quote:
Nieuwe tegels geregeldquote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij snappen die andere Gijsjes het niet meer
jah.... voor vriend van me....quote:
Meegenomen ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... voor vriend van me....
gast heeft nieuw huis en die vorige bewoner ( maroc) heeft alle tegels in de tuin meegnomen
ja joh... maf...... gast heeft de tegels en schuttingdelen meegenomenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meegenomen ook.... waarom?? ... Het zijn gewoon cheap bastards hoor...
Ahuhquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... voor vriend van me....
gast heeft nieuw huis en die vorige bewoner ( maroc) heeft alle tegels in de tuin meegnomen
Jullie nog 1 week wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja joh... maf...... gast heeft de tegels en schuttingdelen meegenomen
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ahuh![]()
Gijs als je hulp nodig hebt met het plaatsen van je nieuwe terras dan hoor ik dat wel ja !
uithangen iddquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jullie nog 1 week wachten![]()
En dan ga je
[afbeelding]
uithangen
Asfalt ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ga asfalt erin gooien gijs
geen onderhoud meer
![]()
Asfaltquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
geen onderhoud meer
![]()
We komen wel even langs bij je gijsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
geen onderhoud meer
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:38 schreef Beach het volgende:
Ik draai nu alles op full met mn fx5700 en heb heel behoorlijke fps.
Alleen zijn er nog geen bomen en is het water paars![]()
Maar de rest ziet er super uit.![]()
Ik zal wel snel een screenshotje maken.
Goed man die Centrale Topics featurequote:
Ja dat werkt uitstekend inderdaad.. is ook overzichtelijk om te zien of er niks dubbel staat enzo.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
Toch best veel spoilers in dat Oblivion topic op die PC problemen naLas net dat iemand door bruggen valt
![]()
![]()
Denk dat ik het topic even vermijd.
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_centrum_Gouda.html
Das het dorp bij jou naast ..
Beetje jammer dat je health niet vol is.. heb ik last van. Alle balkjes moeten vol zijn bij mij... meteen.quote:
Ik let niet op de balkjes maar op de verwondingen van mijn armen die in beeld komen tijdens het vechtenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je health niet vol is.. heb ik last van. Alle balkjes moeten vol zijn bij mij... meteen.
Helemaal als je regenaration spell klaar hebt staan.
De webcamquote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs...
kreeg het net te horen idd
![]()
ben die webcam aan t checken
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De webcam![]()
Wat zit daar dan?? De Free Record shop? Of een kledingzaak...
quote:Uitslaande brand in centrum Gouda
GOUDA -
In een brasserie aan de Markt in het historische stadshart van Gouda woedt sinds maandag omstreeks het middaguur een grote, uitslaande brand. De brandweer is met groot materieel aanwezig. De gelegenheid was op het moment dat het vuur uitbrak gesloten, meldde een woordvoerder. Nadere bijzonderheden ontbreken.
Webcam Markt Gouda
Als het meezit bij de dieven gilde komenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
B,... of Surfer,.... nog speciale plannen vanavond in Oblivion?
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
had ook niet anders verwachtquote:
Volgende rank in Thieves guild en verder met de main questsquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
Jij bent actief aan het stelen? Nog tips? Dat lockpicken is wel moeilijk zegquote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef silver-surfer het volgende:
Volgende rank in Thieves guild en verder met de main quests
Ja ik laat hem automatisch doen.. maar dat werkt ook niet altijd.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent actief aan het stelen? Nog tips? Dat lockpicken is wel moeilijk zeg
Hey kutnewbie, stel je eens voor!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik haat RPG's, nu zit ik alweer te bedenken wat voor andere class/race ik wil gaan spelen
quote:
Gijsssssssssss...abnormaal...wat een spelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:![]()
Gijssssssss.... jij geniet ook he. Hele weekend gegamed zie ik
Ik ga straks een stapel lockpicks kopen en flink oefenen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Ja ik laat hem automatisch doen.. maar dat werkt ook niet altijd.
Voor very easy sloten heb ik een spell die ik kan gebruiken.. maar met andere sloten.. vlgs mij palletje omhoog duwen en op A drukken.. dan de volgende weer doen..
Ja klopt... ik deed het ook in het begin automatisch maar ik heb het boekje eens goed gelezen en nu doe ik het zelf... scheelt weer lockpicks...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik laat hem automatisch doen.. maar dat werkt ook niet altijd.
Voor very easy sloten heb ik een spell die ik kan gebruiken.. maar met andere sloten.. vlgs mij palletje omhoog duwen en op A drukken.. dan de volgende weer doen..
Bij die wachttorens kun je ook goed scoren. Die guards hebben best een mooie uitrusting.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
@ Strol... ja stelen is geweldig... vooral in winkels..
Daar krijg je items hoor
Waar koop je die dingen danquote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga straks een stapel lockpicks kopen en flink oefenen.
Heb je die heler nog niet gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
Waar koop je die dingen dan
Alleen bij Grey fox.. maar die vraagt 5 goudstukken PER lokpik.
Zegt me niks.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je die heler nog niet gevonden?
Ja klopt die hebben ook leuke spullen...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij die wachttorens kun je ook goed scoren. Die guards hebben best een mooie uitrusting.
Heb jij al van die illusion spells? Volgens mij zijn die best handig. Maar ik kom die hele Academy niet in.
Wat is je Xbox Live naam trouwens? Kan ik je toevoegen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssss...abnormaal...wat een spel![]()
![]()
Ik geniet, allemaal dankzij jou.
![]()
![]()
Bij de helers zijn ze voor 3 te krijgen gijs.. maar die heb je pas als je lid bent van de guildquote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar koop je die dingen dan
Alleen bij Grey fox.. maar die vraagt 5 goudstukken PER lokpik.
Afkraaktequote:Op maandag 27 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]Dankzij mij ook................... Ja,.. dit was een terechte hype ! Weet nog goed dat B. ooit eens dit spel afkraakte in het 360 topic
Eerst Mages Guild doen geloof ik. Dan naar school of naar de Universiteit of 3 dagen te studeren... en dan ook echt hequote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij al van die illusion spells? Volgens mij zijn die best handig. Maar ik kom die hele Academy niet in.
Nee niet echt afkraken nee.... meer zoiets van Doelloos rondlopen zonder actie en bedoelingquote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
AfkraakteIk zag het niet zo zitten nee... had er niks van gelezen ook... owww.. een RPG.. zal wel
Hoe kom je bij de mages guild?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerst Mages Guild doen geloof ik. Dan naar school of naar de Universiteit of 3 dagen te studeren... en dan ook echt heAcademy toegang is dan bijna compleet..... veeeel spells daar.
Nee, ik vind er geen hol aan eigenlijk, ben op zoek naar een auto en een circuit, ff wat rondetijden er op knallenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee niet echt afkraken nee.... meer zoiets van Doelloos rondlopen zonder actie en bedoelingMaar gelukkig vind je dat nu juist leuk !
Er zijn geen Guilds in de Imperial City Gijs.... Je moet echt even naar buiten ofzo..... ik raad je aan om eens een bezoek te brengen aan Anvil... prachtig kustdorpje in het westen aan de kust. Heerlijke Mage Guild daar.... zijn aardiger dan in de andere dorpjes... tevens zit er een goede Fighters Guild als je daar meer behoefte aan hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe kom je bij de mages guild?
Dieven gilde lukt me bijna... als ik wil kom ik ook in die brotherhood .. maar die mages heb ik nog niets over gevonden of gelezen eigenlijk
Als ik die grey fox kerel heb dan ga ik die kant ook eens opquote:Op maandag 27 maart 2006 15:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er zijn geen Guilds in de Imperial City Gijs.... Je moet echt even naar buiten ofzo..... ik raad je aan om eens een bezoek te brengen aan Anvil... prachtig kustdorpje in het westen aan de kust. Heerlijke Mage Guild daar.... zijn aardiger dan in de andere dorpjes... tevens zit er een goede Fighters Guild als je daar meer behoefte aan hebt.
Guild leren je spells, moves en geven je respect en Gold. Tevens moet je je echt goooed opwerken wil je wat beginnenLeider bv.........
Oblivionquote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik die grey fox kerel heb dan ga ik die kant ook eens op
Hoewel.. van iemand uit de arena moest ik geloof ik een quest in het oosten beginnen ... ik neem wel een paard mee
en dan valt halverwege het paard zeker dood neer omdat je er te hard op reed of kan dat niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik die grey fox kerel heb dan ga ik die kant ook eens op
Hoewel.. van iemand uit de arena moest ik geloof ik een quest in het oosten beginnen ... ik neem wel een paard mee
Sick, 18-jarigen die een overdosis heroine nemen...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.mydeathspace.com/
Vage site... al die mensen die je daar ziet zijn allemaal omgekomen.. en hadden een profiel op myspace.com
Vaag om zoveel jonge mensen er te zien, in de bloei van hun leven... allemaal mol.
Ik vond dat meisje dat voor een trein was gesprongen er zoiezo al creepy uit zien.. en dan die log.. morgen neem ik de treinquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Sick, 18-jarigen die een overdosis heroine nemen...
Veel autoongelukken trouwens
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje dat voor een trein was gesprongen er zoiezo al creepy uit zien.. en dan die log.. morgen neem ik de trein![]()
Whahahahahaquote:
Valt me altijd op dat die Gothic types allemaal voor de zelfmoord gaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.mydeathspace.com/
Vage site... al die mensen die je daar ziet zijn allemaal omgekomen.. en hadden een profiel op myspace.com
Vaag om zoveel jonge mensen er te zien, in de bloei van hun leven... allemaal mol.
maar kon die naam dan nog gayer??quote:Op maandag 27 maart 2006 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Kutwerk om zo'n naam te verzinnen![]()
Maar ja ... beter dan DarkLordDestroyer ofzo
Sjoooooooooooootimeee ! Dat niet gay genoegquote:
Ik heb m'n best gedaan... maar neequote:
Ja dat zijn doorgaans depressieve mensen die kut muziek luisteren.. niet zo gek.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat die Gothic types allemaal voor de zelfmoord gaan.
Sowieso vind ik Amerikanen eng.... als je ziet hoe serieus zei het Internet nemen en hoe snel ze denken een relatie te hebben met elkaar.......quote:Op maandag 27 maart 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zijn doorgaans depressieve mensen die kut muziek luisteren.. niet zo gek.
Gijs... je post wat Mario plaatjes tegenover een groep Oblivion fans......... WTF verwacht jequote:
Tja, niets eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs... je post wat Mario plaatjes tegenover een groep Oblivion fans......... WTF verwacht je
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, niets eigenlijkIk ga Quinny en O-Ren wel knuffelen ofzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, niets eigenlijkIk ga Quinny en O-Ren wel knuffelen ofzo
Muziek in RPG's en Adventures is heel belangrijk jaquote:Op maandag 27 maart 2006 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Mario ook veel leuker hoor
Maar de muziek van Oblivion of zoiets vind ik wel erg mooi, das ook eigenlijk het enige![]()
lekker hèquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker dat het weer zo lang licht is.
WHAHAHAHAAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker hèlente komt er weer aan gijs
heb er zin in
leuk trouwens zo'n schotelhet waait hier zo fucking hard dat ik gewoon geen beeld meer heb
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef mr_Brown het volgende:
leuk trouwens zo'n schotelhet waait hier zo fucking hard dat ik gewoon geen beeld meer heb
Tis een tegel of 50 wat er weg mag.. heb net geteldquote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker hèlente komt er weer aan gijs
heb er zin in
serieus gijs??quote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een tegel of 50 wat er weg mag.. heb net geteld
ik had het filmpje vanmiddag al gezien ja, ging echt hardquote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef kepler het volgende:
Dodelijke IRL crash
IRL coureur Paul Dana overleden.
lijkt een beetje op Zanardi, en ook op Alonso in zijn eerste? jaar die onder geel vol op een band rijdt...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik had het filmpje vanmiddag al gezien ja, ging echt hard![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus gijs??![]()
![]()
dan mag ik wel een paar x rijden
![]()
Zeer zeker.......... gisteravond moest ik een berg beklimmen om een item te zoeken voor iemand uit een dorp. Eenmaal boven ging de zon onder.... heb bijna 5 minuten staan staren. Ik zag door de wolken (zo hoog was ik) net nog het dorpje onder mijn voeten liggen.......... ben er dik 1 uur mee bezig geweest om de top te bereikenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:10 schreef Strolie75 het volgende:
Reclame doet geen recht aan het spel, het is zoveel mooier
Morgeuh trouwens
Gister hele tijd zitten klooien om genoeg potions te vinden om mijn luck omhoog te schroeven nadat deze bij een quest een flinke hit had gekregen. Maar na twee dagen zat het weer helemaal goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:44 schreef Sjotime het volgende:
Zeer zeker.......... gisteravond moest ik een berg beklimmen om een item te zoeken voor iemand uit een dorp. Eenmaal boven ging de zon onder.... heb bijna 5 minuten staan staren. Ik zag door de wolken (zo hoog was ik) net nog het dorpje onder mijn voeten liggen.......... ben er dik 1 uur mee bezig geweest om de top te bereikenSpel +10
Die kant gaat het bij mij ook op.quote:Staat ondertussen op een van de beste games ooit lijst bij me.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:50 schreef Sjotime het volgende:
Zit ook in zo'n fase dat andere GAM topics me echt niet veel meer boeien
Je moet er eens serieus over nadenken wat een game ze hebben neergezet..... niet normaal hoor. Zoveel mogelijkheden en vrijheid,......... Het is ZO goed...... Eurogamers 10 is zo correctquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister hele tijd zitten klooien om genoeg potions te vinden om mijn luck omhoog te schroeven nadat deze bij een quest een flinke hit had gekregen. Maar na twee dagen zat het weer helemaal goedDat staat wel onduidelijk aangegeven vind ik.
[..]
Die kant gaat het bij mij ook op.Ik ga hier opzekers nog maanden van genieten. Heb nog zooooooooo weinig gedaan.
![]()
Wat voor character heb jij eigenlijk? Ben een vrij sterke scout, maar ik ga mijn magie nu wat versterken. Ik merk dat ik die healing spells toch wel nodig heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:51 schreef Sjotime het volgende:
Je moet er eens serieus over nadenken wat een game ze hebben neergezet..... niet normaal hoor. Zoveel mogelijkheden en vrijheid,......... Het is ZO goed...... Eurogamers 10 is zo correct
Ben een Bretonse Bard geboren onder The Thief, met nadruk op Stealth en Healing! Ik lijk een beetje op Legolas uit LotR maar dan met wit grijs haar...... heeeeeerlijk gay !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor character heb jij eigenlijk? Ben een vrij sterke scout, maar ik ga mijn magie nu wat versterken. Ik merk dat ik die healing spells toch wel nodig heb.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:58 schreef Sjotime het volgende:
heeeeeerlijk gay !
Ik wil de soundtrack maar kan hem nergens vinden...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:05 schreef Sjotime het volgende:Zit met een klant aan de telefoon,... ik hang op,... pak koffie en neurie de worldtheme uit Oblivion................
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil de soundtrack maar kan hem nergens vinden...
Whahahahahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
Oh ja Cho.. change of plans.. moest uiteindelijk naar het Noorden toe ipv Oost of West..
Heb een paard gepakt en ben gaan stappen.. ben tot aan de sewers gekomen(Op de kaart 1 cm verder op)
Zit daar nu in een grot.. moest boven 2 mannetjes killen eerst.. die begonnen gewoon te schieten.. ja hee hee hee.. dan kan je het krijgen ook. Dus die zijn mol.. en beroofd.. zal de dievengilde niet cool vinden denk ik, maar anders was ik zelf assasint.
Maar net dat ik er achter kom dat dat domme paard weer terug was gelopen.. kwam ik dat riool tegen.. EN DAT IS FUCKING ENG!
Mn pijl en boog werken heerlijk, 1 schot en ze zijn al bijna mol.. maar goed.. loop je daar door die kerkers heen.. of graftombe wat is het.. loopt dood he .. Net op het punt dat ik me wil omdraaien stap ik op een steen... een muur zakt wegGodver.. nog dieper naar beneden... en daar stond ik ook weer ergens op een steen.. weer een muur weg... nog dieper...
Toen kwam ik uiteindelijk een zombie tegenIk haat die krengen.,.. pijlen haalde niet uit.. kerel liep met 5 pijlen in zn bast gewoon op me af. Vuurballen geprobeerd... kerel liep gewoon door.. ik liep naar achteren en naar achteren, werd in een hoek gedreven.. en net op het punt dat ik wilde gaan gillen als een klein meisje was ik dood.. ... gelukkig.. ik had het kippenvel op mijn benen staan!
Ok.. dat is 1 sewer... 1 cm verderop.. en ik moet nog 25 cm afleggen eer ik bij dat dorp uit kom
Wat een fucking briljant spel zeg,.. in dat dorp was het al druk met van alles.. na 10 uur loop ik naar buiten.. krijg je dit![]()
Dat is toch die kerker helemaal in het begin? Als je net de sewers uitkomt aan de overkant van het water? Die is creepy ja!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
Oh ja Cho.. change of plans.. moest uiteindelijk naar het Noorden toe ipv Oost of West..
Heb een paard gepakt en ben gaan stappen.. ben tot aan de sewers gekomen(Op de kaart 1 cm verder op)
Zit daar nu in een grot.. moest boven 2 mannetjes killen eerst.. die begonnen gewoon te schieten.. ja hee hee hee.. dan kan je het krijgen ook. Dus die zijn mol.. en beroofd.. zal de dievengilde niet cool vinden denk ik, maar anders was ik zelf assasint.
Maar net dat ik er achter kom dat dat domme paard weer terug was gelopen.. kwam ik dat riool tegen.. EN DAT IS FUCKING ENG!
Mn pijl en boog werken heerlijk, 1 schot en ze zijn al bijna mol.. maar goed.. loop je daar door die kerkers heen.. of graftombe wat is het.. loopt dood he .. Net op het punt dat ik me wil omdraaien stap ik op een steen... een muur zakt wegGodver.. nog dieper naar beneden... en daar stond ik ook weer ergens op een steen.. weer een muur weg... nog dieper...
Toen kwam ik uiteindelijk een zombie tegenIk haat die krengen.,.. pijlen haalde niet uit.. kerel liep met 5 pijlen in zn bast gewoon op me af. Vuurballen geprobeerd... kerel liep gewoon door.. ik liep naar achteren en naar achteren, werd in een hoek gedreven.. en net op het punt dat ik wilde gaan gillen als een klein meisje was ik dood.. ... gelukkig.. ik had het kippenvel op mijn benen staan!
Ok.. dat is 1 sewer... 1 cm verderop.. en ik moet nog 25 cm afleggen eer ik bij dat dorp uit kom
Wat een fucking briljant spel zeg,.. in dat dorp was het al druk met van alles.. na 10 uur loop ik naar buiten.. krijg je dit![]()
Ja daar ben ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch die kerker helemaal in het begin? Als je net de sewers uitkomt aan de overkant van het water? Die is creepy ja!Die zombie inderdaad
Ik kreeg meteen een ziekte van hem, maar dood ging hij!
Ik ben er maar 1 tegengekomen, maar daarna krijg je nog andere enge shit. Al heeft het aan het einde wel een logische verklaring.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ja daar ben ik
Please Gijs.. is het maar 1 zombie?![]()
Hoe kill ik hem? slaan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:20 schreef Sjotime het volgende:
Komt goed Gijs........... Ik stuur hem je van de week op.
Light Armor werkt ook wel goed hoor...samen met een schild en longsword. Dat gebruik ik. Dan blijf je flexibel genoeg om magie te gebruiken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
Hard slaan ook.. ik ben een fagot Gijs.. Mijn kapsel staat omhoog.. ik heb een wit gezicht en een witte mage mantel aan. Slaan is niet mijn sterkste kant.. ik doe liever wat spells of schiet met een boog.
Ik ga mn heavy armor shit maar eens aantrekken tegen die zombie dan.. kan die witte mantel ook eens in de was.
Verhoog je hypotheek iets en haal die console nu maar gewoonquote:
Ik heb zon zwaard om met 2 handen op te tillen... en zon piratendegen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Light Armor werkt ook wel goed hoor...samen met een schild en longsword. Dat gebruik ik. Dan blijf je flexibel genoeg om magie te gebruiken.
Claymore? Die vind ik wat minder. Neemt teveel gewicht in beslag en met een schild kun je beter blocken. Ook kun je een eenhandig zwaard met de fakel combineren wat wel goed werkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zon zwaard om met 2 handen op te tillen... en zon piratendegen.
Ik zal mn fakel eens flashen inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Claymore? Die vind ik wat minder. Neemt teveel gewicht in beslag en met een schild kun je beter blocken. Ook kun je een eenhandig zwaard met de fakel combineren wat wel goed werkt.
Ja klopt.. ik heb er 1 gevondenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen pijl en boog werkt in donkere dungeons niet zo goed. Maar er schijnen spells te zijn waarmee je in het donker kunt kijken of je omgeving kunt verlichten!
gijs... ook al had ik em ..... dan zou ik nog dat Oblivi nog wat niet gamenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verhoog je hypotheek iets en haal die console nu maar gewoon
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:43 schreef Sjotime het volgende:
Oh en B,... negeer mijn voicetekst naar je toe via Live... die was voor Surfer bedoeld.... heb er daarna nog wel een naar je verstuurd dus die is wel voor je.
dus,... als je 'kankerjong' als bericht krijgt dan weet je voor wie die was
Je hebt het gelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat van sjo.... ik heb 5 minuten op een berg naar een zonsondergang gekeken![]()
whyyyyyyyyyyyyyyyy??????????????????????????????????
Ja kan zijn dat je zoiets hebt van WTF? Is die dronken ofzoquote:
Via een shortcut ook.. alsof je gewoon een brandende fakkel in je broekzak hebt zitten hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:44 schreef Sjotime het volgende:
Ik doe het overigens zo. Ik loop zoveel mogelijk in het donker altijd in stealth met een pijl en boog door dungeons.... wordt het te donker dan trek ik via een shortcut snel mijn fakkel..... komt er een vijand dan trek ik snel mijn zwaard en schild.... zooo bevredigend om goed te blocken en te counteren.....
Momenteel welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
alsof je gewoon een brandende fakkel in je broekzak hebt zitten he![]()
quote:
Blaasontstekingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Momenteel wel![]()
en ik heb ook pijn bij plassen
360 versiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:56 schreef Tain het volgende:
Heel even moeilijkheidsgraad op max level gezet en toen was ik bij de eerste rat al dood
Nee dat is waarquote:
Nee het was meer bedoeld om een grap te maken over je brandende fakkel opmerking !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blaasontsteking
Heb je er van als je met je blote klorus op het balkon staat te roken
Dat snap ik niet echt Gijs.... nog eens laden? Misschien dat je achievement nog op Live stond nadat je het voor de 2e keer haalde ofzo, daarna weg omdat het niet synchroon loopt ofzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is waar
Maar wist niet dat moeilijkheidsgraad veranderd kon worden.. kwam er ook pas na 6 uur achter dat er een wait functie in het spel zit.
Oh die tweede opdracht om bij de dievengilde te komen is veel toffer
Maar mn achievment, wat doe je
Oh....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee het was meer bedoeld om een grap te maken over je brandende fakkel opmerking !
Je brabbelt maar watquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt Gijs.... nog eens laden? Misschien dat je achievement nog op Live stond nadat je het voor de 2e keer haalde ofzo, daarna weg omdat het niet synchroon loopt ofzo...
eigenlijk heb ik geen idee
Mocht ie niet terug komen dan zou je even snel een nieuw character aan kunnen maken en daarmee proberen om die achievement te krijgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je brabbelt maar wat
Ik weet het ook niet.. achievment unlocked in beeld.. ff later weer laden... na ja laat maar.. ik ben daar aangenomen, en het rode pijltje wijst naar een dorp fokking ver weg.
Mja...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht ie niet terug komen dan zou je even snel een nieuw character aan kunnen maken en daarmee proberen om die achievement te krijgen
quote:
Dat is echt vaag... misschien dat ie weer terug komt als je je quest gedaan hebt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
Ok .. behoorlijk vaag.. ben ik eindelijk bij die dievengilde aangenomen.. achievment unlocked.
Loop ik verder, word gepakt door een guard, moet een fine betalen.. ik denk ... mooi niet.. ik load mn game weer.
Dus ik dat gedaan.. weer naar die dievengilde toe.. word weer aangenomen.. krijg weer een opdracht..
Maar nu heb ik die achievment niet meer
waarschijlnlijk niet waterdichtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
Is ze familie van Hans Kazan? D'r horloge is op foto 3 spoorloos verdwenen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Quinny het volgende:
En nog iets willen jullie alsjeblieft ophouden met dat scheldwoord kanker
Heeeelll scherpquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
Ik zal er op letten, maar beloof niksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Quinny het volgende:
En nog iets willen jullie alsjeblieft ophouden met dat scheldwoord kanker
ik ben er... maar ben vooral aan het scrollenquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben er... maar ben vooral aan het scrollen
quote:
Dat aaien van m ook..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik kijk dat filmpje en Muriel kijkt vol op mijn scherm...
Dat is ook tevens de enige vrouw die die pik met zak en al kan hebben!!
en Knabbel en Babbel zijn elkaar aan het pijpen denk ik...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
En Kwik Kwak en Kwek zijn er ook niet. (Struik, Noot en Kep)
Ja inderdaad...quote:
Ik vind jou een boris boef trouwens ....quote:
Je hebt pieperdienst en daarna nog gewoon dagdienst ook????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
He lekker wat heb ik een kut dag en een klote dag (lukt me wel zonder kanker) .
Als ik nog 1x word gepiept midden in de nacht .. en vervolgens niet meer in slaap kan komen.. dan mogen ze van mij die waakdienst in hun HOL stoppen gewoon.
Half uur bezig zijn.. en dan nog gewoon 2 uur naar het plafond of de wekker staren.. dat is al de tweede keer.
Ik heb er gewoon geen kracht voor
Ik zal jou eens pijpen!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en Knabbel en Babbel zijn elkaar aan het pijpen denk ik...
Whahaha.. ja das wel waar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind jou een boris boef trouwens ....
[afbeelding]
doe die duim maar naar beneden....quote:
Ja altijd..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt pieperdienst en daarna nog gewoon dagdienst ook????![]()
Dat is inderdaad niet grappig gijs...
daar kom ik nietquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
Had net mn vrouw en dochter aan de lijn... wat doe ik hier?
quote:
Wowquote:
En we hebben een O,... we hebben een B,... we hebben een Lquote:
Slecht he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Tain het volgende:
Dat Gijsjes topic van B. is nog steeds open
Joh.. misschien is dit wel wat ik bedoelde vanmorgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:01 schreef Sjotime het volgende:
B,... Toch vanavond nog maar eens goed kijken of je niet in de war bent.... ben je echt wel gejoined... ik denk het niet!
Pickpocket, Thieves Guild
Joined the Thieves Guild
--
Vergrendeld
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh.. misschien is dit wel wat ik bedoelde vanmorgen?![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh.. misschien is dit wel wat ik bedoelde vanmorgen?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef Bastard het volgende:
Het zal wel .. kan mij die stink achievment boeien ook.. het verhaal gaat verder, ben toegelaten en moet naar een dorp in het noorden om daar spullen te verkopen.
Ik zou vanavond weer even terugladen Gijs..... !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef Bastard het volgende:
Het zal wel .. kan mij die stink achievment boeien ook.. het verhaal gaat verder, ben toegelaten en moet naar een dorp in het noorden om daar spullen te verkopen.
Ik niet...!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou vanavond weer even terugladen Gijs..... !
wordt je moe van soms hèquote:
Ja ik zat er niet om te huilen vanmorgen Gijs.... jij bent eigenwijs. Maar je moet het idd zelf weten. Hier.... trailer van een nieuwe wereld filmquote:
Uitgezet, misschien is Jasmijn geintresseerd in kinderfilms.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik zat er niet om te huilen vanmorgen Gijs.... jij bent eigenwijs. Maar je moet het idd zelf weten. Hier.... trailer van een nieuwe wereld film
http://youtube.com/watch?v=jB89-9X6YS0
Ik moest er zoooo om lachen Gijs... ongelooflijk.... wel knap van die amateurs want er zit GIGA werk inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgezet, misschien is Jasmijn geintresseerd in kinderfilms.
ja hèquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik moest er zoooo om lachen Gijs... ongelooflijk.... wel knap van die amateurs want er zit GIGA werk in![]()
ik ook heel veel van jou schatjequote:
wat heb je gehaald in de stadquote:
quote:
quote:
een tas was het dusquote:
oh ja... als hij terugkwam van vakantie hèquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef jack_daniel het volgende:
Oh ja. we zouden Surfer nog voor de gek houden door allemaal onder een andere username te posten.
Niet gezien .. maar als ie komt kunnen we lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
oh ja... als hij terugkwam van vakantie hè
is hij al terug?
Ohw, dat werkt zo dus nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van die Slurfkut
whehehe eerste wat ik hier maandag deed de tijd goed zetten, je zal maar een uur te laat thuis zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef jack_daniel het volgende:
Ik schrok net, kijk op mn mobiel.. 14:30 uur.. sjit, nog 2 en half uur!!
Oh nee..
Whahahahahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef jack_daniel het volgende:
Oh ja. we zouden Surfer nog voor de gek houden door allemaal onder een andere username te posten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van die Slurfkut
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef silver-surfer het volgende:
Tyfus zoooi... ik zit hier vanavond tot zeker 21.00 uur![]()
We hebben een soort van cursusje
En Cho die hond... is al naar huis
Magere reactie van je ... ik had je blijer verwachtquote:
ben ik ook.... maar anders wordt het zo voorspelbaar hèquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Magere reactie van je ... ik had je blijer verwacht
Cho had er geen zin in wa?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef silver-surfer het volgende:
Tyfus zoooi... ik zit hier vanavond tot zeker 21.00 uur![]()
We hebben een soort van cursusje
En Cho die hond... is al naar huis
tis een cursus voor dummies denk....quote:
Nee.. die moet naar huis omdat Quinny "avonddienst" heeftquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een cursus voor dummies denk....
|Het was geen grapquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
|Het was geen grapJe hebt op FOK! een mooie functie 'reageer zo via een andere nick' ofzo, maar die werkt dus niet. Maar ja, das wel te verwachten, FOK
nog 5 uur pikquote:
oh en ook een gunt namens choquote:
Pfffff ... GEEN ZIIIIIINNNNquote:
uiteraardquote:
weet je wat ik in die 5 uur allemaal al gedaan heb joh!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet je wat ik in die 5 uur allemaal al gedaan heb joh!![]()
naar huis gereden...
op de sportschool eten met mn vrouw![]()
nog ff chillen daar...
spinnen
fitnessen
saunaatje pakken....
tering!!!!!!!!!!!! en dan ga jij pas naar huis
Nu istie wel leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
|Het was geen grapJe hebt op FOK! een mooie functie 'reageer zo via een andere nick' ofzo, maar die werkt dus niet. Maar ja, das wel te verwachten, FOK
Wat klinkt dat lang zegquote:
Ik had niet anders verwacht...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
uiteraard... kreeg een smsje van hem
![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet je wat ik in die 5 uur allemaal al gedaan heb joh!![]()
naar huis gereden...
op de sportschool eten met mn vrouw![]()
nog ff chillen daar...
spinnen
fitnessen
saunaatje pakken....
tering!!!!!!!!!!!! en dan ga jij pas naar huis
Wat ga je doen in Oblivion vanavond gijs?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lang zeg
Ja is het ook eigenlijk wel ..
Goh.. tegen die tijd heb ik mn koffie op en zit ik alweer aan de Oblivion..
Eerst mezelf kalmeren.. en die zombie doden.. dan die kerker verder afwerken en dan het een dag noemen denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Oblivion vanavond gijs?
lekker gamen gijs...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lang zeg
Ja is het ook eigenlijk wel ..
Goh.. tegen die tijd heb ik mn koffie op en zit ik alweer aan de Oblivion..
Hoe romantischquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef Strolie75 het volgende:
Maat van me is hier, we gaan RE4 nog een keer samen uitspelen.
Ik heb samen met hem ook RE1 t/m RE3 gespeeld
Beter neemt tie `mee, zo groot istie nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Kepler zn 360 uitlenen aan mij die vier maanden dat hij in Nieuw Zeeland zit voor stage? Dan kan ik mooi Oblivion en Kameo gamen![]()
Dat ding weegt veel te veelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter neemt tie `mee, zo groot istie niet
Ja, hij moet ook voor vier maanden kleding en shit meenemen hequote:
neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Kepler zn 360 uitlenen aan mij die vier maanden dat hij in Nieuw Zeeland zit voor stage? Dan kan ik mooi Oblivion en Kameo gamen![]()
Nee, want Kepler heeft hier 2 volle dagen gezeten toenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef Bastard het volgende:
Euh was jij toen niet te krenterig om Kepler op je geleende 360 te laten spelen als je aan het werk ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |