quote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach, mag ie ook een keer een verzetjeDat traint ie wel weer af, daar zorg ik wel voor
![]()
Vinden jullie m'n nieuwe identiteit ook zo leuk?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach, mag ie ook een keer een verzetjeDat traint ie wel weer af, daar zorg ik wel voor
![]()
Vinden jullie m'n nieuwe identiteit ook zo leuk?
Mwa, oke vooruit dan, omdat jij het bentquote:Op maandag 27 maart 2006 22:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar in deze onderdanige positie is dat geoorloofd![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is lieve robbie
Dat hij voor Ajax speelt zegt genoeg over zijn smaak, of het gebrek eraanquote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Heerlijk toch, zelfs Boukhari valt voor Buijs!
Bijna is niet helemaalquote:
NPquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef DeTolk het volgende:
Tot morgen Hools
dankje borisz. ik zal het opnemen
verplaatst op welke manier. Locatie of datum ?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Dance Valley heeft een goede line upbeetje kut alleen dat het verplaatst is
Datum, is nu een paar maanden eerder geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
verplaatst op welke manier. Locatie of datum ?
15/16 juli, precies met het begin van de 4daagse feesten van Nijmegenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef dndiek het volgende:
Wanneer is DanceValley nu?
Dat valt dan inderdaad niet gunstig voor jequote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
15/16 juli, precies met het begin van de 4daagse feesten van Nijmegen
Vorig jaar nog gewerktquote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Wij gaan dit jaar wss toch weer naar Defqon maar slaan Thunderdome dan over.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Leeuw is weer grappig.
Straks weer WKdols met Adje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zekersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |