quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We hebben een kenner !!![]()
"It's nice to be important, but it's more important to be nice !"
Overigens ga ik weer pleite, morgenochtend examen ...
Groetjessss
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef RB het volgende:
Laatste zwaai voor vandag![]()
Morgen wekkerom 6:00
![]()
Laters
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:als iedereen gaat slapen kom ik wel weer ff kijken
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:16 schreef richardgie het volgende:
"God is watching us from a distance".Bette Midler.richardgie gaat ook z'n krib maar eens opzoeken![]()
.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
en wie zwaait er weer een topic vol
Je mag hem gewoon lenen hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah denk dat ik zo'n ding voor m'n verjaardag vraag (20 april) ... Dan nog iets verzinnen voor het voorwiel, of idd een middenbok ..
En in de tussentijd maar bij de dealert langs ...
Hoe uitlenig ben jij?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon lenen hoor.
Zolang je hem ook maar weer terug brengt.
Op de eea manier voel ik me ook heel erg aangetrokken door een duc.quote:
Paddockstand, gewoon even teruglezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe uitlenig ben jij?Mijn achterband is ook geen lang leven meer gegund ben ik bang
Had het ook over je paddockstand, mits die op een ZXR 400 past zou je die eventueel aan mij een middagje ter beschikking kunnens stellen over een maandje of 3 oid? En waar woon je ergens want om ervoor naar groningen te rijden loont niet echtquote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Paddockstand, gewoon even teruglezen.
Je mag mijn achterbandje wel hebben maar:
1) hij is op.
2) die past niet.
Paddockstand is er eentje van de zelfbouw en dat voel je wel want zwaar is ie.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het ook over je paddockstand, mits die op een ZXR 400 past zou je die eventueel aan mij een middagje ter beschikking kunnens stellen over een maandje of 3 oid? En waar woon je ergens want om ervoor naar groningen te rijden loont niet echt
Zeikerd, wat denk je zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |