quote:The Porsche 910 designation is interesting because it is out of sequence with the other racing cars of the period, fit between the 906 and 907. The original 910 was a Bergspyder - a hill climb car - that was a revision of the 906 and the model designation probably came from the Olion-Villars car chassis #906-010. The cars were highly successful on the European hillclimb circuit in 1966. From 1967 through 1969 the 25 Hours of Le Mans was host to a series of 910s with 6 cylinder 2.0 liter 901 engines and 8 cylinder 2.5 liter engines.
The cars were lighter than the 906 by over 140 pounds with dry weights of 1200 lbs. The body shape was tested in the wind tunnel.
l72-12 The car had a removeable roof panel and front hinged doors unlike the the gullwing doors on the 906.
Vriendin van me reed gisteren ook al met de kap naar beneden rond (ook mx-5)quote:Op maandag 27 maart 2006 13:15 schreef Paladijn het volgende:
Encollega met een MX-5 heeft zijn hardtop er al af, ik moet nog wachten tot Juli
juist niet als het aan mij ligtquote:
iets met 911 iig, verschillende opties tot nu toe gevondenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:20 schreef PeuRac het volgende:
Als de volgende van de 911 wordt, kan het een verdomd lange OP worden
Maar wat moet het dan worden TF??
Mijn collega rijdt dus al zonder rond, die kwam het net even trots melden wetende dat ik nog ff moet wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Vriendin van me reed gisteren ook al met de kap naar beneden rond (ook mx-5)hoezo moet jij tot juli wachten trouwens?
oh je hebt een nieuwe besteld? Die vriendin van me heeft em al een jaartje en 2e hands gekocht. Maar is een hoop fun zo'n autoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn collega rijdt dus al zonder rond, die kwam het net even trots melden wetende dat ik nog ff moet wachten
En de reden is vrij simpel: ik moest zonodig een te alternatief model bestellen, hij wordt in April gemaakt + transporttijd etc. komt dat neer op +- begin Juli te leveren. De 1.8 touring die hij heeft en 1.8/2.0 executives zijn al gewoon beschikbaar in Nederland.
Idd, weg met die veredelde kever.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:24 schreef ThaFreak het volgende:
iets met 911 iig, verschillende opties tot nu toe gevonden![]()
Daar weet ik wel wat opquote:
Wat is er mis met Porsche?quote:
Uitermate verkrachtend voor het nut van zo'n fun-auto, maar het wordt mijn nieuwe leasebak.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
oh je hebt een nieuwe besteld? Die vriendin van me heeft em al een jaartje en 2e hands gekocht. Maar is een hoop fun zo'n autohaar vriend en ik nemen de auto ook wel eens mee
![]()
Veredelde kever!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef Fugie het volgende:
elke keer als je porsche zegt of een plaatje van een porsche toont moet paladijn zeggen dat het een veredelde kever is, denk een soort tik
Haai van de codeine werkt nog wel een beetje ...quote:
Die waarde daling van je Rover heeft niet zoveel te maken met je KM's hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Uitermate verkrachtend voor het nut van zo'n fun-auto, maar het wordt mijn nieuwe leasebak.
Mijn Rover dondert omlaag in waarde omdat ik zoveel kilometers op jaarbasis maak voor mijn werk. Gezien ik al een tijdje zat te kijken naar een tweede fun-auto voor in de weekenden (MG-F/MX-5, oud type) en mijn optie op een leasebak heb ik die twee maar gecombineerd. En bij beide opties heb ik onbeperkt tanken in Nederland, dus 't wordt druk in de weekenden
Alleen dat wachten met mooi weer...
Ik dacht er meer aan om bijv met een grote moker op je voet te slaan, dan voel je de pijn in de mond niet zo erg meerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Haai van de codeine werkt nog wel een beetje ...
wat een geniale oplossing! Dat ze daar in ziekenhuizen nite daan doenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht er meer aan om bijv met een grote moker op je voet te slaan, dan voel je de pijn in de mond niet zo erg meer
Het faillisement helpt idd ook niet echt meequote:Op maandag 27 maart 2006 14:00 schreef PeuRac het volgende:
Die waarde daling van je Rover heeft niet zoveel te maken met je KM's hoor
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Je baalt er gewoon van dat je 4 maart niet in Dokkum was....
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=13290
nee, iedereen gaat er maar van uit dat ik alle evenementen uit mn hoofd weet of zoquote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat iemand als jij daar juist wel van op de hoogte was...
Volgende week zaterdag ben ik weer in de Happy Wokquote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee joh?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:36 schreef PeuRac het volgende:
ik heb t schuifdak bij mij ook wel open gehad, maar dat haalt het toch niet bij een cabrio.
de meeste mensen komen daar in de supermarkt achter, en dan pakken ze twee GOEDE vitaminebommetjesquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
Kut super, haal je twee sinaasappels, zijn ze allebei rot
15 Porsche'squote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Enerzijds wel, anderzijds niet... 160 pk en achterwiel-aandrijving is ietwat intensiever bij extreem winterweerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:34 schreef PeuRac het volgende:
ik wil ook wel een cabrio voor alle dagen![]()
Ik was allang blij dat ik de kassa gehaald hebquote:Op maandag 27 maart 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste mensen komen daar in de supermarkt achter, en dan pakken ze twee GOEDE vitaminebommetjes
*jaloers*quote:
quote:
dat ligt helemaal aan je rechter voet hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds niet... 160 pk en achterwiel-aandrijving is ietwat intensiever bij extreem winterweer![]()
Ik heb er iig wel een tijdje over nagedacht... de andere optie was een 2e hands MG/Mazda in de zomer en een Lexus IS als leasebak (ook niet echt goedkoop overigens, maar kosten boeien niet zo heel erg voor de lading extra rijplezier die je terugkrijgt)
En maar fappen met z'n allenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gokje: 10x 944, 2x 924 2x boxster en een oude 911
Ach, als M5 hier nu was geweest zat ie ook mn zn broek op de knibbels.. komt weer allemala vreemd spul langsgevlogenquote:
Niet iedereen rijdt in zo'n beest vaneen wagen als die van jouquote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ligt helemaal aan je rechter voet hoor![]()
Ieuwquote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, als M5 hier nu was geweest zat ie ook mn zn broek op de knibbels.. komt weer allemala vreemd spul langsgevlogen
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt in zo'n beest vaneen wagen als die van jou
Dat is zeker waar, maar er zit een redelijk groot verschil tussen mijn huidige auto met 118pk en FR tov. een 160pk en zelfs lichtere RWDquote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef PeuRac het volgende:
dat ligt helemaal aan je rechter voet hoor![]()
whehehe, paupers met maar twee aangedreven wielenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]het ging om rwd in de sneeuw/gladheid, ik heb volgens mij toch echt fwd
Had je nou skai lopen invetten?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]het ging om rwd in de sneeuw/gladheid, ik heb volgens mij toch echt fwd
ik heb tenminste 4 wielen aan mijn voertuigquote:Op maandag 27 maart 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehehe, paupers met maar twee aangedreven wielen
En wat voor voertuigquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb tenminste 4 wielen aan mijn voertuig
Touchequote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef PeuRac het volgende:
ik heb tenminste 4 wielen aan mijn voertuig
Wandelzequote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo vaak doet Peu dat niet hoor Sjoewe...
Ik ben een stukje wandelen
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand een goede belgische openbaar vervoers planner? (voor bus, metro, tram en trein).
dat weet ik, de laatste keer in Brussel kostte het mn anderhalf uur om uit te zoeken dat ik 4min in 1 bus moest zitten die voor mn neus stoptequote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Openbaar vervoer in België, dat is zo'n ramp
Alles qua verkeer in België is Bleh.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Openbaar vervoer in België, dat is zo'n ramp
Dat is ook een manier om het te zeggen.quote:
De belgen rijden veel galanter als nederlandersquote:
Wandelze ja, het onweer en de hoosbuien barsten hier net losquote:
Ik vraag me af of dat dan echt aan het OV lagquote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat weet ik, de laatste keer in Brussel kostte het mn anderhalf uur om uit te zoeken dat ik 4min in 1 bus moest zitten die voor mn neus stopte(zelfs bij de vvv wisten ze niks
).
Denk dat ik maar een taxi neem naar Brussel zuid en daar op de IC naar Amsterdam stap.
Dat is fijn voor ze. Maar ze hebben er in ieder geval nog nooit gehoord van straatnaambordjes en straat verlichting en een beetje fatsoenlijke wegen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De belgen rijden veel galanter als nederlanders
2 minuutjesquote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wandelze ja, het onweer en de hoosbuien barsten hier net los
Zolang je niet van de snelweg af gaat valt dat ook nog wel mee.quote:
Klopt jaquote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is fijn voor ze. Maar ze hebben er in ieder geval nog nooit gehoord van straatnaambordjes en straat verlichting en een beetje fatsoenlijke wegen.
straat verlichting? Wanneer ben jij voor het laatst in Belgie geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is fijn voor ze. Maar ze hebben er in ieder geval nog nooit gehoord van straatnaambordjes en straat verlichting en een beetje fatsoenlijke wegen.
De snelweg is juist het ergstequote:Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je niet van de snelweg af gaat valt dat ook nog wel mee.
Belgen in Fryslan/Groningen niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef PeuRac het volgende:
De belgen rijden veel galanter als nederlanders
Eergisteren. En ze hebben dus bijna nergens straatverlichting. Hooguit 2 lampjes in een straat.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
straat verlichting? Wanneer ben jij voor het laatst in Belgie geweestDat is het enige land ter wereld waarbij alle doorgaande wegen straatverlichting hebben.
Ja, ik had het echt aan iedereen gevraagd welke bus/tram ik moest hebben. Een zo'n gast wou me 3x laten overstappenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan echt aan het OV lag
ja dat is wel fijn jaquote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De snelweg is juist het ergsteEn dan de afrit borden neerzetten NA de afrit
ik kom alleen maar op de snelweg en in de stad, maar op de snelweg hebben ze wel overal verlichting (wat ik grote onzin vind).quote:Op maandag 27 maart 2006 15:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Eergisteren. En ze hebben dus bijna nergens straatverlichting. Hooguit 2 lampjes in een straat.
Ik heb het dus niet over de snelweg.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom alleen maar op de snelweg en in de stad, maar op de snelweg hebben ze wel overal verlichting (wat ik grote onzin vind).
En tering wat regent het hier hard![]()
Olaquote:
Hier is het droogquote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom alleen maar op de snelweg en in de stad, maar op de snelweg hebben ze wel overal verlichting (wat ik grote onzin vind).
En tering wat regent het hier hard![]()
De zon komt hier alweer tevoorschijnquote:Op maandag 27 maart 2006 15:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier ook net. Gelukkig duren die buien niet lang
Geinig. Fotootje gemaakt?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, geen drupje. We hadden btw perfect uitzicht op de regenbuien boven Leeuwarden
Alexxxxxquote:
ik slinger mn MSN even aanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alexxxxxjou moet ik hebben
![]()
Eigenlijk SandraD'r moet weer eens wat ontworpen worden
quote:
ik heb zin in bruine bbonen, maar heb morgen rijlesquote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vanavond ook iets aan elkaar breien, want mijn ouders eten iets wat ik niet zo lekker vind.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zin in bruine bbonen, maar heb morgen rijles
ik eet altijd meteen een blik bruine bonenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Dan maak je iets met bruine bonen, maar dus niet teveel bonen. Dan valt het wel mee
Hmm, ik vind witte bonen in tomatensaus lekkerderquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik eet altijd meteen een blik bruine bonen
Googolplexian ookquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, ik vind witte bonen in tomatensaus lekkerder
gefeliciquote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
loonsverhoging gekregen![]()
met twaalf maanden zekerheid van werk![]()
Er zijn vast nog wel wat russische merken over en anders haal je een merk uit zuid oost europaquote:
Ik heb nog niets gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
Ik heb contacten met meerdere fabrikanten, komt wel goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel wat russische merken over en anders haal je een merk uit zuid oost europa
quote:
jouw snode plannetje is om soort van importeur te worden?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb contacten met meerdere fabrikanten, komt wel goed.
sssssssssstquote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
jouw snode plannetje is om soort van importeur te worden?![]()
Ik ontken allesquote:Op maandag 27 maart 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
da's lang gelden![]()
ben jij toevallig degene die was opgepakt?![]()
en bedankt![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
jammerquote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ontken alles![]()
Ben een weekende stout geweest en dus weinig online
quote:
beterschapquote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef vlad het volgende:
bedankt iedereen![]()
nu naar huis, ziek te wezen![]()
geef je SozzaB ook een bordjequote:
vooral in je carnavalsoutfitquote:
misschien zit hij TV te kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef vlad het volgende:
waarom is herman er nu niet?![]()
op ned 2 hebben ze even de volvo ocean race als item en het gaat over de brunell waar hij op mee wou![]()
te kwijlenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
misschien zit hij TV te kijken
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
herman is een arbeider, dus die heeft om zes uur groente met aardappelen en vlees gehad, en is om 18:30 naar nederland twee gana kijken.
Hoe weet jij dat?!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef BazzoS het volgende:
't is iets oosters met een heel pakkende melodie
kan jij gedachte lezenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef BazzoS het volgende:
't is iets oosters met een heel pakkende melodie
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:48 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff.entensity.net/032706/media.php?media=idiot.wmv![]()
Eigen schuld.
maar ik moet hem ook hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt het er nog niet 5.000 keer over gehad of zo ook
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zijn dat voor lamlullen bij die F1 nieuws submitters
Ja hallo Paul Dane is doodquote:
Hoelang geleden heb je gesubmit?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hallo Paul Dane is dood
En dan submit je dat en gebeurd er niks....
Dat had er vanmorgen al op moeten staan
stond gisternacht al op de FP hoor? door de Sport-SA gepost nota bene....quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hallo Paul Dane is dood
En dan submit je dat en gebeurd er niks....
Dat had er vanmorgen al op moeten staan
Vooral die walletquote:Op maandag 27 maart 2006 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga toch voor deze dan
[afbeelding]
Ja hallo op die kutsite kijk ik nooitquote:Op maandag 27 maart 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stond gisternacht al op de FP hoor? door de Sport-SA gepost nota bene....
quote:4x Barracuda Gt4 + 4x 205/40R17 Toyo Proxes 1492,-
4x Barracuda Gt4 + 4x 205/40R17 Bridgestone Re050 1564,-
das niks manquote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
ih had ff prijsje opgevraagd voor die Barracuda Cuda GT4 velgen![]()
[..]
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi, wanneer bestel en betaal je ze voor me?
Het lijkt achter net alsof ik trommelremmen hebquote:Op maandag 27 maart 2006 19:13 schreef PeuRac het volgende:
doe foto eens plaatsen dan?
Bij geile foto's denk ik trouwens meestal niet meteen aan remschijvenmisschien dit een topic voor jou Bara: Hoelang sta jij al droog [Part deux]: De roeping van de Oase
vorige week liep je nog trots te verkondigen dat je achter grotere schijven had als voorquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt achter net alsof ik trommelremmen heb
kei vet man... serieus tis gewoon helemaal keiquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Keigeil is gewoon een uitdrukking hoor in brabant
Jullie stomme noorderlingen snappen dat niet
Ja hallo het is 1 bonk roestquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vorige week liep je nog trots te verkondigen dat je achter grotere schijven had als voor
heb ik allang gepostquote:
Kei kan overal voor man!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef PeuRac het volgende:
keigeil was geen uitdrukking daar in Brabant waar ik altijd kwam hoorEn Breda is toch wel redelijk midden in Brabant
![]()
En ik ben geen noordeling![]()
ben een Achterhoeker
![]()
![]()
eeeeeindhoveeeeeuh de keigekste manquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kei kan overal voor man!
Dus ook voor geil!
En hoe verder je richting eindhoven gaat hoe erger het word
Doar ben ik geboren manquote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
eeeeeindhoveeeeeuh de keigekste man![]()
Bara had nog wat complimentjes voor je betreffende het formule 1 nieuwsquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef jozef444 het volgende:
Breda is niet de goeie hoek van brabant peusnap dat nou toch s
Jaa! de F1 fans lezen natuurlijk dat sportgedoe niet hequote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bara had nog wat complimentjes voor je betreffende het formule 1 nieuws
doet me vrij weinigquote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bara had nog wat complimentjes voor je betreffende het formule 1 nieuws
Ik betwijfel het...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga kijken of ik mn tijd nuttiger kan besteden
ik wil wel vooruit rijden om te timen hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat er gebeurd hoor van 100 naar 200
dan maakt die volvo gehakt van die alfaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat er gebeurd hoor van 100 naar 200
Nu is het al gewisseld....maar anders moet ik smorges om 6:45 krabbenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:29 schreef PeuRac het volgende:
hey Bara, waarom staatje Volvo buiten en de Vito onder een afdak![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil wel vooruit rijden om te timen hoor![]()
herkenbaarquote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het al gewisseld....maar anders moet ik smorges om 6:45 krabben![]()
En je wil niet weten hoe groot de voorruit van een vito is
Racen doen we op het circuitquote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti mompelt:"rechtuit branden kunnen we allemaal"
Mag blij zijn dat ik een vito heb gekregenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef PeuRac het volgende:
je hebt van je baas geen standkachel gekregen?
Jullie hangen toch gewoon met je kop uit het raam dan?quote:
heh, ja dat stukkie achteruit uit het vak wel, maar ik ga geen 600m @ 50 km/h met m'n kop in de vrieskou hangenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie hangen toch gewoon met je kop uit het raam dan?
moet je aan die kerels achter je schutting vragen of ze t wat rustiger aan doenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef Hugster het volgende:
het is hier aan het waaien als een achterlijke![]()
De (stevige) schutting klapt gewoon helemaal heen en weer van sommige rukken
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:41 schreef jozef444 het volgende:
[..]
moet je aan die kerels achter je schutting vragen of ze t wat rustiger aan doenrukken
![]()
zeg dan gewoon dat t hard aan t waaien is
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef Hugster het volgende:
het is hier aan het waaien als een achterlijke![]()
De (stevige) schutting klapt gewoon helemaal heen en weer van sommige rukken
Heb je die rechtuitbrander van je op zandvoort laten rijden?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef Alfisti het volgende:
Het was anders fucking koud vandaag in ZandvoortWind was bruut hard
krijg je dervan als je in een ander schermpje bash.org open hebt staanquote:Op maandag 27 maart 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]![]()
zo droog
![]()
Het is vliegerweer nu man....alleen weinig zin om even naar het strand te rijden
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Een Volvo station op de Nürburgring, dat roept bij met hetzelfde gevoel op als naar de paralympics kijken
Ik ga met m'n vtec anders goed af tegen een T5Rquote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Een Volvo station op de Nürburgring, dat roept bij met hetzelfde gevoel op als naar de paralympics kijken
Hee! Jij hebt een rechtuitbrander he!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je die rechtuitbrander van je op zandvoort laten rijden?![]()
heeft iemand voor deze meneer het filmpje van de WTCC op de Nordschleiffe? Waar de 155 gewoon alle BMW's en Mercs achter zich laatquote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef jozef444 het volgende:
de ringmet een volvo
daar kunnen die alfa jongens aleen maar van dromen om met stijl en snelheid over een circuit te gaan
![]()
Ik zal er geen scheet minder om laten hoor als hij om gaat, maar die ouwe lui vinden het wel spannendquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft iemand voor deze meneer het filmpje van de WTCC DTM op de Nordschleiffe? Waar de 155 gewoon alle BMW's en Mercs achter zich laat
Ja maar dat ding weegt ook behoorlijk zwaar voor zo'n klein gebakjequote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vtec anders goed af tegen een T5R
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal er geen scheet minder om laten hoor als hij om gaat, maar die ouwe lui vinden het wel spannend![]()
en jofef, heel droog![]()
jajajajajajaja, doe maar rustigquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft iemand voor deze meneer het filmpje van de WTCC op de Nordschleiffe? Waar de 155 gewoon alle BMW's en Mercs achter zich laat
En terechtquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vtec anders goed af tegen een T5R
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jajajajajajaja, doe maar rustigmaar dan heb je t ook over auto's he Beamers en Mercs
Bara en ik hadden t volgens mij over echte auto's
helemaal waar ... vooral die van mij met z'n electrisch dakquote:Op maandag 27 maart 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar dat ding weegt ook behoorlijk zwaar voor zo'n klein gebakje
Iedereen gaat er vanuit dat dat ding niet door de bocht wil.... maar ik ben er gewoon nog nooit hard mee door een bocht gegaanquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hee! Jij hebt een rechtuitbrander he!![]()
Was de vijverberg trofee vandaag en tevens trainingsdag van de Alfa Romeo Challenge
Zal straks wel wat foto's posten
Nu peu me bijvalt trek ik mn standpunt inquote:
Gelukkig is het dagelijks leven geen Nürburgringquote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
helemaal waar ... vooral die van mij met z'n electrisch dak
Op die dvd die ik hab wordt Jan Lammers alleen maar ingehaalt, of rijdt hij schadequote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
Hoe deed Jan Lammers het ook alweer in het BTCC met die Vulva?En wie won er ook alweer het kampieoenschap ?
Die Vulva's rijden nu nog steedsquote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
Hoe deed Jan Lammers het ook alweer in het BTCC met die Vulva?En wie won er ook alweer het kampieoenschap ?
En gelukkig komt die NSX ook echt wel een keer, ooit, theoretisch, per definitie bindt me d'r niet op vast, denk ik, slechtsquote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig is het dagelijks leven geen Nürburgring![]()
Die Alfa's rijden ook nog steedsquote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die Vulva's rijden nu nog steeds![]()
Die alfa's zijn veilig opgeborgen zodat ze niet uit elkaar vallen![]()
![]()
Precies nederland bestaat uit lange rechte snelwegen...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig is het dagelijks leven geen Nürburgring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |