op jou kan ik gelukkig altijd bouwenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:22 schreef Chowi het volgende:
Ik, ik, ik!!!
opzich heb je gelijk, ware het niet dat dit DE mogelijkheid is mensen te ontmoeten die ze ook willen negeren zodat je met een gerust hart met die mensen kunt praten zonder dat het te negeren onderwerp op tafel komtquote:Op maandag 27 maart 2006 08:26 schreef Lod het volgende:
Je komt hier wel met een mooie paradoxale dilemma aanzetten.
Als ik ze wil negeren moet ik hier posten maar door hier te posten geef ik ook aan dat ik ze niet kan negeren.
die meiden boeien me ook niet echt eigenlijk, laat ze lekker, tis gewoon de hype erom heenquote:En niet wil negeren trouwens. Het zijn toch gewoon 2 leuke jonge meiden die samen onschuldig plezier hebben? Wat kun je daar nou tegen hebben? Volgens mij pure penisnijd![]()
Overexposure. Ik ben blij dat er twee ONZ-mods zijn die het volgen, hoef ik het niet te doen. Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes, heb ik het hier ook niet zo op. Dus:quote:Op maandag 27 maart 2006 08:26 schreef Lod het volgende:
Je komt hier wel met een mooie paradoxale dilemma aanzetten.
Als ik ze wil negeren moet ik hier posten maar door hier te posten geef ik ook aan dat ik ze niet kan negeren.
En niet wil negeren trouwens. Het zijn toch gewoon 2 leuke jonge meiden die samen onschuldig plezier hebben? Wat kun je daar nou tegen hebben? Volgens mij pure penisnijd![]()
laat je die andere mods lekker dat topic volgen, kun jij dit volgenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Overexposure. Ik ben blij dat er twee ONZ-mods zijn die het volgen, hoef ik het niet te doen. Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes, heb ik het hier ook niet zo op. Dus:
*meenegeert.
Nú al een kuttopicquote:Op maandag 27 maart 2006 08:21 schreef killswitch het volgende:
Ben ik nou de enige die kotst op de overexposure van die 2 bimbo's die zichzelf compleet voor gek zetten voor de hele wereld, of zijn er meer mensen die het zo hard mogelijk proberen te negeren...
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Beetje jammer van al die Pomme en Kelly avatars. Je ontkomt er nu helemaal niet meer aan!
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:27 schreef Renesite het volgende:
Eh.. Kelly van bigbrother met....
wie de hype bijna begon... jij..quote:Op maandag 27 maart 2006 09:22 schreef tonks het volgende:
Wie?
Hehehe. Ik wist niet over welke hype dit ging. Net even ingelezen en het filmpje bekeken. Meesterlijk. Vooral omdat het zich allemaal op 300 m van mijn woning afspeelt....quote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes...
blijkbaar wel anders was het wel geslotenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:27 schreef Willaaam het volgende:
Kan niet he. Dit topic.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:31 schreef killswitch het volgende:
blijkbaar wel anders was het wel gesloten
what have I donequote:Op maandag 27 maart 2006 10:31 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hehehe. Ik wist niet over welke hype dit ging. Net even ingelezen en het filmpje bekeken. Meesterlijk. Vooral omdat het zich allemaal op 300 m van mijn woning afspeelt....
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Overexposure. Ik ben blij dat er twee ONZ-mods zijn die het volgen, hoef ik het niet te doen. Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes, heb ik het hier ook niet zo op. Dus:
*meenegeert.
het valt mij ook allleszins meequote:Op maandag 27 maart 2006 10:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
het doet mij ook veel vreugd om te zien dat ik zoveel medestanders heb
Waarom schrijf je dit soort dingen?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:26 schreef Lod het volgende:
Het zijn toch gewoon 2 leuke jonge meiden die samen onschuldig plezier hebben?
Of als je sowieso een hekel hebt aan stomme internet hypes?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit het topic voor mensen die te lam zijn om zich in te lezen in die dekselse hype? Okay, dan zit ik hier goed.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Of als je sowieso een hekel hebt aan stomme internet hypes?Dan zit ik hier prima.
ze mogen best blijven leven hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Bizznitch het volgende:
ik vind kelly nog wel grappig eigenlijk... pomme mag dood
Precies. Het is best een grappig stel om te zien, ze hebben plezier en dat hoef ik ze niet te ontnemen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze mogen best blijven leven hoor
zolang al die fappende nerds maar normaal doen
Ik ook niet. Ik wacht geduldig op de eerste nudiepics.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
...maar in tegensteling tot de meeste ga ik niet meteen als een tijger masturberen elke keer dat haar gezichtje in beeld komt.
hahhaquote:Op maandag 27 maart 2006 12:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Precies. Het is best een grappig stel om te zien, ze hebben plezier en dat hoef ik ze niet te ontnemen.
Het is echter jammer dat half FOK meteen met het geslachtsdeel in de hand als een dolle hond gaat posten.
Ik heb ook een geintje gemaakt in het topic over dat Kelly te pruimen was, maar in tegensteling tot de meeste ga ik niet meteen als een tijger masturberen elke keer dat haar gezichtje in beeld komt.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
zolang al die fappende nerds maar normaal doen
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:32 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk doe ik normaal![]()
*fap fap fap*
Proberen ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:21 schreef killswitch het volgende:
......of zijn er meer mensen die het zo hard mogelijk proberen te negeren...
Hoe durf je?!!quote:
jajaaa, dat zeggen ze allemaal hequote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Hoe durf je?!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel een fan, maar ook weer niet zó erg![]()
Op die twee huis-tuin -en-keuken playbackers?quote:
Toen jij 13 was waren er dan ook geen webcamsquote:Op maandag 27 maart 2006 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op die twee huis-tuin -en-keuken playbackers?![]()
Ik deed dat ook toen ik 13 was,alleen ging ik daar niet iedereen mee lastig vallen.![]()
Wel stoom Waardoor ze met de stoomtrein langs saloon's enzo konquote:Op maandag 27 maart 2006 13:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Toen jij 13 was waren er dan ook geen webcams.
en geen computers.. en geen stroom
remco?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
mooi veur elkoar [insert remco en pomme] .. hatsie flatsie !
die vriend zie ze heeft !!
Kelly was single..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
remco?die vriend
volgens mij breek je met zo'n opmerking het hart van menig Fok!ker
Heeey, dat moet in het topic hiernaastquote:
Je eigen avatar is ook veel leuker.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik neem dan wel geen avatar van ze, maar ik vind ze wel tof
niet huilen hequote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kelly was single..
dat stond op haar profielsite...
toch?![]()
-> nee
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:32 schreef Sebasser het volgende:
Uhhm,
wtf hebben jullie opeens met Kelly en een vriend ?
geen idee of die een vriendje heeft,
maar ik weet dat die Pomme een vriendje heeft 'remco'
Mwahaaa, suck on that, biatch!quote:
waar heb je dat vandaan dan? wil wel eens zien wie nou met de lelijkste van de 2 heeft..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:32 schreef Sebasser het volgende:
Uhhm,
wtf hebben jullie opeens met Kelly en een vriend ?
geen idee of die een vriendje heeft,
maar ik weet dat die Pomme een vriendje heeft 'remco'
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Noir666 het volgende:
[..]
[..]
Mwahaaa, suck on that, biatch!
No offense![]()
![]()
verkapt-ik-promoot-mijn-avatar-postquote:Op maandag 27 maart 2006 14:47 schreef yosander het volgende:
Neem als protest allemaal mijn avatar!!
[afbeelding]
Kon het niet latenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef Noir666 het volgende:
Neem als support allemaal deze avatar!!
<--------------------------------------
Heb je daar het hele filmpje van?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:47 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
gaaf!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:47 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Ja!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef Fatality het volgende:
[..]
gaaf!!
heb je daar ook een film van ?
Wat een ongelooflijke staatsmongool. De techniek is helemaal verkeerd.quote:
Ze zijn nu users dus.. doodwens.. enzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:06 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dat dit topic een schopje verdient. Pomme & Kelly moeten dood, namelijk.
Ik heb het gezien, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze zijn nu users dus.. doodswens.. enzo...![]()
Dat was uiteraard mijn eerste gedachte. Maar ik weet 't niet.quote:
Ik ben hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was uiteraard mijn eerste gedachte. Maar ik weet 't niet.
quote:
quote:
Doe je snel dan, dat wisselen van account.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:08 schreef PommeKelly het volgende:
Hé ik ga er weer vandoor,
bedankt voor het alweer tiende adoratietopic!!![]()
![]()
![]()
Super!![]()
Doeii !![]()
Kan ik wel hoor! let op!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe je snel dan, dat wisselen van account..
nooit gehoord van de truc ala 2 tot 3 browsers open ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe je snel dan, dat wisselen van account..
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:06 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dat dit topic een schopje verdient. Pomme & Kelly moeten dood, namelijk.
Sure mate, ga jij maar cammen met zequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Noir666 het volgende:
Het zijn de echte Pomme & Kelly hoor![]()
Dat hebben ze al vaak genoeg bewezen, en als je het niet gelooft dan heb je pech.![]()
![]()
Moet je nou ook nog eens inwrijven dat ik ze niet op MSN heb?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure mate, ga jij maar cammen met ze![]()
Niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Moet je nou ook nog eens inwrijven dat ik ze niet op MSN heb?!![]()
Tis waar, helaasquote:
Altoquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Trends zijn altijd slecht, maar gelukkig is er adblock voor alle trendgevoelige sneue kneusjes die perse een avatar er van moeten hebben.
Altos zijn net zo fucking trendgevoelig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
Alto
Ik vind kelly wel een leuke dame,
ik wil dr wel een keer in de bek schijten lief aankijken als ik haar tegenkom ergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |