Dat kwam het in het begin ook wel,maar op een gegeven moment houdt het wel een keer op.Ik ben geen maatschappelijk werker.quote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. dan moet je het niet raar vinden dat mensen geen tijd meer voor je hebben als je je zo opsteld.. het moet van 2 kanten komen he..
Ik ben 30, en in het laatste jaar hebben 2 goedbevriende stelletjes een kind gekregen, is een ander stel getrouwd (zijn nu ook zwanger) en zijn 3 mensen uit mijn studietijd (die spreek ik niet veel meer echter) óók bevallen van een kind. Ik moet zeggen, ik had wel het gevoel dat het even nergens over ging. Zeker toen afgelopen zomer mijn (langdurige) relatie uiteindelijk op de klippen liep.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:01 schreef PLAE@ het volgende:
Je ziet het vaak al bij jonge stelletjes. Ze zonderen zich heel erg af en hun verder sociale leven
blijft maar weinig van over.
Maar hoe ging dat bij jou toen je je eigen huisje boompje beestje had. Zien jullie de vrienden nog waarmee je vroeger elk weekend uit ging. Zien jullie elkaar alleen bij verjaardagen of gaan jullie ook nog gewoon avondjes gezellig naar elkaar toe. Of misschien zelfs nog op stap?![]()
Het is toch apart zoals dat contact veranderd![]()
ts zelf is 21 dus heeft niks nuttigs bij te dragen![]()
oja en wat als je nou vrijgezel bent met je 30+ en om je heen is iedereen zo'n beetje gesetteld. Dan zitten je vrienden met die kleine kinderen drukke baan etc vast niet er op te wachten om nog veel te ondernemen in de weekenden.
Ja de tijd die je vroeger alleen maar hoefde te verdelen over school en je vrienden moet je dan verdelen over je werk, vrienden, vriend(in), eventuele kinderen en/of huisdieren.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:22 schreef kriele het volgende:
Ik ben 33 en single. Ik heb vrienden die gaan trouwen en een kind hebben, of zich met die materie bezig houden. Prima overigens. Daarnaast heb ik ook nog een fiks aantal vrijgezelle vrienden. Automatisch trek ik daar toch meer naartoe, op dit moment. Puur omdat je toch meer gemeen hebt.
Ook ga ik nog wel met de meer gesettelde vrienden om, maar toch wat minder.
Je vrijgezelle vrienden hebben meer tijd voor je. Dat is het grote verschil.
Zo gaat het nu eenmaal.
Ja precies, zo'n stel heb ik ook in m'n vriendenkring, alleen zijn die tien jaar ouder. Die zijn geweldig om mee om te gaan, al wonen ze al jaren samen. Het HOEFT helemaal niet te gebeuren dat je je blik enkel nog op je partner gaat richten. Het gebeurt alleen wel veel. Maar zoals k_i_m en ik al concludeerden: als je zelf eenmaal 1x die fout hebt gemaakt doe je dat in latere relaties absoluut niet nog eensquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Ik heb dus een huisje, twee katten en een lieve echtgenoot.Ben zelf 22 en heb een heel druk sociaal leven. Er komen hier regelmatig vrienden en vriendinnen over de vloer, we gaan zeker 3 weekenden per maand stappen, gaan naar het theather, avondje café, avonden alleen met mijn vriendinnen of hij met zijn vrienden. Vaak blijven we op school ook nog even hangen in het café met klasgenoten en daarna met z'n allen stappen. Ik vind het echt heerlijk allemaal!
![]()
Reken er maar niet opquote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Toen ik 18 was kreeg ik mijn huidige relatie, en merkte ik dat ik de balans tussen vrienden en vriendin moeilijk kon vinden. Nu ben ik 3 jaar verder en gaat het prima, vriendin past perfekt bij vrienden en gaat gezellig mee op vakantie e.d, vandaar dat ik denk dat het wel meevalt als ik ooit ga samen wonen...
Jeetje pessimistquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Reken er maar niet opDat soort relaties zijn gedoemd te mislukken. "Te jong enzo". Want dan is het leven ineens wel heel kort en saai..
alsof je leven saai zou zijn als je bij (een van) je eerste vriend(in) zou blijvenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Reken er maar niet opDat soort relaties zijn gedoemd te mislukken. "Te jong enzo". Want dan is het leven ineens wel heel kort en saai..
En toch lijkt het me dat het gaat kriebelen na een tijdje,.. "wat als". Sowieso heb ik 't vaker zien gebeuren hoor. Van die "eeuwige liefdes" die ontstaan rond een jaar of 17/18 en dan vaak toch rond een jaar of 22/23 uit elkaar gaan. Lijkt mij ook te ontstaan door de situatie in je leven waar je dan in staat. Studeren, 't huis uit enz.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:05 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
alsof je leven saai zou zijn als je bij (een van) je eerste vriend(in) zou blijven
Ik heb niet de wens met veel meiden het bed te hebben gedeeld voordat ik dood ga. Al mijn wensen zijn prima te vervullen met mijn huidige (en eerste!) vriendin.![]()
nou kreeg ik mijn huidige en tevens eerste relatie ook pas toen ik al 21 wasquote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
En toch lijkt het me dat het gaat kriebelen na een tijdje,.. "wat als". Sowieso heb ik 't vaker zien gebeuren hoor. Van die "eeuwige liefdes" die ontstaan rond een jaar of 17/18 en dan vaak toch rond een jaar of 22/23 uit elkaar gaan. Lijkt mij ook te ontstaan door de situatie in je leven waar je dan in staat. Studeren, 't huis uit enz.
ik ben net 18 en mn zusje is 15... mn vader is 68 en mn moeder 57quote:Op maandag 27 maart 2006 05:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
allicht.. maar ik zou op mijn 20e niet graag ouders hebben die al achterin de 50 zijn. Tegen de tijd dat je zelf kids krijgt zitten ze al in het bejaardentehuis
brr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |