Voor de juiste prijs ben ik je man. Ben tenslotte thuis in de inbraakbeveiligingquote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Meki het volgende:
verhaal
zonder succesquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef SiemeN het volgende:
Wacht, dat had je al gedaan.
DNB wel. Goud.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:
banken hebben tegenwoordig niet echt veel geld meer in de kluis liggen dus verzin maar vast even een ander doel.
oow - ben je ook goed in mensen gijzelen ?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs ben ik je man. Ben tenslotte thuis in de inbraakbeveiliging
Codename: RalbaL
Slim. Misschien zitten ze net te lunchen als je komt, sta je dan met je theepottengezicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik je ga assisteren moeten we de buit nog delen ook.
Het is trouwens wel raadzaam om tijdens kantooruren even te bellen of je gelegen komt.
Hi-La-Rischquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Postbank beroven......dude....je gaat dus het postkantoor beroven![]()
Nog even goed nadenken zou ik zeggen
ik weet waar het ligtquote:
Gewoon je rekeningnummer opgeven en eisen dat ze geld overmakenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:
banken hebben tegenwoordig niet echt veel geld meer in de kluis liggen dus verzin maar vast even een ander doel.
Is goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet waar het ligt
binnenkort hoor je wel op het nieuws![]()
je moet iets doen in je levenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Eindelijk dan. Je genetische drang om misdaden te begaan openbaart zich. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kun je het niet onderdrukken.
Was je al geweest zeker?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Meki het volgende:
Ik wil graag Postbank beroven want die haat ik. ABN die bespaar ik
dat is wel een ideequote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik je ga assisteren moeten we de buit nog delen ook.
Het is trouwens wel raadzaam om tijdens kantooruren even te bellen of je gelegen komt.
Accuzuur erin.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik doe mee maar ik neem wel mijn eigen gereedschap mee
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
oow dan neem ik geld meequote:Op maandag 27 maart 2006 13:01 schreef martinlutherking het volgende:
Ow, Meki, dat goud wat daar in die ene openbare ruimte is nep. Dat zijn stenen met bladgoud, en gewichten eraan.
quote:
ABN AMRO is mijn vriend altijd geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 13:01 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Was je al geweest zeker?
[afbeelding]
pilotje gedraaid ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
De grootste.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
Welke Postbank zullen we pakken
Ik eis een tram als vluchtwagenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
vlucht auto is ook geregeld. inclusief oma als chauffeur
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Kunnen we beter de directeur gijzelen en een helicopter eisen.
er gaan geen trams naar Schiphol...quote:
Bel George clooney effe.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Meki het volgende:
Al mijn voorbereidingen zijn af - alleen me echte werk moet gebeuren![]()
alleen zoek ik mensen die meewillen gaan.die mij kunnen assisteren.
dit zal de grootste bankoverval worden in eeuwenlang![]()
Ik wil graag Postbank beroven want die haat ik. ABN die bespaar ik
het lukt zekermet mij ervaring en daadkracht zal het lukken en ben ik dan miljonair
ik wil nog graag in Nederland blijvenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
er gaan geen trams naar Schiphol...
Je kuint het overigens wel als drukmiddel gebruiken, het feit dat jeje vliegtuig nar Brazilië moet halen
van de DNBquote:Op maandag 27 maart 2006 13:15 schreef Herkauwer het volgende:
Psst,.... schematje kopen?
[afbeelding]
Uiteraard, je denkt toch niet dat ik dat schema hier online ga zetten he.... Daar gaat mijn omzet...quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Uiteraard, je denkt toch niet dat ik dat schema hier online ga zetten he.... Daar gaat mijn omzet...
nee het is een plicht van de Meki geloofquote:Op maandag 27 maart 2006 13:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Meki, is het beroven van banken eigelijk een verplichting vanuit je geloof, of is het genetisch bepaald?
Allah zal je straffen, jij godslasteraarquote:Op maandag 27 maart 2006 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee het is een plicht van de Meki geloof![]()
En die ene hindoe met die 8 armenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Allah zal je straffen, jij godslasteraar![]()
Bankroet dus.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Negers zijn ook zwart omdat ze zovaak door schoorstenen van banken gaan.
sukkel, lachen om je eigen grappenquote:
Hahahhhaha.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
sukkel, lachen om je eigen grappen
Zult zeker geen vrienden hebben
Ik heb alles al doorgespeeld naar mijn collega';s dus ze staan hem op te wachten bij de bank.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef PonyLover het volgende:
is meki al onderweg?
WAT! hij is toch niet begonnen zonder mij hequote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef PonyLover het volgende:
is meki al onderweg?
koop een staatslot.. maak je meer kans mee.. dit is kansloos...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef Meki het volgende:
ik heb al 2 banken geobserveerd
ik word rijk
CIA kan me ook niks doenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
We liggen al op de loer ( politie CIA )
Ja ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
CIA kan me ook niks doen
ik heb alles al op papier gezet
alleen de tijdstip moet nog komen![]()
staatslot en toto hebben me niet duizenden euro´s rijker gemaaktquote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
koop een staatslot.. maak je meer kans mee.. dit is kansloos...![]()
zullen we samen gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ook
Wrom kunne wij je niks doen ?
FBI is nep daarom ben ik daar weg en naar CIA gegaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we samen gaan![]()
omdat ik ook daar ook plannen voor heb
ik heb bewijzen dat ik het niet heb gedaan
FBI etc. geen bewijzen alleen geruchten![]()
je krijgt de helftquote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
FBI is nep daarom ben ik daar weg en naar CIA gegaan.
Maar we gaan bij verkeerde bank liggen dan krijg ik 25% ?
maar dan worden we dronken dan kunnen we niet helder nadenkenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
vergeet de bier niet! voor daarna
ik ben vandaag erg tevredenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
DEAL !
ik wordt niet vaan eentje dronken, jij wel?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dan worden we dronken dan kunnen we niet helder nadenken
Nemen we wel meteen vliegtuig of boot naar land waar ze ons niet vinden en zorgen we voor goed alibi.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben vandaag erg tevreden![]()
als de tijd rijp is dan gaan we![]()
Ik heb dit topic gelezen, dus ik weet het lekker.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nemen we wel meteen vliegtuig of boot naar land waar ze ons niet vinden en zorgen we voor goed alibi.
Nee hoor, we geven alle mensen gewoon dit:quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Gek dat horen ze
we nemen de tramquote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nemen we wel meteen vliegtuig of boot naar land waar ze ons niet vinden en zorgen we voor goed alibi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |