True. Maar wel een maximale resolutie. En meestal is dat toch echt 640*480quote:Op maandag 27 maart 2006 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een beeldbuis heeft geen native resolutie.
Euh... nee? Het beeld wat je via s-video of composiet naar je TV stuurt is analoog en bestaat uit beeldlijnen, niet uit pixels. In 640x480 is het alleen maar leesbaarder omdat de letters groter zijn, maar aan de scherpte verandert niets.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True. Maar wel een maximale resolutie. En meestal is dat toch echt 640*480En als je dan op 800*600 draait, word alles vervolgens weer gedownscaled naar 640*480, waardoor je die waas krijgt.
quote:
Ja ik wil hem nog graag! mijn mail adres staan in mijn profielquote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Tijn het volgende:
Oh Tonks, wil je die Universal Binary van UnrarX nog van me?
Ik moet 'em nog testen, maar volgens mij werkt het wel. Zodra ik 'em een beetje heb getest, mail ik 'em wel even naar de mensen van UnrarX zelf.
ja idd...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij zijn er nog geeneens uitnodigingen verstuurd, lijkt me geen goed nieuws..
Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd...
Nouja. we wachten maar even af. 't geld jeukt wel op mijn bankrekening iig
idd... naar Apple.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.
Maar het bepaalt wel of ik later met een Mac Mini of een PowerMac aan het werk benquote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
Dacht iedereen daar maar zo over.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
En je werkt thuis.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik heb mijn PhD en ik verdien lang niet zoveel als sommige minder-opgeleiden. Aan de andere kant verdien ik wel meer dan de meeste minder-opgeleiden, dus wellicht hebben jullie wel gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |