quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
ik heb ze wel eens gehad, ze zijn wel geinig, maar je zet er een relatief dure pot thee mee...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Heeft iemand dit wel eens op ?
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
ja ik heb zoiets in kokerverpakking, door een vriendinnetje meegenomen uit aziequote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Ik wist niet dat Action ook thee verkocht, zal eens gaan kijken binnenkort...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef THEFXR het volgende:
thee good morning en thee warming fire
nog bij de action verkrijgbaar.
Leuk voor theemiddagjes met vriendinnen maar als je lekkere thee wil kun je beter losse thee of een zakje pakken. Ik heb theebloemen van Numi gehad en van andere merken maar het is allemaal niet echt lekker te drinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea isquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:50 schreef mrcool het volgende:
Ook lekker: thee uit gedroogde pepermuntbladeren!
Overseas?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea is![]()
![]()
![]()
UK.quote:
Ik zal die site eens bekijken, thanx voor de tip!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK.
Maar je kunt al laten verzenden vanaf een euro of 4. In de UK versturen ze op gewicht en thee is licht.
Mag ik vragen waar ?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb van de week deze theepot gekocht met bijpassende beker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag datquote:
Die heb ik nog nooit op . Waar haal jij dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:54 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
en [ afbeelding ]
Jammer dat ze bijna niet meer te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |