Ik denk dat dat nog wel even op zich laat wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
is het record van 47.5 jaar al overtroffen?
jij was toch al bijna halverwege?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
Zie het zo: Je bent nu weer goed bezig! Tenzij je weer 3 maanden moet wachtenquote:
Denk t nietquote:Op maandag 27 maart 2006 15:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zie het zo: Je bent nu weer goed bezig! Tenzij je weer 3 maanden moet wachten
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:57 schreef heiden6 het volgende:
Sinds gistermiddag alweer, ik vraag me af hoe ik het volhoud.
argh.. je zal dat maar verbrekenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef The6thgate het volgende:
Nu niet depressief worden he, anders moeten we je er vanaf gaan helpenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:02 schreef gaai het volgende:
Gewoon nóg maar zo'n topic geopend......![]()
Sta ik, verdikkemie, ook nog in de OP......where will it end?!![]()
tvp natuurlijkje weet maar nooit, wellicht dat ik in dit topic een tijd kan melden die niét in de maanden loopt.........
![]()
En zij? Hoe vaak is zij dan gekomen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef LasTeR het volgende:
Sinds gister middag. Dus nu ongeveer 24 uurtjes. Ik ben in 5 dagen 15 keer gekomen met mijn liefje!
Ik heb geteld.
4.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En zij? Hoe vaak is zij dan gekomen?
Maar 4? Lol, hier komt ze wel vaker in één sessie hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef LasTeR het volgende:
[..]
4.
Ik ga me niet te veel uitsloven.En ik kan sowieso best snel doorgaan nadat ik ben gekomen dus... Korte pauzes.
De langste sessie was gelijk 4 keer voor mij. Heerlijk, huis voor jezelf.
Túúrlijk mag dat, graag zelfs. En je mag even je mail lezen, ik heb je een paar dagen terug gemaild.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
mocht ik middels een of andere bizarre intergalactische toevalstreffer nog een keer een wijf regelen, mag ik dan wel na ieder orgasme een apart postje doen... om toch effe een kwantitatieve draai aan het geheel te geven?
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef TrenTs het volgende:
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.
edit:
En ja dat zei ik al, maar ik heb het beeld nog steeds niet verwerkt.
wanneer was dat dan? zie niksquote:Op maandag 27 maart 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Túúrlijk mag dat, graag zelfs. En je mag even je mail lezen, ik heb je een paar dagen terug gemaild.
[/offtopic]
Och kiek nou toch....het kan altijd erger....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef DustPuppy het volgende:
Ha, got you all beat: 2 jaar!
Daarvoor 23 jaar![]()
Wat win ik?
Toch goed dat ik er nog iemand blij mee kan makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef gaai het volgende:
Och kiek nou toch....het kan altijd erger....![]()
nog steeds maanden......
Plaats een advertentie voor een fuckbuddyquote:
Er was al plan voor een centraal topic hieroverquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Plaats een advertentie voor een fuckbuddyEr is hier best wel animo denk ik
Fuckbuddy aanvraag topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er was al plan voor een centraal topic hierover
Ow op zeker wel.....de vraag is alleen nog even: door wie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
gaai ik denk dat ik spreek namens het hele fok ledenbestand (ledenlijst voor hen die nostalgeren naar het verenigingsleven in de tijd van de verzuiling toen men nog gewoon een vieze rooie of een kankerpaap was) als ik vraag of je je nog gaat laten nemen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |