lees je nooit een krant of teletext ofzo?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:10 schreef Orealo het volgende:
HIJ MOEST EEN UUR TERUG WERD ER MIJ VERTELD FJDSAFKGAF@!!:@!:@:@:@@![]()
![]()
nou ik moet naar m'n werk
Maak dat 2 als hij hem echt achteruit heeft gezet.quote:
oja...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:39 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Maak dat 2 als hij hem echt achteruit heeft gezet.
Dus er hangt een klok in die verafgelegen van enige beschaving en ontwikkeling gespeende grot van je?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:10 schreef Orealo het volgende:
HIJ MOEST EEN UUR TERUG WERD ER MIJ VERTELD FJDSAFKGAF@!!:@!:@:@:@@![]()
![]()
nou ik moet naar m'n werk
Dat staat bij mij af, anders gaat paint shop pro alle thumbnails refreshen... (dom programma)quote:Op maandag 27 maart 2006 09:22 schreef Herkauwer het volgende:
En dan ook gewoon de tijd aanpassen op je pc he? Shit, zelfs Microsoft kan de winter/zomer tijd niet eens goed programmeren
En dat doet dat programma niet als je handmatig de tijd verzet? En wat boeit het eigenlijk als de thumbnails refresht worden? Is maar 2 keer per jaar....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat staat bij mij af, anders gaat paint shop pro alle thumbnails refreshen... (dom programma)![]()
En het is meestal hetzelfde klootjesvolk,...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer is er altijd wel IEMAND in je omgeving die het fout doet.
...met weinig intelligentie...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
En het is meestal hetzelfde klootjesvolk,...
daar kwam ik achter, van de wedstrijd die ik moest fluiten kwam slechts de helft van de spelers op tijdquote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer is er altijd wel IEMAND in je omgeving die het fout doet.
...alleen balen dat Den Engelschen autumn zeggen.....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zoals de Engelschen plegen te zeggen: "Spring forward, fall back!"
Stervende hoeren kankerklokquote:
enkel Ijsland doet niet mee. (in Europa)quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En geen zomer/wintertijd hebben
toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef veldmuis het volgende:
Dan zit je 's avonds te eten "WATIS HET VROEG DONKER GOFDTEDOMME!"
...dat vermoeden had ik ook...maar had geen zin om bevestiging te zoekenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En geen zomer/wintertijd hebben
toch?
IJsland.....denk dat de mensjes in 't uiterste noorden ook weinig aan deze correctie hebben...gezien de t.o.v. bv NL zeer ongelijke dag-nacht verdeling.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
enkel Ijsland doet niet mee. (in Europa)
Ik vraag me altijd af waarom mensen zo'n punt maken van mensen die een punt maken van die zomer-wintertijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...
Vraag me überhaupt af waarom mensen altijd zo'n punt van dit hele zomer-wintertijd gedoe maken. Typisch iets voor personen die alles buiten zichzelf plaatsen.
Ooit Insomnia gezien.....dat mensen in zulke gebieden helemaal ziek kunnen worden van de dag-nacht verhouding..kan ik me veel beter voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |