lees je nooit een krant of teletext ofzo?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:10 schreef Orealo het volgende:
HIJ MOEST EEN UUR TERUG WERD ER MIJ VERTELD FJDSAFKGAF@!!:@!:@:@:@@![]()
![]()
nou ik moet naar m'n werk
Maak dat 2 als hij hem echt achteruit heeft gezet.quote:
oja...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:39 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Maak dat 2 als hij hem echt achteruit heeft gezet.
Dus er hangt een klok in die verafgelegen van enige beschaving en ontwikkeling gespeende grot van je?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:10 schreef Orealo het volgende:
![]()
Dat staat bij mij af, anders gaat paint shop pro alle thumbnails refreshen... (dom programma)quote:Op maandag 27 maart 2006 09:22 schreef Herkauwer het volgende:
En dan ook gewoon de tijd aanpassen op je pc he? Shit, zelfs Microsoft kan de winter/zomer tijd niet eens goed programmeren
En dat doet dat programma niet als je handmatig de tijd verzet? En wat boeit het eigenlijk als de thumbnails refresht worden? Is maar 2 keer per jaar....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat staat bij mij af, anders gaat paint shop pro alle thumbnails refreshen... (dom programma)![]()
En het is meestal hetzelfde klootjesvolk,...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer is er altijd wel IEMAND in je omgeving die het fout doet.
...met weinig intelligentie...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
En het is meestal hetzelfde klootjesvolk,...
daar kwam ik achter, van de wedstrijd die ik moest fluiten kwam slechts de helft van de spelers op tijdquote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer is er altijd wel IEMAND in je omgeving die het fout doet.
...alleen balen dat Den Engelschen autumn zeggen.....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zoals de Engelschen plegen te zeggen: "Spring forward, fall back!"
Stervende hoeren kankerklokquote:
enkel Ijsland doet niet mee. (in Europa)quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En geen zomer/wintertijd hebben
toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef veldmuis het volgende:
Dan zit je 's avonds te eten "WATIS HET VROEG DONKER GOFDTEDOMME!"
...dat vermoeden had ik ook...maar had geen zin om bevestiging te zoekenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En geen zomer/wintertijd hebben
toch?
IJsland.....denk dat de mensjes in 't uiterste noorden ook weinig aan deze correctie hebben...gezien de t.o.v. bv NL zeer ongelijke dag-nacht verdeling.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
enkel Ijsland doet niet mee. (in Europa)
Ik vraag me altijd af waarom mensen zo'n punt maken van mensen die een punt maken van die zomer-wintertijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...
Vraag me überhaupt af waarom mensen altijd zo'n punt van dit hele zomer-wintertijd gedoe maken. Typisch iets voor personen die alles buiten zichzelf plaatsen.
Ooit Insomnia gezien.....dat mensen in zulke gebieden helemaal ziek kunnen worden van de dag-nacht verhouding..kan ik me veel beter voorstellen.
Hé ik geloof dat ik dat ook al zei in de derde post ofzo iets laterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:39 schreef buzzer het volgende:
Dit systeem bestaat pas een jaar of 30, en ieder jaar weer heb je van die klunzen die het niet snappen. Gewoon afschaffen die handel, heeft niemand er meer last van.
Z'n ogen open doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he kon de ts toch ook niks aan doen
NAjaar, NAar achteren!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Weet je ook eentje voor als het wintertijd wordt?
Waarvoor staat "FJDSAFKGAF"?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:10 schreef Orealo het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Weet je ook eentje voor als het wintertijd wordt?
wekker in de slaapkamer enzo... ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef Troel het volgende:
Wel raar dat je pas op maandag erachter komt dat je de klok verkeerd ingesteld hebt. Zou toch denken dat je zondag op tv al wel dingen op andere tijden ziet enzo
Ja, maar dan kom je er toch zondag tijdens het tv kijken enzo al achter dat de tijd dus niet klopt met de tijd die jij in je koppie hebt?quote:
Niet iedereen kijkt tv?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je er toch zondag tijdens het tv kijken enzo al achter dat de tijd dus niet klopt met de tijd die jij in je koppie hebt?
Radio, radiogestuurde klok, computer die het automatisch doet, in de TV-gids, je kan het echt bijna niet missen!quote:
Nu heb ik weliswaar wel een radiogestuurde klok, maar dat zijn ze niet allemaal, en het aantal mensen dat er wel eentje heeft zal niet zo heel groot zijn. En achter de pc valt het niet op als het een uurtje eerder of later is want er zijn geen specifieke programma's die van een tijd afhankelijk zijn op. Dat zal dus ook niet opvallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
Radio, radiogestuurde klok, computer die het automatisch doet, in de TV-gids, je kan het echt bijna niet missen!
Zitten die bij de EU?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
enkel Ijsland doet niet mee. (in Europa)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |