Toch staan we nog het beste ervoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef venomsnake het volgende:
jammr jongens..
[troostmode]
Maja, utrecht is niet de enige hoor dit seizoen, grunn is ongeslagen in euroborg.![]()
[/troostmode]
![]()
word nog spannend van ut weekend
Dat dacht Heerenveen ookquote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
Eitje voor FCU natuurlijk komende zondag.
yepquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch staan we nog het beste ervoor
Ik lees net op TT dat Utreg geruime tijd de betere ploeg was .... dan is het des te zuurder dat je verliest....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
yep![]()
Grunn heeft het geprobeerd (3-0), maar ik ben tevreden hoor.![]()
Zoals ik het zag was een gelijkspel verdiender geweest. Maar spectaculaire pot!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Noca het volgende:
Zo is het weer lekker spannend.
Enige wat wij kunnen doen is zorgen dat we winnen. En dan maar hopen dat jullie of Ajax verliezen.
1e helft vond ik jullie overigens beter.
Edit: geruime tijd vond ik voornamelijk eerste helft, maar geen kansen gecreeerd en wij des te meer. Maar dan kijk ik vast een beetje door een groen-wit brilletje
Je zei 3-0 en dat is niet gebeurd! We staan er nog steeds beter voor dan FCG! Gewoon winnen tegen Willem II en Europees voetbal is zo goed als binnen! Aanstaande zondag vol er achter staan en ze naar Europe schreeuwen!quote:
Staan in de Galgewnaard?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Zondag vol huis, 90 minuten lang achter de ploeg staan, dan moet het lukken die 5e plek.
Als we verliezen, dan hebben we nog altijd de 6 t/m 9 play offs... doe eens niet zo dramatischquote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Als Utreg zondag verliest , dan weet ik niet wat er gebeurd met de supporters
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als we verliezen, dan hebben we nog altijd de 6 t/m 9 play offs... doe eens niet zo dramatisch
Pas na de 2-1 werd er wat aangedrongen. Die bal van Nelisse zat er erg dichtbij..goede redding van Roorda. Maar ja, kunnen er lang en breed over lullen: zondag moet het allemaal gebeuren.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was een gelijkspel verdiender geweest. Maar spectaculaire pot!
Nee, maar als alssssssssssssss het zou gebeuren, dan hebben we nog altijd een kansquote:Op woensdag 12 april 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en daar ben jij tevreden mee ...
Ze vertellen mij ook nooit watquote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wij noemen dat stadion tegenwoordig Galgenwaard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |