quote:
Nieuwe tegels geregeldquote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij snappen die andere Gijsjes het niet meer
jah.... voor vriend van me....quote:
Meegenomen ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... voor vriend van me....
gast heeft nieuw huis en die vorige bewoner ( maroc) heeft alle tegels in de tuin meegnomen
ja joh... maf...... gast heeft de tegels en schuttingdelen meegenomenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meegenomen ook.... waarom?? ... Het zijn gewoon cheap bastards hoor...
Ahuhquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... voor vriend van me....
gast heeft nieuw huis en die vorige bewoner ( maroc) heeft alle tegels in de tuin meegnomen
Jullie nog 1 week wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja joh... maf...... gast heeft de tegels en schuttingdelen meegenomen
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ahuh![]()
Gijs als je hulp nodig hebt met het plaatsen van je nieuwe terras dan hoor ik dat wel ja !
uithangen iddquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jullie nog 1 week wachten![]()
En dan ga je
[afbeelding]
uithangen
Asfalt ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ga asfalt erin gooien gijs
geen onderhoud meer
![]()
Asfaltquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
geen onderhoud meer
![]()
We komen wel even langs bij je gijsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
geen onderhoud meer
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:38 schreef Beach het volgende:
Ik draai nu alles op full met mn fx5700 en heb heel behoorlijke fps.
Alleen zijn er nog geen bomen en is het water paars![]()
Maar de rest ziet er super uit.![]()
Ik zal wel snel een screenshotje maken.
Goed man die Centrale Topics featurequote:
Ja dat werkt uitstekend inderdaad.. is ook overzichtelijk om te zien of er niks dubbel staat enzo.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
Toch best veel spoilers in dat Oblivion topic op die PC problemen naLas net dat iemand door bruggen valt
![]()
![]()
Denk dat ik het topic even vermijd.
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_centrum_Gouda.html
Das het dorp bij jou naast ..
Beetje jammer dat je health niet vol is.. heb ik last van. Alle balkjes moeten vol zijn bij mij... meteen.quote:
Ik let niet op de balkjes maar op de verwondingen van mijn armen die in beeld komen tijdens het vechtenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je health niet vol is.. heb ik last van. Alle balkjes moeten vol zijn bij mij... meteen.
Helemaal als je regenaration spell klaar hebt staan.
De webcamquote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs...
kreeg het net te horen idd
![]()
ben die webcam aan t checken
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De webcam![]()
Wat zit daar dan?? De Free Record shop? Of een kledingzaak...
quote:Uitslaande brand in centrum Gouda
GOUDA -
In een brasserie aan de Markt in het historische stadshart van Gouda woedt sinds maandag omstreeks het middaguur een grote, uitslaande brand. De brandweer is met groot materieel aanwezig. De gelegenheid was op het moment dat het vuur uitbrak gesloten, meldde een woordvoerder. Nadere bijzonderheden ontbreken.
Webcam Markt Gouda
Als het meezit bij de dieven gilde komenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
B,... of Surfer,.... nog speciale plannen vanavond in Oblivion?
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
had ook niet anders verwachtquote:
Volgende rank in Thieves guild en verder met de main questsquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
Jij bent actief aan het stelen? Nog tips? Dat lockpicken is wel moeilijk zegquote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef silver-surfer het volgende:
Volgende rank in Thieves guild en verder met de main quests
Ja ik laat hem automatisch doen.. maar dat werkt ook niet altijd.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent actief aan het stelen? Nog tips? Dat lockpicken is wel moeilijk zeg
Hey kutnewbie, stel je eens voor!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik haat RPG's, nu zit ik alweer te bedenken wat voor andere class/race ik wil gaan spelen
quote:
Gijsssssssssss...abnormaal...wat een spelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:![]()
Gijssssssss.... jij geniet ook he. Hele weekend gegamed zie ik
Ik ga straks een stapel lockpicks kopen en flink oefenen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Ja ik laat hem automatisch doen.. maar dat werkt ook niet altijd.
Voor very easy sloten heb ik een spell die ik kan gebruiken.. maar met andere sloten.. vlgs mij palletje omhoog duwen en op A drukken.. dan de volgende weer doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |