quote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus we gaan morgenavond dat stuk hout niet wegbrengen ?
Eej Lars, hows goingquote:
Bij de KL hebben ze vast wel legergroene voor uquote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
Weten jullie HOE kut het is om een mooie GROENE crosshelm te vinden via internetTering jantje zeg hee
Geen ideequote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb bij rodamoto.net een bestelling geplaatst van 7 banden en ik wilde het via dhl thuis hebben.
Het adres is in Turkije en volgens eerder mailverkeer tussen ons kon DHL daar ook bezorgen. Maar nu zegt Alejandro dat de banden per VLIEGTUIG bezorgd gaan worden en DHL daarom niet mogelijk is en of ik het hele bedrag eerst wilt storten op zijn rekening.
Moet ik nu keihard lachen of werkt hij zo wel vaker ?
"1 set Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros.
1 pcs Michelin Pilot Power 190/50ZR17 : 120 Euros.
1 set Michelin Pilot Sport 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 168 Euros.
1 set Metzeler Sportec M-1 120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 185 Euros.
Total .- 7 tires -- 658 Euros.
+ VAT 16% -- 105,28 Euros.
Free delivery.
Total to pay : 763,28 Euros.
I have to send you these tires by plane;so, the delivery time is 24 hours and they can not make the service cash on delivery;so, could you make me a transfer bank the same day that I send you the tires?.I´ll send you a tracking number."
KLquote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bij de KL hebben ze vast wel legergroene voor u![]()
![]()
Ja bestquote:
Precies een uur van mijn dag.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:Nu even Hicham kort
mailen over zijn schoolproject.
![]()
Ow, kon het ook spottend opvatten..quote:Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
is helemaal geen uitleg voor nodig
jouw verhaal was duidelijk
![]()
Zie mail.quote:
Suzuki kopen, weet van ellende niet hoeveel wit/blauwe pakken en helmen ik overal te koop zie.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
Weten jullie HOE kut het is om een mooie GROENE crosshelm te vinden via internetTering jantje zeg hee
Edit behalve de 1e hit op ebay.de danZit daar pas 2 weken te zoeken
Die zaak loopt als een trein, ik heb er vorig jaar ook bandjes gekocht.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef ClioSporT het volgende:
Moet ik nu keihard lachen of werkt hij zo wel vaker ?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
Jij nog verhuisplannen?
Wist wel dat je me zou mailenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zie mail.Hoeft niet ultrawijd op Fok!
![]()
[..]
Suzuki kopen, weet van ellende niet hoeveel wit/blauwe pakken en helmen ik overal te koop zie.
Daarvoor met die Kawa.![]()
![]()
![]()
[..]
Die zaak loopt als een trein, ik heb er vorig jaar ook bandjes gekocht.
Dus de betrouwbaarheid is wel bewezen, alleen dit is wel een raar verhaal.
Misschien wil hij wat extra vakantiegeld voordat de zaak op de fles gaat.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
Edit behalve de 1e hit op ebay.de danZit daar pas 2 weken te zoeken
aha, zoiets dusquote:
Beetje jammer dusquote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]Zeker weten.
Wil alleen niet zo vlotten, prive zit het niet echt mee.
Broertjelief dat (weer) dwars ligt.Dacht het bijna opgelost te hebben om zo de centen vrij te krijgen maar nee hoor, hij schept er een waar genoegen in vreselijk dwars te liggen.
Nu al 7,5 jaar lang schoot me vandaag te binnen....![]()
aaaaah wat een poepie !quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foute mannetjes.![]()
[afbeelding]
Beater als korporaal.![]()
Bad Army Boyquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foute mannetjes.![]()
[afbeelding]
Lieve Gawaine,quote:Op maandag 27 maart 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HAhahahahahahahahaahaha sergeant aars majoor Bartquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foute mannetjes.![]()
[afbeelding]
No shit.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
Beetje jammer dus![]()
7,5 jaar, goddamn das lang
klikerdeklikquote:Op maandag 27 maart 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Lieve Gawaine,
Ik ben je zeer erkentelijk. Herhaal je kunstje, alleen dan nu op ebay / speurders / marktplaats enz enz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |