bent veel te voorbarig met je conclusies en oproep tot actie dat onze regering weg zou moeten.
Get a grip man.
Ooit wel eens verondersteld dat wat jij en anderen hier in de 9/11 topics beweren misschien helemaal niet waar is?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Resonancer het volgende:
Als in het buitenland (ex) politici het hebben over 9-11 inside job, waarom is er in de kamer dan nog niet 1x over gesproken?
Of jij begint te ontsporen. Kan ook he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Resonancer het volgende:
Nogmaals of het zijn verschrikkelijke lafbekken, of ze zitten er tot over hun oren in.
Dat doet er helemaal niet toe, als (ex) politici het hier over hebben, en dat zijn er n hoop hoor, en niet de minste, waarom heeft niemand in de kamer het er dan over?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Ooit wel eens verondersteld dat wat jij en anderen hier in de 9/11 topics beweren misschien helemaal niet waar is?
Man, je doet net of jouw versie de waarheid is en iedereen die daar niet naar handeld de zaak in de doofpot aan het stoppen is. Op die manier kun je alles en iedereen wel verdacht maken.
Nou Alex Jones is iemand die hard kan brullen maar 'ambush journalism' bedrijft.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef bennievanhal het volgende:
alex jones sterk overdreven? Dus nu wordt een bron die ontzettend vaak wordt aangeroepen 'ontzettend overdreven' genoemd om een andere documentaire in een positiever daglicht te zetten? Sjees man
Ik heb al heel lang geen rails meer nodig, ik kies mijn eigen route,quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Of jij begint te ontsporen. Kan ook he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |