Vooral dat laatste...quote:108.000 kijkers voor Entertainment Live
Entertainment Live (Talpa, 18:00) - Evert Santegoeds en Anouk Smulders verzorgden gisteren voor het eerst de opening van Talpa met de uitzending van Entertainment Live, dat door 108.000 kijkers (madl: 2.5%) bekeken werd. "Wij gaan de laatste nieuwtjes als eerste brengen", aldus Santegoeds bij TVgids Online. "Geen oeverloos geouwehoer zoals in Boulevard, maar gewoon 20 nieuwtjes in 24 minuten. Het belooft een flitsende show te worden." Evert is blij met zijn nieuwe programma op Talpa. "Kon ik vroeger iets wat ik allang wist pas een week later in het blad zetten; nu kan ik iets wat ik om tien voor zes te horen krijg ’s avonds direct op televisie zeggen. Dat is geweldig, want vroeger jeukten mijn handen nog wel eens als ik zag hoe anderen een primeur opeisten terwijl ik allang op de hoogte was. Er zijn nieuwtjes en er zijn nieuwtjes. Sommige dingen weet ieder ander ook binnen een uur en dus kan ik die onderwerpen makkelijk in Entertainment Live aan bod laten komen. Andere exclusieve reportages kunnen rustig even wachten en die zal ik dan ook zeker voor Privé bewaren." Vorige week maandag werd een aflevering van 'De leukste thuisvideo's' na 18.00 uur door 279.000 Talpa-kijkers bekeken.
quote:
Huh, John vd heuvel heeft een affaire ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef schatje het volgende:
John van den Heuvel heeft een affaire met een zeer rondborstige dame en die is nu zwanger.
Geruchten hè?
Nee, ik was niet thuis !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard niet gezien? Kijk anders maar naar de herhaling.
Daarin kwam het namelijk ook ter sprake.
60.000quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
100 000 kijkersSneu voor ze
Naja, hopenlijk vandaag meer!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santegoeds: Het duurt even voordat de kijkers doorhebben dat er een nieuw programma is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |