Wat is jouw versie van wat ik daar postte dan, met in achterhoofd houdend dat je niet in drone vliegtuigen en explosieven gelooft?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
nee
covert ops en aftermathquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Wat is jouw versie van wat ik daar postte dan, met in achterhoofd houdend dat je niet in drone vliegtuigen en explosieven gelooft?
Okay, wacht. Ik ben niet zo thuis in die termen. Kun je me uitleggen wat covert ops en aftermath betekenen?quote:
Okay jammer, want het lijkt me best interessant.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ben op het moment niet in de stemming, vanavond mischien
ik zit nu ff aan de bessen.
het is niet interesanter dan de officiele versiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Okay jammer, want het lijkt me best interessant.
Maar ik doel meer op de aanslagen zelf. Hoe hebben die kunnen plaatsvinden, alsin ben jij van mening dat de vliegtuigen gekaapt zijn en vervolgens in de torens zijn gevlogen en dat die torens zonder tussenkomst van explosieven en dus door de vliegtuigen zijn ingestort, of is dat volgens jou op een andere manier gebeurd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is niet interesanter dan de officiele versie
het komt er op neer dat men covert Ops uitvoert en uiteindelijk zit waar men nu zit.
in irak en zometeen in iran dus.
maar ik ben aangeschoten dus kan niet 100% discuseren atm
mogelijk een combinatie van UAV tech en scalar tech , maar daar zijn weer zoveel raporten over en zal de meesten ook eenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Maar ik doel meer op de aanslagen zelf. Hoe hebben die kunnen plaatsvinden, alsin ben jij van mening dat de vliegtuigen gekaapt zijn en vervolgens in de torens zijn gevlogen en dat die torens zonder tussenkomst van explosieven en dus door de vliegtuigen zijn ingestort, of is dat volgens jou op een andere manier gebeurd?
Volgens mij komen complottheoriegelovers en de officieletheoriegelovers op dit punt naar elkaar toe. Beiden zijn het over de gebeurtenissen wel langzamerhand over eens. Het komt nu op de vraag of de bush administratie moedwillig de aanslagen heeft laten plaatsvinden of niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan het ook niet weten ik probeer me te concentreren op de politiek.
daar zitten de meeste gaten.
officieletheoriegeloversquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:06 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Volgens mij komen complottheoriegelovers en de officieletheoriegelovers op dit punt naar elkaar toe. Beiden zijn het over de gebeurtenissen wel langzamerhand over eens. Het komt nu op de vraag of de bush administratie moedwillig de aanslagen heeft laten plaatsvinden of niet.
Hoi, ik heb even dit topic doorgebladerd, en zie dat je niet zozeer inhoudelijk aan het reageren bent maar eerder als een sidekick leuke opmerkingen zit te maken.quote:
Bedankt voor je vriendelijke uitnodiging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even dit topic doorgebladerd, en zie dat je niet zozeer inhoudelijk aan het reageren bent maar eerder als een sidekick leuke opmerkingen zit te maken.
Aangezien je wel dit topic volgt moet dit onderwerp je interesseren. Je zult dan ongetwijfeld ook een mening hebben over dit onderwerp.
Dus daarom mijn vraag, hoe kijk jij tegen dit onderwerp aan?
dat doen ze nu toch in irak?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk kwam het niet geheel ongelegen voor de door de regering bush gewenste buitenlandpolitiek.
Maar dat de Amerikaanse overheid moedwillig duizenden landgenoten het graf in laat jagen of sterker nog dat eigenhandig doet, gaat er bij mij niet in.
Cheers.![]()
Warfare my friend, comes with the teritory.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat doen ze nu toch in irak?
(die soldaten lopen daar echt niet in de zon te liggen maar sterven bij bosjes af)
cute, but its still wrongquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:28 schreef doesss het volgende:
[..]
Warfare my friend, comes with the teritory.![]()
Ik sluit me er helemaal bij aan. Vooral bij de opmerking 'Een beetje van wat kan ons gebeuren'. Kijk maar bv naar de schiphol brand en hoe er over de politiek gevallen is, specifiek hoe die brand gebruikt wordt om diverse ministers tot aftreden te dwingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef doesss het volgende:
[..]
Bedankt voor je vriendelijke uitnodiging.
Ben momenteel helaas niet zo in de stemming om serieus mijn mening te ventileren.
Maar voor jou maak ik even een korte uitzondering.![]()
Volgens mij is het gewoon een kwestie van nalatigheid/laksheid/grootheidswaan van de Amerikaanse overheid. Een beetje van wat kan ons gebeuren.
Wat ik begrepen heb lagen de waarschuwingen op de diverse buros maar zaten ze nog in de stapels red tape toen de aanslagen plaats vonden.
Tuurlijk kwam het niet geheel ongelegen voor de door de regering bush gewenste buitenlandpolitiek.
Maar dat de Amerikaanse overheid moedwillig duizenden landgenoten het graf in laat jagen of sterker nog dat eigenhandig doet, gaat er bij mij niet in.
Cheers.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
cute, but its still wrong
the day that rulers fight their own wars personally will be a good one.
Macht is een vreemd iets.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Ik sluit me er helemaal bij aan. Vooral bij de opmerking 'Een beetje van wat kan ons gebeuren'. Kijk maar bv naar de schiphol brand en hoe er over de politiek gevallen is, specifiek hoe die brand gebruikt wordt om diverse ministers tot aftreden te dwingen.
Ik heb dit nooit echt een 'bewijs' gezien dat bush van te voren op de hoogte was van de aanslagen. Ik schat bush niet al te snugger in, en zijn reactie in die klas beantwoorde wat mij betreft ook helemaal aan mijn beeld van hem.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het probleem licht juist bij dat bush het eerste vliegtuig zag crashen
in zijn 2e toespraak zei hij precies hetzelfde, plus het feit dat hij zegt : *i thought it was an accident* lijkt me al bewijs genoeg dat het het 1e vliegtuig betrof dat hij zag, aangezien hij anders allang wel op de hoogte was gesteld van dat het niet een ongeluk was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit echt een 'bewijs' gezien dat bush van te voren op de hoogte was van de aanslagen. Ik schat bush niet al te snugger in, en zijn reactie in die klas beantwoorde wat mij betreft ook helemaal aan mijn beeld van hem.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit echt een 'bewijs' gezien dat bush van te voren op de hoogte was van de aanslagen. Ik schat bush niet al te snugger in, en zijn reactie in die klas beantwoorde wat mij betreft ook helemaal aan mijn beeld van hem.
Stel he, stel dat bush van te voren op de hoogte was, waarom dan op dat moment in een klas gaan zitten met een camera voor z'n neus? Hij had ongetwijfeld de keuze om op een plek te zitten zonder camera's en die op dat moment ook plausible uitgelegt zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in zijn 2e toespraak zei hij precies hetzelfde, plus het feit dat hij zegt : *i thought it was an accident* lijkt me al bewijs genoeg dat het het 1e vliegtuig betrof dat hij zag, aangezien hij anders allang wel op de hoogte was gesteld van dat het niet een ongeluk was.
hence, er klopt iets niet.
De carriere van de man zit vol met versprekingen en verkeerde opmerkingen. Hij staat erom bekend. Het is niet verdacht, de man is gewoon niet al te snugger op bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef BaajGuardian het volgende:
de clown wilde vast een alibi..
weet ik het. het blijft gewoon erg verdacht
http://www.rawstory.com/n(...)_on_secret_0326.htmlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:43 schreef huupia34 het volgende:
vandaag in de volkskrant: aanval op irak stond al vast vvordat de zaak naar de vn ging. bush stelde voor om een vliegtuig express neer te schieten en de iraki's de schuld te geven.of om de iraakse leider te vermoorden.uiteindelijk hebben ze colin powell leugenachtige verklaringen laten afleggen voor de vn.
dit zijn dezelfde mensen die we zogenaamd moeten geloven inzake 9/11
volgt u me nog
Mijn theorie:quote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Hallulama het volgende:
Heeft iemand zich ooit afgevraagd dat ALS de VS het zaakje in scene heeft gezet, hoe dit dan precies in z'n werk is gegaan?
Ik bedoel, ook al zit de VS er achter, dan is het nog steeds heel goed mogelijk dat er een stel Arabieren een aantal vliegtuigen kaapten.
Stel he.. dat Bush had gezegd, Ik zag live op TV dat het eerste vliegtuig op de toren crashte, that must be a terrible pilot, en hij zou dat 'n aantal dagen later nog 'n keer zeggen. Zou je dan geen ???? hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Stel he, stel dat bush van te voren op de hoogte was, waarom dan op dat moment in een klas gaan zitten met een camera voor z'n neus? Hij had ongetwijfeld de keuze om op een plek te zitten zonder camera's en die op dat moment ook plausible uitgelegt zou kunnen zijn.
Als complottheorieen op zulke verdachtmakingen steunen, dan vraag ik bij mezelf af, ben je wel helemaal fris? Niks persoonlijk.
Er wordt wel erg makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat Uncle George not the brightest lamp in the pack is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Stel he.. dat Bush had gezegd, Ik zag live op TV dat het eerste vliegtuig op de toren crashte, that must be a terrible pilot, en hij zou dat 'n aantal dagen later nog 'n keer zeggen. Zou je dan geen ???? hebben?
Als je dan geen vragen zou hebben, zou ik denken .. ben je wel helemaal fris? Niks persoonlijk.
Al was de president van Amerika een acteur uit n gecensureerde B film, of n ex pinda fabrikant, hij is en blijft de commanding Chief. Wie is er anders verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef doesss het volgende:
[..]
Er wordt wel erg makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat Uncle George not the brightest lamp in the pack is.![]()
Bij Bush krijg ik wel eens het gevoel dat hij wel erg makkelijk te gebruiken is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Al was de president van Amerika een acteur uit n gecensureerde B film, of n ex pinda fabrikant, hij is en blijft de commanding Chief. Wie is er anders verantwoordelijk?
Och, we vergeven hem maar dat hij onder valse voorwendselen Irak binnetrok, want hij mist nou eenmaal n paar steekjes.
Och, we vergeven hem maar dat hij zijn leger Verarmd Uranium laat gebruiken, want hij weet nou eenmaal niet beter.
Btje hezelfde verhaal als Zalm , die de info van zijn ambtenaren mbt de ozb "verkeerd" interpreteert.
Ach ja, tís Zalm maar he, btje domme man. Mooi niet, dit tuig is alleen dom als het hun uitkomt.
Wat is nou eigenlijk het probleem van verarmd Uranium?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef Resonancer het volgende:
Och, we vergeven hem maar dat hij zijn leger Verarmd Uranium laat gebruiken, want hij weet nou eenmaal niet beter.
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar tuurlijk blijft het een rat in mijn ogen.
Misschien wel jah, misschien ben ik bevooroordeeld, misschien worden m'n vooroordelen ook wel deels bevestigd door Bush.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.
Ben echt heel benieuwd hoe er gereageerd zou zijn op/na de aanslagen wanneer clinton president was geweest. Volgens mij heel anders dan dat men nu reageerd, maar goed, dat zal altijd gissen blijven. Blijft voor mij dat bush is een rat de main insteek in het verhaal is.
Zucht, moet ik nu ook nog mezelf gaan verklaren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Al was de president van Amerika een acteur uit n gecensureerde B film, of n ex pinda fabrikant, hij is en blijft de commanding Chief. Wie is er anders verantwoordelijk?
Och, we vergeven hem maar dat hij onder valse voorwendselen Irak binnetrok, want hij mist nou eenmaal n paar steekjes.
Btje hezelfde verhaal als Zalm , die de info van zijn ambtenaren mbt de ozb "verkeerd" interpreteert.
Ach ja, tís Zalm maar he, btje domme man. Mooi niet, dit tuig is alleen dom als het hun uitkomt.
Correctemundoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Juist, en volgens mij is dit voor heel heel veel mensen DE insteek in het 9/11 verhaal. Niet zozeer objectief kijkend naar de aanslagen en aan de hand van die gebeurtenissen bepalen of het klopt of niet, maar met de insteek 'bush is een rat' naar de 9/11 aanslagen kijken en aan de hand van dat gegeven bepalen dat de 9/11 gebeurtenissen wel opzettelijk geweest moeten zijn.
Ben echt heel benieuwd hoe er gereageerd zou zijn op/na de aanslagen wanneer clinton president was geweest. Volgens mij heel anders dan dat men nu reageerd, maar goed, dat zal altijd gissen blijven. Blijft voor mij dat bush is een rat de main insteek in het verhaal is.
Breek me de bek niet open..Dat heb ik de vorige keer toen je dat vroeg vrij uitvoerig beantwoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het probleem van verarmd Uranium?
kan wel zijn dat mensen bush niet mogen, maar de gebeurtenissen is waar het om gaat, dat bush daar de tvpop voor is is leuk en niet meer dan dat, ik vind bush niet bij voorbaat dom. ik mocht hem zelfs wel in eerste instantie (tijdens zijn kandidaatstelling) ik zou ook niet vreemd opkijken als uiteindelijk blijkt dat hij zelf zn god niet wist wat er allemaal gebeurde en hij gewoon doodleuk gebruikt is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
hehe, hier precies hetzelfde, tot ongeveer een half jaar terug pro-bush, en had een schijthekel aan die mensen die de hele tijd de vs bashen. nu nog steeds trouwens, vind de vs een prachtig land, maar er zijn gewoon bepaalde feiten die ik niet kan ontkennen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
... ik vind bush niet bij voorbaat dom. ik mocht hem zelfs wel in eerste instantie (tijdens zijn kandidaatstelling) ik zou ook niet vreemd opkijken als uiteindelijk blijkt dat hij zelf zn god niet wist wat er allemaal gebeurde en hij gewoon doodleuk gebruikt is.
De brand ( die maar kort heeft gewoed ) kan niet gezorgd hebben voor het rechtstandig instorten van het gebouw.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het staal is dan ook over het algemeen niet gesmolten, echter de draagkracht van de dragende delen zijn door de hitte dermate verzwakt dat ze het gewicht van de vloerdelen niet meer konden dragen.
Zie een onderzoek hier: http://www.me.wpi.edu/MTE/People/Images/IMSBiedermanA2.pdf
Dit doet hitte met staal:
Bij 400°C: 100% sterkte 75% stijfheid
Bij 600°C: 50% sterkte 30% stijfheid
Bij 800°C: 10% sterkte 10% stijfheid
http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je moet niet zoveel films kijken.
ik vind de vs ook een mooi land en heb er veel vrienden en contactenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef Johnns het volgende:
[..]
hehe, hier precies hetzelfde, tot ongeveer een half jaar terug pro-bush, en had een schijthekel aan die mensen die de hele tijd de vs bashen. nu nog steeds trouwens, vind de vs een prachtig land, maar er zijn gewoon bepaalde feiten die ik niet kan ontkennen.
en het zou best kunnen dat bush gebruikt wordt. iemand die ik hier zeker voor aan zie is Dick Cheney, en Paul Wolfowitz. vooral die cheney mag ik niet.
hehe, ik heb die tour ook gezien en vond het ook best een aardige ventquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:19 schreef Resonancer het volgende:
Thx baajGuardian.. ik doe mijn best.
Ik heb ooit n video (achter de schermen) over Bush's campain tour gezien. Hij kwam op mij helemaal niet onsymphatiek over, ik zou zo 'n biertje met hem gaan drinken of gaan paardrijden.
juistquote:Maar... ik weet wat zijn vader allemaal geflikt heeft, hoe zijn rechterhand Karl Rove handelt en wat voor tuig hij nog meer om zich heen heeft dus vanaf het moment dat hij zich kandidaat stelde begonnen bij mij de zorgen.
alle presidenten hebben er wat van gezien, kennedy zag wss te veel...quote:Misschien is hij just a manchurian candidate, maar daardoor niet minder gevaarlijk.
Mind control en de CIA, ook daar is 'n hele hoop over te vinden.
'Stun belt' volgens MSNBC;quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke speciale Gestapo-technieken zijn gebruikt om de bekentenis van vandaag af te persen?
quote:WILLIAMS: The old outbursts were gone... He was very docile today... We believe that he's wearing one of those stun belts, and it may be that he was very worried about doing anything that would cause those Marshals to press the button....
ABRAMS: A stun belt? They literally have something around his waist? That they can push a button and?
WILLIAMS: [Pause] Well...
Zeker nog nooit van HAARP, Blue Beam gehoord?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:42 schreef mouzzer het volgende:
[..]
fantasie theorieen (nu UAV en scalar tech) terwijl ik mij wel basseer op feiten van o.a. ooggetuigeverslagen van die dag dus wie leeft er dan teveel in een science fiction wereldje
![]()
.
Ik vraag me af hoever het balletje rolt hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:03 schreef huupia34 het volgende:
nieuwe beroemdheden staan op om sheen te steunen (sharon stone,ed assner), het balletje begint te rollen in de Vs.
vanavond op cnn tonight(ed assner)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |