quote:Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Paul, je begint echt irri te worden met dat gejank
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de eerste vijf komen gaat ondanks dit verlies nog wel lukken.
Zoals elke wedstrijd 90 minuten lang; ja ik weet het, onvoorstelbaar voor het klapvee van Heerenveen....quote:
Zolang we maar niet 4-3 verliezen van Willem II vind ik alles bestquote:
Des te meer vond ik mee vallen hoor de eerste helft. En ja het 1ste kwartier van de 2e helft daar mag foeke ze wel is zeer harde trap voor onder hun reed geven zeg. Wat een balzakken, je weet dat je tegen groningen niet je concentratie mag verliezen doet het dan ook niet. Op dat kwartier na vond ik een gelijkspel zeer rechtvaardig. Echter door dat klote kwartier is Groningen de terechte winnaar al waren we nog dichtbij de 2-2.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Noca het volgende:
Zo is het weer lekker spannend.
Enige wat wij kunnen doen is zorgen dat we winnen. En dan maar hopen dat jullie of Ajax verliezen.
1e helft vond ik jullie overigens beter.
Edit: geruime tijd vond ik voornamelijk eerste helft, maar geen kansen gecreeerd en wij des te meer. Maar dan kijk ik vast een beetje door een groen-wit brilletje
Utrecht tegen Willem II,quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Zolang we maar niet 4-3 verliezen van Willem II vind ik alles best![]()
Je kan nog helemaal niets met 95% zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Utrecht tegen Willem II,
Groningen moet naar Twente...
Je kunt dus al met 95% zekerheid zeggen dat Utrecht in de top5 eindigt boven Groningen.![]()
Maar je moet ook eerlijk toegeven dat het WEL lekker spannend is geworden met de playoffs. Normaal zou 80% van de ploegen nu op zijn lauweren rusten, nu probeert iedereen te strijden voor wat hij/zij waard is! En dat is wel leukquote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef fokkersdelight het volgende:
Die klote play offs ook. Zonder dat waren wij nu ook al zeker geweest. Ik vind dat gewoon de stand op de ranglijst bepalend moet zijn. De eindstand liegt niet. Nu kun je krijgen dat een Vitesse of Twente nog Europa ingaan. En met alle respect voor die clubs. Die hebben het dit jaar simpelweg niet verdiend.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga eieren op den hoofden gooien van Willem 2 spelers
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:37 schreef Eilanden het volgende:
Ook Dave van den Bergh liep tegen een gele kaart op, maar die blijft zonder gevolgen.
quote:Ook Dave van den Bergh liep tegen een gele kaart op, maar die blijft zonder gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |