quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er een neem, vraag me af of ie past op de Alp en sowieso moet ik iets hebben voor de voorvork. Denk dat ik ff doorzoek voor een middenbok
En ik heb er een leven lang baat bijquote:
Korporaal... dat zijn toch die gasten die hun maten verkrachten. Al dan niet van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foute mannetjes.![]()
[afbeelding]
Beater als korporaal.![]()
Heel soms staat er wel eens een verdachte auto.quote:
Leuk speelgoed voor 175 euro.. en minder inmiddels.. SJR Bikes.quote:Is dat wat zo een minibike![]()
Net als dat alle voetbalsupporters slecht zijn, en alle vrachtwagenchauffeurs.. euh.. motorrijders.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Korporaal... dat zijn toch die gasten die hun maten verkrachten. Al dan niet van hetzelfde geslacht![]()
Zijn lekker in het nieuws de laatste tijd
Jah denk dat ik zo'n ding voor m'n verjaardag vraag (20 aprilquote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb wel een paddockstand voor je.Kan je in ieder geval achter doen.
En Marokkanen natuurlijk, laten we maar niet over dat gespuis beginnenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net als dat alle voetbalsupporters slecht zijn, en alle vrachtwagenchauffeurs.. euh.. motorrijders.![]()
![]()
![]()
wat voor type is het ?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah denk dat ik zo'n ding voor m'n verjaardag vraag (20 april) ... Dan nog iets verzinnen voor het voorwiel, of idd een middenbok ..
En in de tussentijd maar bij de dealert langs ...
En waarom kan ik totaal geen vizieren vinden voor mijn Schubert helm ...![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Korporaal... dat zijn toch die gasten die hun maten verkrachten. Al dan niet van hetzelfde geslacht![]()
Dus niet de nieuwe Rossi waarop we gehoopt haddenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Nick had het zondag na 1 rondje wel gezien, de buurjongen kreeg er geen genoeg van.
Maar toen ging ik ook maar weer eens ff.![]()
Goede voornemensquote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah denk dat ik zo'n ding voor m'n verjaardag vraag (20 april) ... Dan nog iets verzinnen voor het voorwiel, of idd een middenbok ..
En waarom kan ik totaal geen vizieren vinden voor mijn Schubert helm ...![]()
Zo'n systeemhelm, C2 als ik het goed heb .. Er zit nu een 100% transparant vizier op, maar ik zou eigenlijk wel een (licht) spiegelend/gekleurd vizier erop willen ...quote:
Beetje zonde, tis een prima helm en ik heb dat ding pas 2 maanden ofzo ...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
Goede voornemens
En vraag gelijk een nieuwe helm voor je verjaardagOf vraag Gawaine om te zoeken
Busje S100 kettingreiniger werkt primaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef dribbel79 het volgende:
[stomme vraag]
Hoe reinig ik mijn ketting 't beste, kan wel een bus kettingsmeerspul halen, maar net zo handig zou zijn om hem eerst eens fatsoenlijk te reinigen, zodat ik zeker weet dat het smeren zin heeft
[/stomme vraag]
I know, maar ik heb een hekel aan systeemhelmenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beetje zonde, tis een prima helm en ik heb dat ding pas 2 maanden ofzo ...
Goedkoop is anders trouwens ..![]()
ik zie alleen donkere vizieren C2quote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beetje zonde, tis een prima helm en ik heb dat ding pas 2 maanden ofzo ...
Goedkoop is anders trouwens ..![]()
Och bevalt mij juist uitstekend, dus komt mooi uit toch dat ik 'm heb ?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
I know, maar ik heb een hekel aan systeemhelmenVraag me niet waarom
![]()
Zeker, ieder zijn eigen ding hehquote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och bevalt mij juist uitstekend, dus komt mooi uit toch dat ik 'm heb ?
Ik denk dat die donkere de binnen-vizieren zijn, er zit nml zo'n zonneklep ding in ... En daar ben ik prima tevreden meequote:
ja maar hij moet weer iets hebben wat er niet is nopequote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker, ieder zijn eigen ding heh![]()
Gawaine is echt de internet search master![]()
I agree ... Respect for the man in the icecream-van !!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker, ieder zijn eigen ding heh![]()
Gawaine is echt de internet search master![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
I agree ... Respect for the man in the icecream-van !!
![]()
We hebben een kenner !!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn teksten van Scootah, die foute duitse nep dj die al 15 jaar dezelfde muziek maakt
Succesquote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We hebben een kenner !!![]()
"It's nice to be important, but it's more important to be nice !"
Overigens ga ik weer pleite, morgenochtend examen ...
Groetjessss
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We hebben een kenner !!![]()
"It's nice to be important, but it's more important to be nice !"
Overigens ga ik weer pleite, morgenochtend examen ...
Groetjessss
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef RB het volgende:
Laatste zwaai voor vandag![]()
Morgen wekkerom 6:00
![]()
Laters
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:als iedereen gaat slapen kom ik wel weer ff kijken
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:16 schreef richardgie het volgende:
"God is watching us from a distance".Bette Midler.richardgie gaat ook z'n krib maar eens opzoeken![]()
.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
en wie zwaait er weer een topic vol
Je mag hem gewoon lenen hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe uitlenig ben jij?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon lenen hoor.
Zolang je hem ook maar weer terug brengt.
Op de eea manier voel ik me ook heel erg aangetrokken door een duc.quote:
Paddockstand, gewoon even teruglezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe uitlenig ben jij?Mijn achterband is ook geen lang leven meer gegund ben ik bang
Had het ook over je paddockstand, mits die op een ZXR 400 past zou je die eventueel aan mij een middagje ter beschikking kunnens stellen over een maandje of 3 oid? En waar woon je ergens want om ervoor naar groningen te rijden loont niet echtquote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Paddockstand, gewoon even teruglezen.
Je mag mijn achterbandje wel hebben maar:
1) hij is op.
2) die past niet.
Paddockstand is er eentje van de zelfbouw en dat voel je wel want zwaar is ie.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het ook over je paddockstand, mits die op een ZXR 400 past zou je die eventueel aan mij een middagje ter beschikking kunnens stellen over een maandje of 3 oid? En waar woon je ergens want om ervoor naar groningen te rijden loont niet echt
Zeikerd, wat denk je zelf?quote:
Heb ik iets gemist of heb je dat nog niet gepost? Waar is dat examen voor?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:59 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ... Straks examen om 9 uur ... Ik wil nie meer !!![]()
![]()
Haha thanks !!quote:
Feliquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Haha thanks !!Ben vet blij, pokke examen ...
![]()
Eindelijk geslaagd ....![]()
Op naar de volgende ....
Hangt er vanaf hoe het zit met de 2003 kennis bij de overige MC'ers ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Feli![]()
dus nu ben jij de 2003 Expert hier![]()
ik heb tot nu toe alleen maar MCSE van wk2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het zit met de 2003 kennis bij de overige MC'ers ...
Ik ben nog MCSE op NT4quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alleen maar MCSE van wk2werk wel met 2003 maar geen examen gedaan
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
Op naar de volgende ....
Mooi dingetje ... Ga jij die halen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)idson/22458404.html?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben nog MCSE op NT4
Heb daardoor wel vrijstelling voor een elective en vrijstelling voor XP pro omdat ik 2000 pro al had.
Ach, nog 1 examen ben ik MCSA 2003 en dan nog 2 voor MCSE
Geen idee, mooi ding, niet duur, maar wewl zwaar en beetje overkillquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
hier weet zeker niemand hoe je de kleur of texture van een 3d model in irrlicht kan veranderen
ik kom er niet uit
Idd, mooi ..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee, mooi ding, niet duur, maar wewl zwaar en beetje overkill
niet meer sinds ze een bevriende club verzocht hebben op te kassenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd, mooi ..
Idd, niet duur ..
Idd, zwaar, maar je hoeft er niet dagelijks mee te sjouwen en er zitten wieltjes onder
Idd, overkill, maar je weet wel zeker dat je motert er niet doorheen zakt
Geen vrienden met een HD die 'm kunnen lenen .. ?
Ze gunnen elkaar ook niks meer he, die HD rijders ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet meer sinds ze een bevriende club verzocht hebben op te kassen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om naar huis te gaan
gelijk maar ff gezorgt dat ik morgen ook niet naar school hoef
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om naar huis te gaan
gelijk maar ff gezorgt dat ik morgen ook niet naar school hoef
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
@hollander172: ff lezen: FOK!stok door Nederland-spel deel 47! Onderweg
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lekker weerje heH
Leuke rel gemist helaasch![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vatte hem pas na de huillieopmerking.
Mzzls weer, aan het werk.![]()
Hey, feliquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
Op naar de volgende ....
Welke? 70-291 ook ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, feli
ik moet em nog halen
ben 1x gezakt er op
yepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Welke? 70-291 ook ?
Ik mag nu aan Exchange 2003 beginnen ..
Weet nu tenminste hoe het moet ..
Ja , das lastig om terug te duwen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef stinkie het volgende:
zeg, dit is eerste keer dat ik zelf mijn rem vervang, is het normaal dat die zuigers bijna niet terug te duwen zijnlijkt me niet, zeker
zo heb ik het ook moeten doen, mag alleen hopen dat dat tijdens het rijden wel normaal terug gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja , das lastig om terug te duwen.
beste kan je een stukkie hout aan beide zijden van de rem klauw zetten en dan met een combinatie tang of zo knijpen (zodat je nix beschadigd) - een lijm tang kan ook.
Tering wat een natte droomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is mijn natte droomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering wat een natte droom![]()
![]()
![]()
Zo een komt er een keer voor mij
Ziekelijk mooi man, ow ow ow![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ff mijn voorlopige terug gaaf regelen, want goddamn ook dat moet ik nog regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |