mietjequote:Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef clauwheee het volgende:
Jullie kunnen mij afvoeren, sjemig. Dik 2 uur staan bikkelen...en nu ben ik totaal kapot
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- regelt steekkarretje om Clau af te voeren
reed vanmiddag nog langs je werk, ik zwaaide, maar je zwaaide helemaal niet terugquote:Op maandag 27 maart 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft een half uur hard gelopen - nu dochen en dan koffie dan lekker BBC Dalziel kijken of is dat al begonnen?
Mijn werk kan niet zwaaien en ik was er nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
reed vanmiddag nog langs je werk, ik zwaaide, maar je zwaaide helemaal niet terug![]()
je moet het programma maar eens terug kijken, erg boeiend ook al ben je het er niet mee eensquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Klinkt niet goed rubber, dat verkopen door de gemeentes.
En proef ik daar iets van belangenverstrengeling of zelfs een kleine mafiose connectie?
ik dacht al...da's niets voor jou om niet te zwaaienquote:Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
Mijn werk kan niet zwaaien en ik was er niet![]()
![]()
![]()
Ja hoor, als je nu mijn rug komt wassen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik dacht al...da's niets voor jou om niet te zwaaien
morgen rijd ik er waarschijnlijk weer langs, zwaai je dan wel terug ?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
TCN - da's toch de eigenaar van het mediapark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |