quote:Op maandag 27 maart 2006 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja. Guddo en Berend bewijzen mijn gelijk weer![]()
Dealquote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Ik wil best al die taken doen als hij het geld binnen brengt en ik de rest van de dag soapies kan kijken
Je moet ook je mond houden, niet zeuren en zin hebben wanneer het nodig isquote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Ik wil best al die taken doen als hij het geld binnen brengt en ik de rest van de dag soapies kan kijken
Enkel het laatste gaat me lukkenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet ook je mond houden, niet zeuren en zin hebben wanneer het nodig is
Dat ligt eraan hoeveel geld je per maand binnen brengt?quote:Op maandag 27 maart 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok je moet enkel je mond houden tegen mij en zeuren als ik er niet ben
Goed, vanaf nu krijg je 100 euro zakgeld per maand. De rest heb je in te leveren bij mij en ik zal mijn mond houden en zeuren tegen mijn moeder (over jou)quote:Op maandag 27 maart 2006 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer modaal?
jaja Paul...quote:Op maandag 27 maart 2006 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer modaal?
Zo gaat dat nou precies in onze relatie.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Dan zou ik je er toch wel met je neus induwenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou precies in onze relatie.![]()
Ik zeik naast de pot met mijn dronken kop en ga slapen.![]()
Elke kerel zeikt naast de pot.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zou ik je er toch wel met je neus induwen
Ik neig naar zitten op mijn eigen potquote:
Om te zeiken? Beetje richten en je ken gewoon blijven staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik neig naar zitten op mijn eigen pot![]()
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om te zeiken? Beetje richten en je ken gewoon blijven staan.![]()
Een kerel heb je niet vanaf pub.....ow shit pup.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, elke pup pist ook in huis. Niets wat niet te modificeren valt![]()
Ik heb zo mijn methodesquote:Op maandag 27 maart 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerel heb je niet vanaf pub.....ow shit pup.![]()
Dat is dan ook 1 van de redenen waarom mannen steeds ernaast zeiken.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...
Alleen bij jouw thuis.quote:
En vrouwen die er over zeiken, die kunnen niet eens in de verste verte staand plassen.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echte kerels zeiken naast de pot om hun vrouw te testen
Daar staat pikstraf op, om de man te testenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echte kerels zeiken naast de pot om hun vrouw te testen
Wat?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef Pony-Lover het volgende:
het is walgelijk en mensonterend
Besnijden, maar dan ergerquote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Dat geldt alleen voor mannen.quote:
dat er niet geneukt wordt en dergelijkequote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zegquote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Een reden om buiten de deur te gaan eten.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Denk dat je snel weer een baan kan gaan zoeken als poets danquote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zeg
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat je snel weer een baan kan gaan zoeken als poets dan
Vrij lullig overigens lijkt me als je zelf niet voor je eigen inkomen kan zorgen
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..quote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik zou het dan gewoon ergens anders halen.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..
Dat hoeft hij niet te wetenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..
Ik stel dan voor om de hogedrukreiniger erop los te laten ,maar da's dan ook weer niet goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgen
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloedenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:34 schreef mg794613 het volgende:
[..]
ik zou het dan gewoon ergens anders halen.
Dan moet je eerst getrouwd zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloeden
Jagen op andere vrouwen en zolang er maar eten is als ik thuis kom is het okquote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgen
en je neemt de kinderen mee?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloeden
Je vergeet 't vlees.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jagen op andere vrouwen en zolang er maar eten is als ik thuis kom is het ok
Nee, die krijgt hij voor strafquote:
Ze zijn reeds 32 jaar gelukkig getrouwdquote:laat me raden...
Je ouders zijn gescheiden.
Je ging bij je moeder in huis.
Hij was druk met werk, maar stuurde wel altijd brieven.
Die brieven verscheurde je moeder.
Je moeder heeft je van jongs af aan geleerd dat je pa (alle mannen) een hufter is.
We waren reeds overeengekomen dat je je loon overdraagt aan mij en jij 100 euro zakgeld krijgtquote:Op maandag 27 maart 2006 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh ja de vrouw moet ook de bonnen inleveren anders heeft ze de maand erop minder geld
OMG the horrorquote:
Ben je zwakzinnig of zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
We waren reeds overeengekomen dat je je loon overdraagt aan mij en jij 100 euro zakgeld krijgt
Iets zegt me dat dat jou wel goed zou uitkomen...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo?
Waar heb jij je minachting voor mannen dan wel geleerd?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, die krijgt hij voor straf![]()
[..]
Ze zijn reeds 32 jaar gelukkig getrouwd![]()
Statiegeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh ja de vrouw moet ook de bonnen inleveren anders heeft ze de maand erop minder geld
De pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo?
Gaat het nu over sara raats of euh?...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
Was een vraag Heksquote:Op maandag 27 maart 2006 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
Dan had ik wel gezegd dat de pot de ketel verwijt dat ie rood ziet hequote:Op maandag 27 maart 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Gaat het nu over sara raats of euh?...
Dat is een mysteriequote:Op maandag 27 maart 2006 03:44 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Waar heb jij je minachting voor mannen dan wel geleerd?![]()
Gadver xen, heb ik dat weer in m'n kop.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd dat de pot de ketel verwijt dat ie rood ziet he
Nee man ze heb een goede vrijheid waarin door de belastingdienst gesponsorede niet werk toeslag ideaal is.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar mag ze kleren van kopen
Jij begon!quote:Op maandag 27 maart 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Gadver xen, heb ik dat weer in m'n kop.
Ja en als het niet werkt dan houdt ze niet van je.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me af, werkt het omgekeerd ook?
Nee want er zijn meer gewillige lekkere dames dan dat er mannen met knaken zijnquote:
Die is exit maar duikt misschien later nog wel op.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kasta?
Juist.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee want er zijn meer gewillige lekkere dames dan dat er mannen met knaken zijn
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg volquote:Op maandag 27 maart 2006 03:54 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Ja en als het niet werkt dan houdt ze niet van je.
Vuile.quote:
hoe lang houdt jouw man het dan vol?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg vol
Ik denk dat ze bij jou eerder geen zin meer hebben dan geen wil.quote:
Mijn exen korter dan een weekquote:Op maandag 27 maart 2006 03:57 schreef mg794613 het volgende:
[..]
hoe lang houdt jouw man het dan vol?
Mannen delegeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg vol
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou eerder geen zin meer hebben dan geen wil.![]()
[..]
[..]
kun je wel boos kijken, maar je blijft een milfquote:
Zie ik eruit alsof ik het grappig vindquote:Op maandag 27 maart 2006 04:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit is een grap he?
Jij hebt dit topic op je nek gehaald.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit is een grap he?
Dat zeg ik... een blik waar je spontaan steriel van wordt.quote:
Op die foto niet in elk gevalquote:Op maandag 27 maart 2006 04:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik het grappig vind![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:01 schreef mg794613 het volgende:
[..]
shit voor een '78-er zie je er wel verrot uit.
Was jij niet getrouwd met Neva?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een vrouw ook
3 op een rij die er geen reet van snappen.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:01 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Héhé, touché.quote:
Leg jij het eens uit danquote:Op maandag 27 maart 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
3 op een rij die er geen reet van snappen.![]()
Een foto zegt niet alles.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat zeg ik... een blik waar je spontaan steriel van wordt.![]()
Oeps ik verwar je met iemand andersquote:Op maandag 27 maart 2006 04:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Neva?
Je hebt het mis.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok.... Ik doe een poging.....zucht.Die foto was Niet van jezelf.
![]()
Nee, maar soms wel meer dan genoeg.quote:
Dat is op zich best vreemd, ik moest me zaterdag nog legitimeren bij een club omdat ze dachten dat ik nog geen 21 wasquote:Op maandag 27 maart 2006 04:01 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Toch welquote:Op maandag 27 maart 2006 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok.... Ik doe een poging.....zucht.Die foto was Niet van jezelf.
![]()
Als die foto echt is:quote:Op maandag 27 maart 2006 04:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is op zich best vreemd, ik moest me zaterdag nog legitimeren bij een club omdat ze dachten dat ik nog geen 21 was
[afbeelding]
Beide foto's zijn van mij en ik kom op beide foto's uit 1978quote:Op maandag 27 maart 2006 04:10 schreef sandermans het volgende:
[..]
Als die foto echt is:
Vind je het gek?
Ik dacht nog wel dat het zussen warenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beide foto's zijn van mij en ik kom op beide foto's uit 1978
Ik heb geen kraters tenzij ik mijn gezicht tot een boze grimas vertrek zoals op foto 1quote:Op maandag 27 maart 2006 04:11 schreef mg794613 het volgende:
mjah zonder licht valt er ook geen schaduw in je kraters he?!
In het begin zal het wel over plee's schoonmaken gaan => niet interessantquote:Op maandag 27 maart 2006 04:12 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Ik zou nog verder teruglezen voordat je begint te geilen
Zijn er genoeg die het lukkenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja vast en zeker.....Vet beroerde kop op de foto is ook een kunst.
![]()
Ik wist niet dat dit topic ineens een vleeskeuring was geworden, maar ja het was toch al een kuttopicquote:Op maandag 27 maart 2006 04:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
geef eens een foto van je lichaam?
Ach, je moet wat om kwart over 4 's nachts heh..quote:Op maandag 27 maart 2006 04:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit topic ineens een vleeskeuring was geworden, maar ja het was toch al een kuttopic![]()
Doe je vaak aan tijdreizen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beide foto's zijn van mij en ik kom op beide foto's uit 1978
Inderdaad, vergt enorm veel inspanningquote:Op maandag 27 maart 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja vast en zeker.....Vet beroerde kop op de foto is ook een kunst.
![]()
Ja en als dat spul dan opstaat na een nacht doorhalen,krijg je soms net f die andere foto's.quote:
Of het licht uitquote:Op maandag 27 maart 2006 04:18 schreef mcintosh het volgende:
Even op cardio fitness met dat lichaam en er kan prima geneukt worden
En zorgen dat ze weg is voordat je wakker wordtquote:
Allang niet meer, het gaat nu over pikstraf als een man niet gehoorzaamtquote:Op maandag 27 maart 2006 04:13 schreef sandermans het volgende:
[..]
In het begin zal het wel over plee's schoonmaken gaan => niet interessant![]()
Wat diep.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ieder lichaam is een tijdreis met sporen![]()
Pikstraf.. om te weten te komen wat dat is moet ik ook teruglezen zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 04:21 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Allang niet meer, het gaat nu over pikstraf als een man niet gehoorzaamt
Jouw eigengeilerij gaat wel heel ver he, dat je zojuist de laatste voyeur in je eigen fotoboek wasquote:Op maandag 27 maart 2006 04:21 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Allang niet meer, het gaat nu over pikstraf als een man niet gehoorzaamt
en hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jouw eigengeilerij gaat wel heel ver he, dat je zojuist de laatste voyeur in je eigen fotoboek was![]()
Tsja sommige lichamen reizen blijkbaar 1e klas, andere 2e en sommige zelfs 3equote:Op maandag 27 maart 2006 04:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ieder lichaam is een tijdreis met sporen![]()
Dat zijn mijn neukteugelsquote:Op maandag 27 maart 2006 04:18 schreef mcintosh het volgende:
Even op cardio fitness met dat lichaam en er kan prima geneukt worden
Verschil zal er altijd blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tsja sommige lichamen reizen blijkbaar 1e klas, andere 2e en sommige zelfs 3e![]()
Ik heb niet zulke hele grote handenquote:
Als het technisch mogelijk was, zou ik me zeker aan mezelf vergrijpenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
je neukt je eigen?
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke hele grote handen
Ach, ik zal niet opscheppen, maar ik maak me daar geen zorgen overquote:Op maandag 27 maart 2006 04:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapen![]()
Jij bent ook klein geschapen zei je netquote:Op maandag 27 maart 2006 04:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapen![]()
Misschien houd ik wel van pijnquote:Op maandag 27 maart 2006 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij bent ook klein geschapen zei je net![]()
Ach als ik een vuist maakquote:
Dan word je toch gewoon krasser? Scheermesjes zijn voor jou makkelijker te krijgen dan leutersquote:
Ach, als zelfs lupa een lul kan krijgen...quote:Op maandag 27 maart 2006 04:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon krasser? Scheermesjes zijn voor jou makkelijker te krijgen dan leuters![]()
homo's?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:52 schreef Brennie het volgende:
Mannen die wel alles te vertellen hebben in huis, maar ook gewoon de wc's reinigen---->
Woman... je hebt mij nog nooit een WC zien reinigenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:52 schreef Brennie het volgende:
Mannen die wel alles te vertellen hebben in huis, maar ook gewoon de wc's reinigen---->
quote:
Studenten dusquote:Op maandag 27 maart 2006 04:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
lezen... ' Die wel alles te vertellen hebben'= een echte vent
Lupa krijgt geen lul, ze neemt er een en voert er allerlei vreemde rituelen mee uit.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, als zelfs lupa een lul kan krijgen...
Maar ik weet dat je het doet! Daar gaat het omquote:Op maandag 27 maart 2006 04:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Woman... je hebt mij nog nooit een WC zien reinigen![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je het doet! Daar gaat het om:D
Eeeeeh, en mannen die niet getrouwd zijnquote:
De illusie.. wat doe je?quote:
quote:
Dan veeg ik de grond schoon als jij met je bezwete, blote bovenlijf op een trap gaten in het plafond boort , goed?quote:Op maandag 27 maart 2006 05:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dingen schoonmaken is vrouwenwerk... dingen maken of repareren is mannenwerk
![]()
Of: Ik geef je een trap totaan het plafond nadat ik met bezweet bovenlijf gaten in je heb geboord en je een veeg op de grond heb gegeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan veeg ik de grond schoon als jij met je bezwete, blote bovenlijf op een trap gaten in het plafond boort , goed?![]()
![]()
![]()
Ik veeg de vloer met je aan..quote:Op maandag 27 maart 2006 05:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of: Ik geef je een trap totaan het plafond nadat ik met met bezweet bovenlijf gaten in je heb geboord en je een veeg op de grond heb gegeven.![]()
Lamequote:Op maandag 27 maart 2006 05:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik veeg de vloer met je aan..
Zo erg.. dat je ervan gaat zweten en ipv in het plafond.. gaten in de vloer gaat boren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |