quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef natte-flamoes het volgende:[..]
1. Probeer die relatie eens te bewoorden?
Waarom zou wanneer sprake is van voorkennis dit via een grieks magazine naar buiten moeten worden gebracht? En met welk doel?
2. Stel het doel is om mensen te waarschuwen, dan pak je dat toch wel ietsie anders aan?
3. Stel het doel was om op te scheppen (zoals verdachten soms wel eens in de bak opscheppen over hun daad), dan zou dit de amerikaanse overheid toch alleen maar tegenwerken?
4. Ik bedoel, dan ben je zo 'slim' om een plan te ontwikkelen waarbij met vliegtuigen aanslagen te plegen, en dan geef je dat alles op door zoiets?
5. Zoiets waarbij zelfs de grootste droplul een connectie kan leggen? Dat rijmt toch niet?
1. Allereerst is het publiceren van een plaatje als dit (mits het waar is) overduidelijk een teken van voorkennis. Onomstotelijk bewijs dat er aanslagen komen op het wtc.
Het doel is natuurlijk het informeren van de mensen, toekomstige slachtoffers.
2. Het lijkt me in beide gevallen geen slimme zet zo'n stuk voorkennis dusdanig te publiceren dat elke halve zool meteen doorheeft wat er gaat gebeuren. Als het het netwerk van Osama is zal hij niet blij zijn dat z'n project is dwars geboomd, en als het gepland is door de Vs zullen zij niet blij zijn dat het gedwarsboomd is. Welke dader dan ook, vergeldingsacties zullen er komen, Financieel, economisch, of een terroristische actie.
3. Zoals hierboven beschreven geloof ik niet dat iemand zoiets publiceerd om te laten zien wat ze allemaal wel niet weten wat staat te gebeuren.
4. Je moet niet onderschatten wat een intelligentie diensten er allemaal op de aarde ronddwalen, zelfs in de arabische wereld zitten mensen die zich laten verleiden door geld. Iedereen heeft een prijs.
5. Je moet het wel in de juiste tijdlijn zien, Als nu een plaatje wordt gepubliceerd van een Wereldleider die gelyncht wordt dan zul je niet meteen denken dat dit op de waarheid berust toch?